Jisoo,Güney Kore anayasası dersini her zaman sevmişti ve genelde soruları cevaplayan o olurdu bunda profesörünün de etkisi vardı.
Jisoo yine,Profesörü Kwon Jiyong'un sorusuna cevap vermişti.
"Güney Kore anayasası madde 8'e göre Kore Cumhuriyeti, eski imparatorluk ailesini tercih etmektedir."
"Teşekkürler Jisoo." Profesörünün gülümsemesine karşılık verdiğinde kalan dersi de dinlemeye başladı.
Blok ders sonunda bittiğinde öğrenciler sızlanarak derslikten çıkıyordu.
Jisoo her zamanki gibi derslikten son çıkan kişi olacaktı fakat çıkmadan önce telefonuna mesaj gelmesiyle duraksadı.
"Aynı depoda sizi bekliyorum,geç kalanlar cezalandırılacaktır."
Jisoo artık alışıldık göz devirmesini yaparken kampüsünden çıktı fakat bir grup kahkaha sesi adımlarının yavaşlamasına sebep oldu.
"Choi Yewon,ailen seni böyle görmek istemez değil mi?" Jisoo gözlerini 2 bina arasında kalmış o boşluğa soktu.
3 kız ve önlerinde düşmüş,ağlayan bir kız daha.
Jisoo derin bir nefes verdi ve oraya dikkat etmeden depoya gitmek istedi.
"Lütfen beni bırakın size ne isterseniz veririm." Ağlayan kızın çaresiz hıçkırıklarıyla söylediği cümle ile 3 kızdan birisi şiddetle ağlayana vurdu.
Jisoo artık geç kalınca alacağı cezayı düşünmekten çıktı ve aralıkta yürümeye başladı.
"Kızı bırakın." Jisoo'nun durgun sesi kızlara ulaştığında 3 kız ona gülmeye başlamıştı.
"Sen kimsin?" Jisoo'nun gözü ona soru soran kızın elindeki paralara gitti.
"O elindekiler benim." Jisoo'nun bu sözü kızları daha da güldürdü.
"Çok mu istiyorsun,öyleyse gel ve al." Jisoo boynunu gevşetip kızlara bir adım attığında ona vurmaya hazırlanan kızın gözlerinin içine baktı.
Saldırganın gözlerinin içine bakarak yapacağı hamleyi çözmek kolaydı.
Kız,yumruğunu sağa fırlattığında Jisoo kafasını sola çekti ve aynısını tekrarlayıp kızın elini havada yakalayıp yarım tur döndürdü.
Kızın acıdan atan çığlığını ifadesiz gözlerle dinliyordu.
Jisoo'ya arkadan yaklaşan kız ise Jisoo'nun dikkatini dağıtıp yere düşmesine neden olmuştu.
Jisoo aldığı darbe ile daha da sinirlenmişti.
"Son duanı et sürtük."Hızla doğrulan Jisoo dirseğini kızın boynuna vurduğunda kızın kısa bir süre nefesi kesilip yere düşmüştü.
Jisoo yerde yatan 2 kıza baktı ve ardından son kalan arkadaşlarına.
"Parayı elinde mi verirsin yoksa kırarak mı alayım?" Kız titreyen elleriyle parayı Jisoo'ya uzattı ve arkadaşlarını yerden kaldırmak için yardım etti.
"Bir daha bu kızdan para almayacaksınız çünkü o benim."
Kızlar cevap vermeden oradan uzaklaşırken olanları ağlayarak izleyen kıza baktı ve onun için eğildi.
"Bana borçlusun o yüzden bu para benim." Kız hızla başını aşağı yukarı sallarken Jisoo'nun gözü kızın çantasına gitti içindeki her şey yerlere dağılmıştı,sigara paketini görünce kıza yeniden baktı.
"Ve sigarayı da bırak ailen bunları alman için vermiyor sana bu paraları." Diyip ayaklandı.
Gözü saate gittiğinde bir küfür mırıldandı ve hızlı adımlarla depoya vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GR16
Fanfiction"Bulunacak katiller,bilinmeyen sırlar bunlar seni heyecanlandırmıyor mu bunların hepsi gr16 oyununda hiç durma ve hemen sende kayıt ol!"