Ayarladığımız saatte kafede buluştuk. Yoonmin çifti her zaman ki gibi birbirlerini ilk defa görmüşcesine
hasret gideriyorlardı. Bu her buluşmamızda olan klasik şeyler. Sohbet ettik bir şeyler yiyip içtik.O sırada kafeye biri girdi ve sadece bakakaldım...
Tanrının bir hediyesi gibiydi.
Kusursuz yüz hatları, sert bakışları, ortama yayılan keskin kokusu, çok yakışıklıydı. Bakışlarımı ondan alamadım.Cam kenarındaki masaya doğru ilerledi ve arkası dönük oturan onu bekleyen birisi siyah paltolu ve bir diğeri lacivert takım elbiseli iki gençle buluştu.
O da benim bakışlarımı üzerinde hissetmiş olacak ki bana doğru bakmaya başladı. Sürekli birbirimize bakıyorduk, gözlerim kendiliğinden bağımsız ona kayıyordu.
-"Jungkook bey yine kimi kesiyoruz ?"
-"Ha ne ?"
-"O kadar dalmış ki bizi bile duymuyor yazık kafana"
-"Jungkook ağzının suyu aktı resmen !"Yoongi arkasını döndü ve çaktırmadan (?) o gence baktı.
-"Hyung IQ seviyen kaç gerizekalı gibi ne diye bakıyorsun çocuğun gözünün içine içine !"
-"Orda dur bakalım küçük Jeon !"
-"Ay hep sevgilini savun zaten !"
-"Tabii seni mi savunacaktı."
...
Yunan Tanrısı Zeus misali olan çocuk Jungkook'a bakarak gülücükler gönderiyordu.
Jungkook'un eli ayağına dolandı. Ne yapacağını bilemeyerek bir of çekti. İkili ona döndü :
-"Psikolojik sorunların mı var oğlum ne bağırıyorsun "
-"Hyung üstüme gelmeyin beni bir salın."
-"Biz mi dedik sana oflaya puflaya bağır diye."
-"Tamam Yoongi belli ki çocuğun canı bir şeye sıkkın üstüne gitme."
-"Gitmiyorum aşkım uğraşıyorum. O da farkında zaten aaaa !"
-"Evet Jimim biricik hyungumla arama girme lütfen."
-"Bak bak bak !"
-"Hah ! Kıskanma"
Jungkook küçük bir çocuk gibi Jimin'e dilini uzatmış onla uğraşıyordu. Arkadaki genç onun bu halleri karşısında ne yapacağını bilmiyordu. Sadece izliyordu ve işte yine gözleri kesişti. Tavşan gözlü çocuğun gülüşü dudaklarında takılı kaldı.
Jungkook kendi kendine konuşmaya başladı. Ne yapıyordu bu çocuk ? Amacı neydi ? Neden ona o güzel kare gülüşünden yolluyordu ? Kafayı yemek üzereydi.
Bu durumdan çok bunaldı ve onun için burda toplanmış olmalarına rağmen onu takmayıp karşısında cilveleşen çifte yan bakış atarak kafenin arka bahçesine hava almaya çıktı...
BÖLÜM SONU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Lover | Taekook
FanfictionKim Taehyung, Jeon Jungkook'u öldürmekle görevliydi. Aynı zamanda hacker olan Kim Taehyung, Jeon Jungkook'un kamerasına sızıp her gece saatlerce onu izliyor ve mesajlar atıyordu. Sanırım olmaması gereken şeyler oluyordu. Yoksa Kim Taehyung aşık mı o...