- Elmentünk!
- Vigyázzatok magatokra! Ha végeztetek, egyből gyertek haza! - kiáltja utánunk apa.
Még mindig nem hiszem el, hogy beleegyeztem! Szerda reggel mi más jobb dolgom lehetne, mint a húgommal indulni a munkahelyemre...
Reggel írtam Paytonnak instán, mire szerintem teljesen meglepődött, mert a csókunk óta nem hallottam felőle semmit. Keresett, de sose válaszoltam. Nem akartam egyikünket sem kínos helyzetbe hozni.
maya.g
Nem tudom megvan-e még neked
De megígérted, hogy lehet egy kérésem
Amiért ott aludtál nálampaytonmoormeier
Jó reggelt neked is🌷
Persze
De most ez hogy jön ide?maya.g
Kitaláltam mit szeretnékpaytonmoormeier
Csupa fül vagyok, édes🥰maya.g
Ma gyere kérlek a kávézóbapaytonmoormeier
Ennyire hiányzok neked?😏maya.g
De hülye vagy🙄
A húgom megzsaroltpaytonmoormeier
Micsoda?
Mivel?
Maya?maya.g
Később részletezem
Most azt mondd meg
Odaérsz hét körül vagy sem?paytonmoormeier
10:50-re a stúdióban kell lennem
De igyekszek🌷maya.g
Köszönöm💕- Payton mit szokott rendelni nálatok? - szólal meg mellettem Camil, és kihúzza a füléből a fülhallgatót.
- Fogalmam sincs, nem szokásom megjegyezni a rendeléseket - vonok vállat, miközben az útra koncentrálok. - Előbb is indulhattunk volna, de elcseszted az időt sminkeléssel!
- Jól akarok kinézni, ha már egy celebbel találkozok!
- Fejezd be, mert még innen is visszafordulok, és hazadoblak - mondom halál nyugodtan, mire megsértődik. Hátradőlt az ülésen, és meg se szólalt a Starbucks-ig.
- Szia..sztok - rázza meg Abigel a fejét, mikor ajtót nyit nekünk.
- Előbb segíts, azután faggass! - ömlesztem a kezébe az új kötényeket. A régiek már eléggé elkoptak, ugyanis mindennap használjuk. Carla, a főnökünk rendes volt, és készítetett újakat, amikért még tegnap elmentem.
- Oké - köszörüli meg a torkát. - Ő mit keres itt? - mutat a húgomra, aki a kávézó másik végében nézelődik. - Nem mintha bármi ellenvetésem lenne, de múlthéten még azon voltál, hogy soha nem jön veled a húgod.
- Lebuktam, hogy kilógtam a banda miatt, és jelenleg a markában tart. Ha egy szót is szól erről apának, végem van Abigel, végem! - játszom a hattyúk halálát, ami enyhén túlzás, de ő nem ismeri az apám, csak hallásból.
- Hé, hé! Nem teljesen tiszta a kép. Hogy függ össze a szombati buli Camillal?
- Egyetlen szívességet kért tőlem, hagy találkozzon Paytonnal - sóhajtok fel.
- Mióta vagytok ti olyan jóba? - még mindig kérdőn figyel. - Nemrégiben még a neve hallatán is agybajt kaptál.
- Öhm... Izé... - nézek körbe a kis térben, majd a fülébe súgok. - Camil úgy tudja, hogy Ryan vitt haza. Valójában Payton volt. Nem sokkal miután elköszönt visszakéredzkedett hozzám a fotósok miatt. Megcsókolt, és utána együtt aludtunk - halkítom el az utolsó mondatot, de tátva maradt a barátnőm szája. A gyilkos nézésemmel próbálok célozni, hogy halkabban csodálkozzon, mert Camil épp felénk közeledik.
- Miről beszéltek? - kérdezi, amint meglátja Abigel elkerekedett szemeit.
- Semmiről - vágjuk rá egyszerre.
- Inkább megmutatom mit tudnál segíteni, ha már eljöttél velem - átkarolom a vállát, és a raktárba vezetem. - Le kéne törölni az asztalokat, és felseperni, itt megtalálsz hozzá mindent. Tipikus kávézói meló, de annyira szem előtt vagy, hogy mindig látod ki jön be az üzletbe.
- Örülök - vonja gúnyos mosolyra a száját.
- Bocs, de ezt most fel kell vennem - húzom elő a hátsózsebemből a csörgő telefonom. Kisietek a pult mögé, és fogadom a hívást. - Tessék?
- Üdvözletem - szólal meg Payton a vonal másik végéről.
- Itt vagy? - kérdezem lelkesen. - Várj! Honnan tudod a számom?
- Igen, most parkoltam le. Sétálok felétek, kukkants ki az üvegajtón - így teszek, és egy mosolygó, integető srácot pillantok meg.
- Nem hiszem el, köszönöm!
- Bármit, édes! - küld a levegőbe egy puszit, amit pont elcsípek.
- Moormeier, leütlek mostmár! - nevetek, de egy kicsit hangosabban a kelleténél, mert abban a másodpercben Camil dugja ki a fejét a rakodóból.
- Payton? - sikolt.
Ijedtemben kinyomom a hívást és hirtelen nagyon elfoglaltnak akarok tűnni.
- Hali! - köszön az előbb említett, amint belép hozzánk.
- Úristen! Te..most..komolyan... - a húgom szóhoz sem jut.
- Igen, igen! Camil, igaz? - megy bele a játékba. Nagyon bízom benne, hogy egy szóval sem hoz fel engem témának, mert nagyon megharagszok rá.
- Én mondtam neked, hogy szinte mindennap el kell viselnem a hülye fejét. Nem hittél nekem - közlöm érzelemmentesen, ezzel Payton tudtára adva, hogy ő is cselekedjen ekképp.
YOU ARE READING
𝐢𝐝𝐨𝐥 - 𝐩𝐦 | ✓
Fanfiction⋆ 𝐏𝐚𝐲𝐭𝐨𝐧 𝐌𝐨𝐨𝐫𝐦𝐞𝐢𝐞𝐫 𝐟𝐟 ⋆ 𝐭𝐫𝐚́𝐠𝐚́𝐫 𝐬𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 ⋆ 𝐚 𝐭𝐨̈𝐫𝐭𝐞́𝐧𝐞𝐭 𝐤𝐞́𝐬𝐨̋𝐛𝐛 𝐣𝐚́𝐭𝐬𝐳𝐨́𝐝𝐢𝐤, 𝐞́𝐬 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐬 𝐫𝐞́𝐬𝐳𝐞𝐢 𝐞𝐥𝐭𝐞́𝐫𝐧𝐞𝐤 𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐨́𝐬𝐚́𝐠𝐭𝐨́𝐥 ⋆ 𝐟𝐞𝐥𝐧ő𝐭𝐭 𝐟ő𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐩𝐥ő𝐤 ⋆ 𝟐𝟎...