Hoofdstuk 5

1K 68 8
                                    

Louis pov.

~'s avonds~

Ik hoor de bel en snel check ik of alles goed zit. Dan loop ik naar de deur en doe open. 'Hee Harry.' Zeg ik als ik de leuke jongen met bruin, krullend haar voor mijn deur zie staan. 'Hee.' Zegt hij lachend terug. Ik laat hem binnen en sluit de deur achter hem. 'Je kunt je jas hier ophangen.' Zeg ik en Harry lacht naar me, doet zijn jas uit en hangt hem aan de kapstok. Dan lopen we samen naar de woonkamer. 'Wil je wat drinken?' 'Ja lekker.' Ik loop naar de keuken, pak twee flesjes jillz en loop dan weer terug naar de woonkamer. Ik zie dat Harry al op de bank is gaan zitten. Ik zet het drinken op de tafel voor ons en ga dan naast Harry zitten. 'Woon je hier alleen?' 'Ja.' Zeg ik trots. 'Nice.' Zegt Harry terug. 'Zullen we een filmpje kijken?' 'Ja is goed.' Zegt hij en dan sta ik op om een film aan te zetten, daarna ga ik weer op de bank zitten.

In het midden van de film voel ik Harry gewoon naar me kijken. Ik word er een beetje ongemakkelijk van. Dan kijk ik hem aan en hij heeft zo'n lieve, leuke lach op zijn gezicht. Ik moet erom lachen. 'Waarom lach je?' Vraagt hij. 'Om jou.' 'Oh oké.' Zegt hij dan lachend en begint me opeens te kietelen in mijn buik. Ik begin nu kei hard te lachen, want ik kan daar dus echt niet tegen. Uiteindelijk zit Harry bovenop mij en stopt dan met kietelen. We kijken elkaar aan. Ik begin te blozen. 'Uhm... Ik moet maar eens naar huis gaan.' Zegt hij en hij gaat snel van me af. Ik sta ook op en loop met hem mee naar de voordeur. Als Harry zijn jas heeft aangedaan zegt hij me gedag en verlaat dan met een rood hoofd mijn huis.

Harry pov.

Als ik thuis ben aangekomen, ga ik meteen naar boven. Ik doe mijn kleren uit, poets mijn tanden en ga dan in bed liggen. En dan begin ik te denken. Wat heb ik gedaan? Het liefst zou ik Louis gezoend hebben, maar ik durfde opeens niet meer en dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik denk dat het komt omdat ik Louis echt leuk vind en die andere jongens vond ik nooit echt leuk. Dan besluit ik om Louis een appje te sturen. Ik zet erin dat het me spijt dat ik opeens zo snel wegging en dat we snel een keer opnieuw moeten afspreken.


-------------------------------------
Hee, wat vonden jullie ervan? x

"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu