Bölüm : 17

551 64 27
                                    

(07.00)

"Jungkook bir şeyini unutmadın di mi güzelim ?"

"Hayır, her şeyi aldım lütfen bir an önce gidelim artık."

"Bebeğim, sakin ol ben yanındayım bize bir şey olmasına azla izin vermem."

Son bir kez sarıldılar ve arabaya bindiler. İkisininde içinde bir kuşku vardı. Tüm bu olanlardan sağ salim kurtulmayı dileyip yola çıktılar. Önlerinde uzun bir yol onları bekliyordu. Kıvrımlı yollar bitmek bilmiyor sanki daha da çok uzuyordu. Jungkook'un aklını kemiren bir soru vardı. Şuan sırası değildi ama dayanamayıp sordu.

"Hyung..."

"Efendim güzelim"

"Şey..."

"Evet, söyle bir sorun mu var ?"

"Biz şimdi şey miyiz ?"

"Ney miyiz ?"

"Hyuung ! Anlasana işte"

"Ahahaha ! Tanrım, Jungkook sen utanıyor musun ?"

Jungkook, kıpkırmızı olmuştu. İçinden kendine küfretti.

"Haa anladım. Sen teklif bekliyorsun."

Taehyung, hala gülüyordu. Jungkook'un ise utancı daha da artmıştı.

"Hyung, daha fazla utandırmasana ! Ayrıca ben teklif için sormadım hem o ne öyle vıcık vıcık hiç tarzım değil"

"Haşin erkeğim benim."

Taehyung, ateşli bakışlar atarak yola devam etti. Jungkook'un içi rahatlamıştı. Her şey bir anda gerçekleşmişti ama şuan bu durumdan oldukça memnundu.

"Jungkook, bana hyung deme lütfen sevgilinim ben senin sen hyung dedikçe kendimden şüphe ediyorum."

Jungkook güldü ve viteste ki elini kavradı.

"Peki sevgilim sen nasıl istersen..."

Bir süre öylece yola devam ettiler. Jungkook korkuyordu. Arkadaşları öğrenince çok tepki verirler miydi ? Onlardan habersiz bir çok şey yapmıştı ama bu elinde olan bir şey değildi. Hem Yoongi hyung ve Jimin anlayışlı kişiler bana hak vereceklerdir diye geçirdi içinden. Biraz daha ilerledikten sonra yol kenarında olan bir çay bahçesinde durdular. İkisi de çok acıkmıştı. Sabah acele bir şekilde evden çıktıkları için ikisininde aklına yemek gelmemişti.

"Hadi güzelim gel şöyle güzel bir kahvaltı yapalım."

İkisi de arabadan indiler. Taehyung arabayı kilitledi ve sevgilisinin elini tutarak yürüdü. Burası çok güzeldi. Çiçek bahçesinin kenarında ki masayı seçtiler. Taehyung, Jungkook'un sandalyesini çekti ve oturmasını bekledi. Jungkook gülümsedi ve oturdu. Taehyung da kendi yerine geçti. Garson geldi ve menüden sipariş verdiler. Yiyeceklerinin gelmesini beklerken sohbet ettiler.

"Taehyung, burası harika bayıldım."

"Evet, bebeğim çok güzel beğenmene sevindim."

Biraz sonra siparişleri geldi ve yemeğe başladılar. İkisi de tıka basa doyduktan sonra ücreti ödeyip yola koyuldular. Jungkook, erken kalktıkları için yorgundu ve kafasını cama yaslayıp uykuya daldı. Taehyung ise klasik müzik ve karşısında ki uyuyan güzel eşliğinde yola devam etti. Nihayet şehre giriş yapmışlardı. Jungkook hala uyuyordu. Taehyung uyandırmaya kıyamadı ama uyanması lazımdı evin adresini öğrenmesi gerekiyordu. Elini Jungkook'un omzuna koydu ve uyandırmaya çalıştı.

"Jungkook bebeğim hadi uyan sana ihtiyacım var. "

Jungkook sonunda uyandı ve biraz kendine geldikten sonra yolu tarif etti.  Taehyung arabayı tarife göre sürdü ve işte geldiler. İkisi de çok endişeliydi. Arabadan indiler ve siteye giriş yaptılar. Asansöre bindiler Jungkook 5. Numarayı tuşladı. Asansör biraz gittikten sonra durdu ve ikiside indi. Artık Yoongi ve Jimin'in evlerinin kapısındalardı. Az sonra her şey son bulacaktı. Taehyung güç vermek adına Jungkook'un elini sımsıkı tuttu ve ona kararlı bir ifadeyle baktı. Jungkook kendisine daha da güvenerek zile bastı. Birkaç saniye sonra kapı açıldı ve Jimin anlamsız bir ifadeyle dikildi. Jungkook , daha önce görmediği yakışıklı bir genç ve birbirine sarılı eller...

"Selam Jiminie"

BÖLÜM SONU

Bir yıldıza basmak bu kadar zor olmamalı emeğimizin karşılığını almak istiyoruz lütfen oy vermeyi unutmayın 😻

HOŞÇAKALIN 💜

(Y.M)

Criminal Lover | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin