Jisoo, olaylardan sonra uzun zamandır girmediği mesaj kutusuna girdi, elleri Jennie'nin numarasına geldiğinde mesajlarını okumaya başladı.
Jennie: Kim Jisoo!
Jennie: Bugün derdin neydi benimle konuşmadın bile.
O çocuğu sevmedim Jennie.
Jennie: Ama neden?
Sadece sevmedim.
Jennie: Jongin gerçekten iyi bir insan Jis,merak etme.
Sen,mutlu musun?
Jennie: Evet çok mutluyum
(görüldü 18:37)Neden bu kadar çelimsizsin Jennie?
Neden senin için endişenlemeden duramıyorum?
Neden aklımı hep sen de bırakıyorsun?
Ve neden onu seviyorsun?
Sana seni sevdiğimi daha nasıl belli etmem gerekirdi?
Bunu neden bana yapıyorsun?
Neden duygularımı sürekli görmezden geliyorsun?
Seni kendi içimde sevmekten yoruldum ben.
Her şeyin farkındayken neden beni sevgilinle tanıştırıyorsun?
Bencilsin Jennie Kim.
Seni seven bu kalbimi görmezden gelecek kadar bencilsin.
(İletildi 00:27)"Eğer senin için birini öldürsem beni daha çok sever misin?"
"Senin için birini öldürürken kullandıklarımla aynı olsaydı,elimi tutar mıydın?"
"Hapishane kaçağı olduğumu söyledikleri zaman,beni ihbar eder miydin?"
"Yüzümü haberlerde gördüğün zaman,beni saklar mıydın?"
"Çünkü senin için birini öldürdüm."
(İletildi 03:54)
Bu mesajlarından sonra Jennie ve Jisoo'nun arası hiçbir zaman eskisi gibi olmadı,Jisoo'nun sarhoştum yalanıyla geçiştirmesine Jennie sadece inanmış gibi yaptı.Jisoo gözünden dökülen yaşları hırkasına sildi ve aynaya baktı.
Neden hiç pişman hissetmiyordu?
Dağılmış saçlarına eliyle yeniden şekil verdi ve siyah beresini taktı.
Ceketini de giydikten sonra evden çıktı,bu zamana kadar sadece 1 kere gittiği o yere gidecekti.
Attığı her adımda sanki bacakları ona daha da ağır geliyordu,ama yine de ilerledi sonunda o tanıdık isme denk geldi.
"Ziyaret etmediğim için bana kızgın mısın Jennie?" Jisoo yere bakarak konuştu ardından Jennie'nin mezarına baktı.
"Sadece gelmeye korktum,benden nefret edersin diye korktum beni anlayabilir misin?" Jisoo tam ağlamaya başlayacakken Jongin'i fark etti.
"Benden neden hoşlanmadığını daha iyi anladım Jisoo."
"Kes sesini Jongin."
"Cidden.. Lisa'nın söylediği şey doğru yani?"
"Öyleyse ne olacak?"
"Sırrın buydu değil mi?"
"Sen neden buradasın?"
"Eski sevgilimin mezarını ziyaret edemez miyim?" Jisoo derin bir nefes verdiğinde Jongin yeniden konuştu.
"Hâlâ onu mu seviyorsun?"
"Bu seni ne kadar ilgilendirir?"
"Hadi ama Jisoo sadece seninle iyi geçinmeye çalışıyorum."
"Çalışma Jongin,ben kimseyle iyi geçinmem yakınımdakilere zarar vermekten başka hiçbir şey yapmam ben o yüzden benden olabildiğince uzak dur." Jisoo Jongin'i arkasında bıraktı ve mezarlıktan çıktı.
O sırada Lisa, Rosé ile beraber kahvesini yudumluyordu.
"Cidden Jisoo,Jennie'yi seviyor muydu yani?" Rosé'nin meraklı sorusuyla Lisa düşünceli ses tonuyla cevap verdi.
"Gördüğüm mesajlarda Jisoo,isyan ediyordu fakat çok garip bu duruma rağmen ikisi hâlâ nasıl arkadaş kalabildi."
"Jennie'nin ölümüne yakın zamanlarda ikisi beraber pek görünmez olmuştu." Rosé konuyu ilk defa derince düşünmeye başladı.
"Sana güvenebilirim değil mi Rosé?" Lisa'nın endişeli gözleri etrafı inceliyordu.
"Tabiki Lisa."
"Jisoo,Jennie'ye bir şarkının sözlerini yazmıştı ve sözler hiç masum değildi."
"Ne yazıyordu?"
"Sanki şarkıyla birisini öldürdüğünün haberini veriyor gibiydi,Jongin'i tehdit eden anonim veya Jennie'ye takıntılı olan anonimin Jisoo olma olasığı çok yüksek."
"Bir insan sevdiği insanı neden tehdit etsin?"
"Normal bir insan etmez zaten fakat Jisoo normal bir insan değil Rosé."
İki kız,birbirine endişeli bakışlar atıyordu içlerinde sakladıkları korku hissini birbirlerine belli etmeden.
Peki neyden korkuyorlardı ifşa olmaktan mı,katilin aralarında olmasından mı?
_______________________
Kısa bir bölüm oldu ama hemen atmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GR16
Fanfiction"Bulunacak katiller,bilinmeyen sırlar bunlar seni heyecanlandırmıyor mu bunların hepsi gr16 oyununda hiç durma ve hemen sende kayıt ol!"