(20.15)
Hoseok ve Namjoon dağ evine varmak üzereydiler. Hava kararmıştı ve birazdan orada olacaklardı. Başlarına ne geleceklerinden habersiz gidiyorlardı.
"Umarım Taehyung halletmiştir. Yoksa benim dayanacak sabrım kalmadı."
"O çocuğu mahvedeceğim !"
"Hah! Neye güveniyor anlamıyorum kuş kadar beyniyle bize karşı çıkıyor."
"Hoseok! Aklım almıyor küçücük çocuğun oyuncağı olduk resmen."
Namjoon sabır dileyip sinirlerinin yatışmasını bekledi. Hoseok ise arabayı garaja park etti. İkisi de eve doğru adımladılar. Namjoon, anahtarı çıkardı ve kapıyı açtılar. Her yer kapkaranlıktı hiçbir odanın ışığı yanmıyordu. Bir gariplik hissettiler. Koridordan geçip oturma odasına vardılar.
"Taehyung! Şaka yapmanın sırası değil nerdesiniz çıkın ortaya."
Işıkları açtılar ve karşılarında ki bomboş odayla donup kaldılar. Çatı katına baktılar orası da bomboştu. İkisinin de gözü dönmüştü bir oraya bir buraya bağırıp çağırıyorlardı ama nafile kimse yoktu.
"Sikeyim böyle işi kaçmışlar !"
"Ben Taehyung'ta bir şeyler sezmiştim zaten bir garipti."
"Hoseok, bunu şimdi mi söylüyorsun amınakoyuyum kaçmışlar işte bittik biz açığa çıkacağız, mahvolduk."
Hoseok telefonundan rehbere girdi. Taehyung'un numarasına tıkladı. Bir, iki saniye bekledi.
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır..."
Sinyal sesinden sonra telefon kapandı ve Hoseok telefonu duvara fırlattı. Eli kolu bağlanmıştı sanki ne yapacağını şaşırmıştı.
"Bittin lan sen ikinizi de geberteceğim!"
"Bok gebertirsin adam kiralık katil Aloo ! Neyin kafasındasın dikkat ette o bizi gebertmesin."
Namjoon'un sinirleri olabildiğince daha da arttı. Hoseok'un yakasından tuttu ve duvara çarptı.
"Bana bak zaten sinirliyim bir de sen gelme üstüme unuttun galiba bu anlaşma ikimizin arasındaydı. Biteceğiz diyorum nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun ? Şimdi ya otur adam gibi bir şeyler düşün ya da siktir git !"
Namjoon'un sinirden boynunda ki damarları belli oluyordu. Hoseok'un yakasını öyle sıkmıştı ki elleri kıpkırmızıydı. Son bir kez daha sertçe baktı ve yakasını bıraktı. Hoseok, ânın getirdiği rahatlama hissiyle balkona çıktı. Onun da sakinleşmeye ihtiyacı vardı. Bir süre ayrı ayrı oturup düşündüler. Akıllarına gelen bir şey yoktu. Sanki çıkmaz bir sokakta gibiydiler. Dönüp dolaşıyor ve aynı yerde duruyorlardı.
"Hoseok, kalk bu böyle olmayacak. Burda zaman kaybetmeyelim. Merkeze inelim orada bir şeyler buluruz. Onların peşini bırakmaya hiç niyetim yok ve ikisi de bunun gayet iyi farkında onları kaçırmadan bulmamız gerek."
Hoseok, hiç bir şey söylemeden bir hışımla ayağa kalktı ve kapıyı çarparak evden çıktı. Namjoon'da peşinden küfrederek çıktı ve arabaya bindi. Hoseok, ona hala sinirliydi. Şoför koltuğunun yan tarafına oturmuş tırnaklarını dişliyor ve durmadan ayaklarını sallıyordu. Namjoon arabayı çalıştırdı ve yola çıktılar. İki saat süren sessiz bir yolculuğun ardından merkeze ulaştılar. Hoseok'un şirketine vardılar ve ikiside konuşmadan sinirli bir şekilde odaya çıktılar. Artık işe koyulma vaktiydi. O ikisini bulmayı umarak çalışmaya başladılar.
BÖLÜM SONU
Butter MV stream kasmayı unutmayınn :)
Yorumlarınızı bekliyoruz 💕
HOŞÇAKALIN 💖
(Y.M)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Lover | Taekook
FanfictionKim Taehyung, Jeon Jungkook'u öldürmekle görevliydi. Aynı zamanda hacker olan Kim Taehyung, Jeon Jungkook'un kamerasına sızıp her gece saatlerce onu izliyor ve mesajlar atıyordu. Sanırım olmaması gereken şeyler oluyordu. Yoksa Kim Taehyung aşık mı o...