- Ah, el fogok késni! - ugrok ki azonnal az ágyból.
Tempósan letusolok, majd magamra kapom a szettet, amit tegnap este kiválasztottam; a kedvenc fekete farmerem, egy fehér cipőt és egy bő szürke pólót. Két fújás a rózsás parfümből, aztán kulcsomat felkapva a komódról rohanok is az autóhoz, és sietek a Starbucks-ba.
- Végre idetaláltál! - jegyzi meg Abigel, mikor kivágom az üvegajtót. Csak huszonnyolc perce múlt hat, majdnem egy óra késés még tökre belefér...
- Sikeresen átaludtam az ébresztőmet, megint. Szándékosan az autópályán is mindenki gyökkettővel hajtott - ecsetelem, miközben a derekamra kötöm a kötényt. - Kajálni se volt időm, farkaséhes vagyok!
- Sajnálom, viszont ebédidőig aligha lesz egy szabad perced, mert ma is nagy forgalmunk lesz! - kacsint.
- Honnan tudod előre?
- Maya, hétfő reggel van!
- Jogos - teszem fel a kezem védekezően.
- Töltsd fel a gépet, és ürítsd ki a zaccot, addig én letörlöm az asztalokat! Két percünk van, míg özönleni kezdenek a vendégek - osztja ki a feladatot.
- Nincs annyink! - sikítom vékony hangon, amikor kinyílik a bejárat, és egy csapat üzletember tódul be.
- Szia! Egy kicsi, jeges americano-t szeretnék elvitelre! - kezdi az egyik fiatalember.
- Jó reggelt! - esek oda szó szerint a férfi elé. Gyorsan begépelem az árat az előttem világító monitorba. - Kettő dollár, kilencven cent lesz - mosolygok rá, mikor a pasas a tárcájában kutat, majd átnyújtja az összeget.
- Milyen névre írhatom? - emelek le egy műanyag poharat, és a kezembe veszem a filctollat.
- Thomas - néz a szemembe.
- Máris készítem, egy kis türelmet kérnék! - hebegem.
Amilyen gyorsan csak tudom, felöntöm az őrlőt kávéval. Kitisztítom a gépet, pár gomb megnyomása után már oda is rakom főni a másfél adag eszpresszót. A jéggép szerencsére tele van, úgyhogy merek belőle egy nagykanállal, és a pohárba teszem. Az elkészült feketét ránöntöm, majd feltöltöm vízzel.
- Parancsoljon, a jeges americano! További szép napot! - integetek.
- Viszlát!
- Szerintem elfogytak - sóhajt fel mellettem a barátnőm.
- Remélem! Fel kéne pakolni a székeket, meg felsöpörni - nézek rá kiskutyaszemekkel.
- Megcsinálom, addig számold össze a pénz! - emelte fel a mutató ujját.
Kiszedek mindent a pénztárból és elkezdem rendszerezni. Vagyis elkezdeném, ha két húszas éveimben járó srác nem esne be az ajtón.
- Parker, mondtam én, hogy nyolc előtt ideérünk!
- Jól van haver, de legközelebb nem hagylak vezetni! - veregette vállon a másik fiút.
- Oh, elkéstünk, igaz? - vette fel velem a szemkontaktust az említett.
- Van még három percünk zárásig - raktam le mindent a kezemből. - Mit adhatok?
- Na, mondd! - lökte előre a haverját nevezetesen Parker.
- Egy kicsi jeges lattét kérnék!
- Rendben, négy dollár, húsz cent - ütöttem be a gépbe.
Hálaistennek bankkártyával fizet!
- Milyen névre írhatom? - kérdezem, de közben fel se nézek.
- Payton - válaszol.
MI?
Hirtelen felkapom a fejem.
Olyan ismerős valahonnan!
- Te nem...
- Payton Moormeier személyesen - mosolyog rám. - Ezek szerint már sokat hallottál rólam, ha így felismersz!
- Ne áltasd magad, nem izgat ki vagy! - mondtam gúnyosan. Szegénynek az arcára fagyott a mosoly. Képtelen vagyok sajnálni...
- Akkor mégis hogyan...
- A húgomnak be nem áll a szája, annyit beszél rólad - állok vele szemben, és készítem közben a rendelését. - Nem nehéz azok után felismerni!
- Valóban? - dől a pultnak.
- Elég irritáló vagy már a második mondat után, legtöbbször csak azért hagyom hagy mondja, mert előbb szabadulok - forgatom a szemem. - Elkészült a latte, egészségedre! - tolom elé a tele poharat.
- Még nem végeztünk, Maya! - olvasta le a nevem a névtáblámról, majd kisétáltak az üzletből.
Ekkora öntelt férget!
YOU ARE READING
𝐢𝐝𝐨𝐥 - 𝐩𝐦 | ✓
Fanfiction⋆ 𝐏𝐚𝐲𝐭𝐨𝐧 𝐌𝐨𝐨𝐫𝐦𝐞𝐢𝐞𝐫 𝐟𝐟 ⋆ 𝐭𝐫𝐚́𝐠𝐚́𝐫 𝐬𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 ⋆ 𝐚 𝐭𝐨̈𝐫𝐭𝐞́𝐧𝐞𝐭 𝐤𝐞́𝐬𝐨̋𝐛𝐛 𝐣𝐚́𝐭𝐬𝐳𝐨́𝐝𝐢𝐤, 𝐞́𝐬 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐬 𝐫𝐞́𝐬𝐳𝐞𝐢 𝐞𝐥𝐭𝐞́𝐫𝐧𝐞𝐤 𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐨́𝐬𝐚́𝐠𝐭𝐨́𝐥 ⋆ 𝐟𝐞𝐥𝐧ő𝐭𝐭 𝐟ő𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐩𝐥ő𝐤 ⋆ 𝟐𝟎...