Yoongi akşam saatlerinde eve dönmüştü. Hala sinirliydi ama biraz yatışmıştı. Şimdi ise dört kişi masada oturmuş yemek yiyorlardı. Kimseden çıt çıkmıyordu. Yoongi ara sıra Taehyung'a bakıyor sonrasında kendi kendine söylenerek tekrar yemeğe dönüyordu. Bir süre sonra herkes yemeğini bitirdi. Taehyung, ayağa kalktı ve Jungkook'un elini tuttu.
"Yemek için teşekkürler Jimin, her şey çok güzeldi. Müsadenizle Jungkook ile ufak bir işim var. Yarım saatte kadar geliriz."
Jungkook, hiçbir şey anlamayarak boş gözlerle baktı.
"Afiyet olsun. Tabii ki işinize bakın sonra görüşürüz. Dikkatli olun."
İkisi de kapıya doğru yürüdüler. Yoongi, elinde ki çubuğu Taehyung'un arkasından fırlattı.
"Burda ne sikim dönüyor böyle !
Bakıyorum da çabuk kaynaşmışsınız "Taehyung ve Jungkook çoktan çıkmıştı. Bu sırada Jimin Yoongi'nin kollarından çekiştirdi ve koltuğa fırlattı.
"Yoongi, yeter ! Artık şu saçma sapan hareketlerine bir son ver. Anlamadan dinlemeden atıp tutuyorsun. Tamam bende ilk başta çok sinirliydim ama böyle bir yere varamayız anlıyor musun ? Sen gittikten sonra onlarla epey konuştum. Yoongi, ikisi de birbirini çok seviyor biraz dikkat edersen bunu sende görebilirsin."
Jimin, onu sakinleştirmek adına dizine oturup yüzünü minik elleri arasına aldı ve fısıltılı bir tonda devam etti.
"Biraz da iyi yönden bakalım hm ? Baksana bizim minik tavşan büyümüşte sevgili yapmış. Bize de desteklemek düşer. Sen böyle yaptıkça Jungkook ne kadar üzülüyor görmüyor musun ? En azından onun hatrı için hem Taehyung iyi birisine benziyor o inadını kırıp konuşmayı denersen sende anlarsın. Şimdi senden tek bir şey istiyorum. Beni ve Jungkook'u seviyorsan git konuş onunla biraz samimi yaklaşmayı dene eminim ki onun suçsuz olduğunu sende anlayacaksın. Tamam mı bebeğim ?"
Dedi ve söz vermek adına serçe parmağını uzattı. Yoongi böyle sevimli bir surata tabii ki dayanamamış ve o da serçe parmağını uzatarak parmaklarını birbirlerine kenetlemişti.
"Park Jimin etkisi olsa gerek hemen yumuşadım."
İkisi de gülmeye başladı. Yoongi her ne kadar tereddüt etse de onunla konuşacak ve arkadaşça yaklaşmayı deneyecekti.
"Benim güzel sevgilim sırf sizin hatrınız için konuşacağım söz veriyorum."
Jimin bu söz karşısında ufak bir öpücük bahşetti sevgilisinin dudaklarına. Yoongi ise onu sarıp sarmaladı ve birbirlerine sarılarak koltuğa uzandılar. Bu sırada diğerlerinin gelmesini beklediler.
≮ ≮ ≮
Jungkook yol boyunca soru sorup durdu. Birkaç kilometre gittikten sonra anladı. Onun evine gelmişlerdi.
"Taehyung, buraya neden geldik ?"
"Güzelim şimdi delilleri alacağız işimiz var."
"Ne yapacağız ?"
"Jungkook bunları gidince konuşuruz. Şimdi vakit kaybetmeden alalım ve gidelim. Buraya gelmeleri an meselesi."
İkisi de arabadan indiler ve koşar adımlarla eve girdiler. Jungkook, bir haftada her şeyini ne kadar özlediğini anladı. Taehyung, kapıyı gözetliyordu. Bu sırada Jungkook yatak odasına girdi ve dolabını açtı. Özel kilitli kasasının şifresini girdi ve içinden flash belleği alıp geri kitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Lover | Taekook
FanfictionKim Taehyung, Jeon Jungkook'u öldürmekle görevliydi. Aynı zamanda hacker olan Kim Taehyung, Jeon Jungkook'un kamerasına sızıp her gece saatlerce onu izliyor ve mesajlar atıyordu. Sanırım olmaması gereken şeyler oluyordu. Yoksa Kim Taehyung aşık mı o...