Lisa,ürkek adımlarla atılan konuma gelmişti hâlâ ne tür bir oyun olduğunu bilmiyordu sadece arkadaşı tarafından önerilen bir oyun olduğu için buradaydı.
Oyuncuları öğrendiğinde daha da şaşırdı çünkü hepsi ile aynı okula gidiyordu.
"Lisa erken gelmişsin." Rosé'nin yanına gelmesiyle biraz daha rahatlayan Lisa arkadaşına yaklaştı.
"Aslında tam vaktinde geldim diğerleri nerede?"
"Sanırım geliyorlar." İki taraftan da gelen gençlere baktığında toplam 6 kişi olmuşlardı.
"Hava soğuk önden içeriye geçelim bence." Lisa'nın tavsiyesi ile Sehun sordu.
"Size de garip gelmiyor mu oyuna sadece bizim seçilmemiz ayrıca neden buradayız?"
"Mesajı doğru okumadın sanırım Sehun oyunun ön gösterimi yapılacak muhtemelen diğer insanlarda içeridedir." Lisa'nın cümlesiyle Taehyung daha fazla beklemeden içeriye girdiğinde diğerleri de peşinden gitti.
Büyük salonda kimse yoktu.
"Birazdan gelirler herhalde." Lisa her zaman olumlu düşünmeyi severdi ve yine öyle yapıyordu.
"Bu nasıl bir oyun böyle." Jongin sandalyelerden birisine oturdu.
"Üstelik 7. oyuncu bile burada değil." Jungkook sinirli tonda konuşurken içeriye siyah saçlarıyla uyumlu kombiniyle Jisoo girdiğinde herkes konuşmayı kesmişti.
Çıkan dedikodular yüzünden kimse onunla konuşmazdı.
Jisoo bu duruma hiç takılmayıp ön sıralardan bir yere oturduğunda ışıklar kapandı ve video oynamaya başladı.
Gerici grafiklerden oluşan video'nun arka planından bir ses duyulmaya başlandı.
"Gr 16 oyununa hoş geldiniz hepinizin amacı oyundaki katili bulmak." Bunu derken ekranda 7 oyuncunun profili çıktı.
"Peki ya kimin katilini mi?" Dediğinde herkesi şok eden o görüntü çıktı.
Jennie Kim'in profili tam karşılarındaydı.
"Jennie Kim,hepinizin bildiği o kız 1 yıl önce evinde ölü bulundu herkes buna intihar dedi çünkü el yazısıyla yazılmış bir not vardı fakat hayır bu bir intihar değil bir cinayetti."
"Buna inanmamızı mı bekliyorsun?" Rosé'nin sinirlendiği belliydi.
"El yazısı kopyalandı,Jennie ölümden korkan bir kızdı ve intihar etmesi için hiçbir sebebi yoktu."
"Yine de hâlâ saçmalık."
"Ne olursa olsun oyunda olmayı kabul ettiniz eğer bir yanlış yaparsanız içinizde sakladığınız o sır ortaya çıkar ve ben bunu zevkle izlerim." Görüntü kapanıp ışıklar açıldığında Taehyung histerik bir şekilde güldü.
"Bu tamamen delilik sadece bir oyun olmalıydı fakat cinayet araştırmasının içine düştük polisler ne güne duruyor!"
"Bu işleri akıl edebilen birisi polise karışmazdı." Jisoo onlarla ilk defa konuşmuştu.
"Neden?" Rosé'nin sorusuyla Jisoo ona küçümserce baktı.
"Bu kadar deli olan bir insanın kaç tane sabıkası vardır akıl edemiyor musun?" Rosé kışkırtılmayı sevmezdi.
"Söylesene Jisoo,Jennie ile en yakın sendin hatta tek arkadaşın oydu,el yazısını kopyalayabilecek kadar yakın hem de." Bu sefer gülen taraf Rosé oldu.
"En yakın arkadaşımı öldürdüğümü mü söylüyorsun?"
"Sadece ufak bir tahminde bulunuyorum."
"Kavga etmeyi kesin!" Taehyung'un derin sesini kimse duymadı.
"Ya da Jongin,sen Jennie'nin eski sevgilisi değil misin?" Jongin cevap vermeden Jisoo konuştu.
"Sen böyle herkesi sorgulayacak mısın Rosé,biliyor musun bunu yapan kişiler büyük bir suçluluk psikolojisi içindedir."
Rosé cevap vermeden Taehyung bağırdı.
"Size yeter dedim,birbirinizi suçlayıp durmayın!"
"Taehyung haklı katil bizden birisi olsaydı oyunun içinde olmazdık."Sehun saçlarını karıştırırken konuşmuştu.
"Peki ya şimdi,ona itaat mi edeceğiz." Lisa'nın korktuğu belliydi.
"Eğer sırrından korkmuyorsan oyundan çık Lisa." Jisoo sanki insanları kışkırtmak için buradaydı.
Lisa ona cevap vermedi ve içinde sakladığı o sırrı ile tekrar yüzleşti.
O korkuyordu,açığa çıkmaktan ve insanların diyeceği şeylerden bu yüzden sustu ve ona itaat etmeyi tercih etti.
Sehun ve Jungkook birbirine baktı ikisinin sırrı da aynıydı ortaya çıkınca büyük bir ceza alacaklarını biliyorlardı bu yüzden onlarında itaat etmekten başka çaresi yoktu.
Jongin,belki de en çok korkan oydu çünkü en pişman olduğu şeyi yapmıştı bu yüzden oyunda kalmalıydı.
Taehyung,eğer oyundan çıkarsa sadece kendi değil sevdikleri de zarar görecekti itaat etmekten başka yolu yoktu.
Jisoo,sırrını yıllarca içinde taşımıştı ve ortaya çıktığında hiçbir şeyin eskisi gibi olamayacağını biliyordu herkes gibi o da itaat etmişti.
Böylece gr16,katili bulma oyunu tüm gerçekçiliği ile başlamış oldu.
______________________
Kurgunun amacını öğrendiniz artıık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GR16
Fanfiction"Bulunacak katiller,bilinmeyen sırlar bunlar seni heyecanlandırmıyor mu bunların hepsi gr16 oyununda hiç durma ve hemen sende kayıt ol!"