Lisa,kendine attığı bilgileri gece boyunca araştırmıştı kendine ait olan her şeyi ise çoktan silmişti.
Jennie'nin telefonunda bulduğu bilgiler,olayı biraz daha kavramasını sağladı intihar etmek isteyen hangi insan gelecek hayallerinden bahsederdi ki?
Jisoo ile olan mesajları,Lisa'yı şaşırtmıştı çünkü yakın arkadaşlara göre daha az konuşma mevcuttu fakat gördüğü mesajlar Jisoo'dan biraz da olsa şüphelenmesine yol açtı.
Jongin ile mesajları ise uzun bir süre önce silinmiş gibi görünüyordu.
Lisa gözlerini ovaladı ve bilgisayarını kapattı,bu gece bu kadar yeter diye düşündü ve güzel bir uyku için başını yastığa koydu,aklındaki düşünceler ise ona engel oluyordu.
Sabah olup,gün başladığında oyuncular yine o mesajla uyandı.
"Tatil gününüzü çaldığım için pek de üzgün değilim,hemen herkes depoya gelsin."
Taehyung gördüğü mesajla hemen üstüne bir şeyler attı ve hızlı adımlarla depoya gitti,çünkü Jisoo tüm gece orada tek başına kalmıştı.
Depo'nun kapısını sertçe açtığında Jisoo'yu gördü.
Sandalyelerden birisine oturmuş öylece kapıya bakıyordu,Taehyung ani refleks ile Jisoo'ya sarıldığında,hiç beklenmedik bir şey oldu.
Jisoo,Taehyung'un kollarında hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
"Her şey geçti,ben buradayım,yalnız değilsin." Taehyung her ne kadar rahatlatmak istese de yapamadı.
Çünkü Jisoo korkudan değil,uzun zamandır yalnız kalıp ilk defa birisinin kollarında huzur bulduğu için ağlıyordu.
Ne üzüntüden ne de mutluluktan sadece huzur bulduğu için ağladı.
Taehyung,genç kızın acısını en derinlerinde hissetmişti o an ve kendine söz verdi,o bunu düzeltebilirdi.
Kapının açılıp içeriye diğer oyuncuların girmesiyle Jisoo ve Taehyung geri çekildi.
"Biz bir şeyi bölmüyorduk öyle değil mi?" Rosé'nin gülerek söylediği şey ile Jisoo onu takmadan başka bir köşeye geçti.
"Sen iyi misin?" Jungkook onu merak etmişti,tek başına burada kalmanın düşüncesi bile onu korkutuyordu.
"İyiyim." Sohbetleri pek de uzun sürmeden oyunun ekranı açıldı.
"Bugün göreviniz yok sadece bu zamana kadar edindiğiniz bilgileri paylaşmanızı istiyorum."
Herkes bir birine bakarken Lisa sadece Jisoo'ya bakıyordu,şüphelerinde doğru olabilir miydi?
"Öyleyse ilk ben başlıyorum." Lisa'nın sesi herkesin ona bakmasını sağladı.
"Dün Jennie'nin telefonunu karıştırırken Jisoo ile olan mesajlarına da girdim ve açıkçası şaşırdım."
Jisoo adının geçmesiyle dikkatini daha çok verdi.
"En yakın arkadaşlara göre daha az konuşma vardı ve..." Gözleri Jisoo'yu buldu. "Büyük bir kavga etmişlerdi."
"Sadece bir kavga mı ondan şüphelenmeni sağladı?" Taehyung iddiasını komik bularak güldü.
"Sevgilini mi koruyorsun Kim Taehyung?" Rosé oyundan çok bu konuyla ilgileniyordu ve daha çok eğleniyordu.
"Kes sesini Rosé." Jisoo'nun sert sesi ile Rosé sadece göz devirdi.
"Gr16 bize katili bulmamız gerektiğini söyledi,katilin aramızda olmadığını söylemedi değil mi?" Lisa'nın cümlesine Sehun karşılık verdi.
"Yaptığın büyük bir suçlama."
"Biliyorum ama önce dinleyin,Jisoo mesajında Jennie'nin bunu ona nasıl yaptığını ve bir daha onu görmek istemediğini söylüyordu basit bir kavga gibi görünebilir ama bir de şu yönden düşünün aramızda hangimizin katil olma olasılığı en yüksek?" Lisa direkt olarak Jisoo'ya bakıyordu.
"Lisa,biraz daha saçmalarsan gerçekten katil olacağım." Jisoo'nun gözleri hiç olmadığı kadar sert bakıyordu.
"Benimkisi sadece bir iddia bize doğrusunu anlatmak ister misin?"
"Size hiçbir şey anlatmak zorunda değilim,kişisel hayatım sizi ilgilendirmez."
"Jisoo,Jennie'ye aşıktı." Lisa'nın tek hamlede söylediği cümle herkesi şaşırtmıştı.
Jisoo küçük bir kahkaha attıktan sonra Lisa ile saniyelik bakışarak üstüne yürüdü.
"Seni şimdi bitirdim sürtük!" Jisoo'nun bedenini hem Taehyung hem de Jungkook tutuyordu Lisa ise onun sinirlenmesine gülüyordu.
"Tam da bundan bahsediyordum,fazla saldırgan ve Jennie onu reddettiğinde ona böyle saldırmış olabilir hatta anonim kişi Jisoo olabilir." Jisoo duyduğu şeyler ile Taehyung ve Jungkook'tan kurtularak Lisa'ya sert bir tokat attı.
Lisa'nın suratı sağa dönerken,Jisoo saçlarından tuttu ve yüzüne baktı.
Dudağı çoktan çatlamıştı,gözlerinin içine bakarak konuştu.
"Yemin ederim seni öldürürüm Lisa,kapa çeneni ve aklının basmadığı işlere karışma!" Diyip kafasını sertçe bıraktı.
Rosé,Lisa'nın aksine daha gözü karaydı bu yüzden Lisa kendini toparlarken Rosé üstüne yürümeye başladı.
"Ne o sırrın açığa mı çıktı yoksa?" Her kelimesinde Jisoo'ya bir adım daha atıyordu.
Jisoo elini kaldırdığında bileğini birisinin tuttuğunu gördü.
"Jungkook çek elini."
"Değmez,Jisoo." Jungkook direkt olarak Rosé'ye bakarak konuşmuştu.
Oyuncular şimdiden birbirine düşman kesilmişken,ortak olup nasıl katili bulacaklardı.
Yoksa katil gözlerinin önünde miydi?
___________________________
Kimsenin iyi olmadığını söylemiştim,eğer iyi olsalardı bu oyunda olmazlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GR16
Fanfiction"Bulunacak katiller,bilinmeyen sırlar bunlar seni heyecanlandırmıyor mu bunların hepsi gr16 oyununda hiç durma ve hemen sende kayıt ol!"