Sehun,Jungkook ile kavgasından sonra onunla bir süre görüşmemişti ve bu süreçte biraz düşünme fırsatı bulmuştu.
Belki de arkadaşı haklıydı,sadece dolduruşa gelmişti?
Sehun birkaç gün boyunca Jennie ve çevresi hakkında derin bir araştırma yaptı ve bulduğu bilgiler onu hiç beklemediği bir sonuca götürdü.
Jungkook ile konuşmadığından Lisa'yı arayarak buluşmak istediğini söyledi şuan ise kafede oturmuş Lisa'yı bekliyordu.
Genç kız kapıdan girdi ve gözleriyle içeriye baktıktan sonra Sehun'u bulup yanına gitti.
"Neden aceleyle çağırdın?"
"Sanırım yanılıyoruz Lisa."
"Nasıl yani?"
"Jisoo,Jennie'nin tek arkadaşıydı bu doğru sinir problemleri de olduğu doğru ama o katil olamaz daha büyük bir şüphelimiz var."
"Daha düzgün açıklar mısın şunu?"
"Kim Taehyung,ailesi çok saygıdeğer olsa da derinlerine inince çok pis şeyler ortaya çıktı babası büyük bir kumarbaz ve bunu Taehyung'a da bulaştırmış."
"Kumarbaz olması onu şüpheli mi yapıyor?"
"Daha bitirmedim."
"Taehyung'un babası ve Jennie'nin babası bir kumar masasında iddiaya giriyor ve bu gerçekten çok büyük bir meblağ,kaybeden Taehyung'un babası oluyor." Dedin bir nefes alıp yeniden konuşmaya başladı.
"Taehyung'un babası,ne zaman birisine yenilse onu aile bireylerinden birisini öldürmek ile tehdit edermiş ama bunu asla kendisi yapmaz adamlarına yaptırırmış,Jennie'nin babası çok saygıdeğer bir iş adamı olduğundan şüphe çekmemek için oğluna öldürtmüş olabilir hatta Jisoo ile yakınlığını buna bağlıyorum."
Lisa bu fikri beğenmiş gibi gülümsedi.
"Belki Jisoo'nun dolabına o tokayı da o koydu,ona yakın olacaktı ki Jisoo ondan asla şüphelenmesin.""Bence bu bilgileri GR16 ile paylaşmalıyız,bir karar verecektir."
"Haklısın depoya gitmeliyiz." Sehun ve Lisa kafeden çıkıp depoya girdiklerinde tanıdık ses yankılandı.
"Sizi beklemiyordum."
"Biz yeni bilgiler bulduk." Lisa'nın cümlesinden sonra Sehun olayı baştan aşağı anlatmaya başladı.
"Bunu ben de araştırmalıyım en doğru kararı vereceğimden emin olabilirsiniz."
Sehun her ne kadar ona güvenmese de anlatmaya mecburdu oyunu o başlattıysa o bitirmeliydi.
İkisi depodan çıktıktan sonra bir süre ses çıkarmadan yürüdüler.
"Hâlâ emin değilim,ama bir an önce oyunun bitmesini istiyorum." Sessizliği bozan Sehun oldu.
"Ben de öyle."
"Sen ve Rosé,Jisoo olduğundan nasıl bu kadar emindiniz ve o kadar emin olmanıza rağmen neden benim anlatmam ile Taehyung olduğuna inandın?" Sehun ilk defa Lisa'yı sorgulayınca Lisa şaşırmıştı.
"Biz sadece elimizdeki bilgiler ile alınabilecek en mantıklı kararı verdik."
"Jungkook ile kavga ettik."
"Neden?"
"Sizin düşüncenize göre hareket edip kendim düşünmediğim için ve üstüne onu da şüpheli gösterdim."
"Sen ve Jungkook ayrılmaz bir ikilisiniz geri barışacağınıza inanıyorum."
"Sen ve Rosé gibi mi?" Sehun güldüğünde Lisa'da gülmüştü.
"Rosé ile o kadar da iyi anlaşamayız aslında."
"Nasıl yani?"
"Bilirsin o da okulda popüler ben de bir çıkar ilişkisi gibiydi zamanla arkadaşlığa döndü tabii ama Rosé'nin egoist duyguları hoşuma gitmiyor."
"Birbirinizin sırrını biliyor musunuz?"
"Hayır o bana söylemedi ben de ona."
"Bizim Jungkook ile sırrımız aynı."
"İki kişinin aynı sırrı olması daha da merak uyandırıcı açıkçası."
Sehun Lisa için biraz eğildiğinde direkt olarak gözlerine baktı ve konuştu.
"Gözlerin çok güzel Lisa." Lisa gözlerini bir süre kaçırdı.
"Teşekkürler."
"Sana sırrımı açıklarsam benden uzaklaşır mısın?" Ciddi sesi Lisa'yı ona döndürmüştü,genç kızın cevap vermesine kalmadan ellerini tuttu ve konuştu.
"Ben uyuşturucu satıcısıyım Lisa." Lisa duyduğu sır ile şaşırmadı.
"Senden uzaklaşamam Sehun,çünkü bunu zaten biliyordum."
Jungkook,gece yarısı bir gece kulübüne girdiğinde zaten ufaktan sarhoştu.
Koltuklarda birine yerleştiğinde önünde dans eden kadınları izliyordu bulanık görüş alanı olsa da sarışın kadın oldukça dikkatini çekmişti.
Jungkook yerinden kalktı ve sarışını kendine çevirdi bu yüzü bir yerden tanıyor gibiydi.
Kendisi gibi sarhoş olan kadını yanına çekti ve kucağına oturttuğunda saçlarını okşamaya başladı.
Kadını şimdi tanımıştı Park Roséanne şuan tam olarak kucağındaydı.
Rosé,fazlasıyla sarhoştu ve Jungkook'un kucağında şimdiden dans etmeye başlamıştı.
Jungkook önündeki kadının güzelliği ile kutsanırken,zevk de alıyordu.
Jungkook,Rosé'nin belinden daha sıkı tuttu ve onu kucağına daha iyi sabitledi ikisi de eğlenirken Jungkook,genç kızın kulağına yaramaz bir ses tonuyla fısıldadı.
"Bu numaralarını babamda da denedin mi Park Roséanne?"
__________________________
Vsoo ve Jongin'in olmadığı bir bölümdü ama diğer bölümde bolca olacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GR16
Fanfiction"Bulunacak katiller,bilinmeyen sırlar bunlar seni heyecanlandırmıyor mu bunların hepsi gr16 oyununda hiç durma ve hemen sende kayıt ol!"