Hoofdstuk 10

896 49 2
                                    

Louis pov.

~volgende ochtend~

Ik word wakker van het zonlicht dat door mijn raam schijnt. Ik rek me uit, maar ik kom tegen iets aan met mijn elleboog, ik kijk meteen naast me. Harry ligt naast me in bed. Omg hebben we wat gedaan. Ik maak hem voorzichtig wakker door hem op en neer te schudden. 'Harry?' Hij maakt een gromgeluidje. 'Wat is er?' Vraagt hij dan. 'Hebben we wat gedaan in bed..?' Hij schudt van nee. 'Ik wilde gewoon bij je liggen.' Ik knik en krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik geef Harry een knuffel. Hij is verrast door mijn onverwachtse knuffel, maar vindt het wel fijn.

~'s middags~

Nadat we ontbeten hebben en ons klaargemaakt, gaat Harry weer naar huis. 'Het was gezellig Lou, snel weer een keertje doen.' Ik knik en geef hem een kus. Hij pakt zijn jas en spullen en loopt dan de deur uit. Ik sluit de deur achter hem en loop dan naar de woonkamer, waar ik me vervolgens op de bank laat vallen. Ik vind hem echt leuk. En ik moet het Zayn binnenkort gaan vertellen, maar ik moet nog even bedenken hoe ik dat het beste kan gaan doen.

Harry pov.

Als ik weer thuis ben, loop ik meteen naar mijn kamer. Ik ga op mijn bed zitten. Ik denk aan Louis, ik ben zo blij met hem. Hij betekent echt heel veel voor me en dat ga ik hem binnenkort op een speciale manier duidelijk maken.

-----------------------------------

Hii, wat vonden jullie er van? Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En ik moet jullie iets vertellen. Afgelopen dagen was het carnaval en op de laatste dag heb ik met een vriend van een jongen uit mijn klas gezoend!! Best wel awkward... xx

"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu