bölüm 4: ilk görev

1K 154 87
                                    

Jisoo,kulaklığını takmıştı fakat müziği açmadı bu onun kendini koruma yöntemlerinden birisiydi.

Okula giriş yaptığında ona atılan bakışlara hiç çekinmeden karşılık veriyordu fakat söylenen sözlere karşılık veremedi.

"Cidden neden bu kadar korkunç?" Bir arkadaş grubu tam yanından geçerken konuşmuştu ve Jisoo onları net bir şekilde duyuyordu.

Gözlerini onlara diktiğinde hepsi gözünü başka yere çevirmişti ve bu Jisoo'yu tatmin edebilirdi.

Dersliğine giriş yapacakken Lisa ve Rosé'nin ona baktığını gördü.

Kim Jisoo,sanki onları tanımıyormuş gibi sadece yanlarından geçip dersliğine girdi.

"Bu kızın derdi ne?" Rosé'nin sinirlendiği belliydi.

"Jisoo işte,her zamanki hâli."

"Sence sırrı ne?" Rosé bu durumdan zevk almış gibi gülümsediğinde Lisa elindeki bitmiş kahveyi çöpe attı.

"Bilmiyorum ama onunda korktuğu bir şeyler olduğu belli."

"Bunu öğrenmek istiyorum."

"Bence hiç karışma Rosé."

"Neden korkuyor musun?"

"Saçmalama Rosé sana sadece kendi işine bakmanı söylüyorum."

"Biliyor musun çok sıkıcısın." Lisa onun cümlesine göz devirdiğinde ikisinin de telefonuna aynı anda bildirim geldi.

"Akşam 8'de herkes attığım konuma gelsin."

Göz göze gelen 2 genç kız içlerinde o korkuyu hissediyordu fakat birbirlerine bile belli etmiyorlardı.

"Gidecek miyiz?" Lisa'nın kısa sorusuyla Rosé sadece başını salladı,çünkü buna mecburlardı.

Aynı zamanda Taehyung elindeki ders notlarını bir kenara bıraktı,o gitmek istemiyordu birisine itaat etmek ona tersti.

Mesaja bakmadan sildi ve ders notlarını okumaya devam etti içindeki o korkuyu dindirmeye uğraştı.

Sehun ve Jungkook kendini tüm olanlara çoktan hazırlamıştı bile ikisi birbirini korumaya mecburdu.

Jongin,onun aklı ne görevde ne de oyundaydı sadece bu mesajları kimin gönderdiğini bulmak istiyordu bu yüzden bu akşam orada olacaktı.

Jisoo ise gelen mesajla gözlerini devirdi gidip gitmemek arasında kalmıştı ve muhtemelen son ana kadar da öyle olacaktı.

Dersler bitip saat akşam 8'i gösterdiğinde konumun atıldığı depoda 5 kişi duruyordu Lisa Rosé ile beraber duvar kenarına geçmişti ve hemen yanlarında Jongin duruyordu.

Sehun ve Jungkook onlardan biraz daha uzak bir köşede kendi kendilerine konuşuyordu.

Jisoo düşünceleriyle savaşırken çoktan deponun önüne gelmişti fakat yine de içeriye girmedi,korktuğu başına gelmişti.

"Kim Jisoo seni görebiliyorum,neden içeri girmek yerine orada bekliyorsun?"

Jisoo gelen mesajla sesli bir şekilde küfür etmeye başladı.

"Beni sadece eğlendiriyorsun eğer cesaretin varsa içeri gir ilk görevin birazdan verilecek ayrıca o akılsız oyuncuyu da buraya getir."

Jisoo hangi oyuncuyu kastettiğini anlamamıştı,Taehyung görüş alanına girene kadar.

"İçeriye girecek misin?" Taehyung,Jisoo ile birebir ilk defa konuşuyordu.

"Bilmiyorum ya sen?"

GR16Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin