Louis pov.
De bel gaat. Ik loop snel naar de deur en doe open. 'Hee.' Zeg ik, terwijl ik Harry binnenlaat. We geven elkaar een kus en dan hangt Harry zijn jas aan de kapstok en legt zijn tas met slaapspullen in de gang. We lopen samen naar de woonkamer. 'Wil je wat drinken?' 'Ja lekker.' Ik loop naar de keuken en maak voor ons allebei een glas Bacardi cola. Ik pak de glazen en loop weer naar Harry. Ik geef een van de glazen aan hem en ga dan naast hem zitten, terwijl ik een slok van mijn eigen Bacardi cola neem. 'Zal ik een film opzetten?' 'Ja is goed.' Is Harry's antwoord. Ik sta op, loop naar de tv en pak een random film.
Na nog een paar glazen Bacardi cola kijken we eigenlijk allebei niet meer naar de film. 'Je bent zo mooi Louis.' Zegt Harry, terwijl hij de woorden niet meer helemaal goed kan uitspreken door de drank. 'Jij ook.' En dan zoenen we. Harry's handen zakken steeds verder naar beneden. Hij wil mijn broek losmaken, maar ik pak zijn handen en stop hem. Ik trek me terug uit de zoen en kijk hem aan. 'Harry, ik vind je echt heel leuk enzo, maar ik wil zoiets pas doen als we gewoon nuchter zijn. Dit is toch wel mijn eerste keer met een jongen snap je?' Hij knikt en zoent me weer.
Inmiddels is het al twee uur 's nachts. Ik begin te gapen. 'Zullen we gaan slapen?' Vraag ik aan Harry die zo te zien ook moe is. Hij knikt. Ik sta op en zet de tv af en dan gaan we samen naar boven. Harry pakt zijn tas en loopt achter mij aan de trap op. We poetsen onze tanden en trekken onze kleren uit behalve onze boxer. Dan stap ik in bed en Harry ligt naast me op een matras op de grond. Al snel val ik in een diepe slaap.
Harry pov.
Na een tijdje geslapen te hebben, word ik wakker. Ik wil bij Louis in bed slapen. 'Louis.' Zeg ik zachtjes. 'Louis..' En uiteindelijk wordt hij wakker. 'Wat is er?' Vraagt hij met een schorre stem. 'Mag ik bij jou in bed?' 'Ja.' Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht en stap dan bij Louis in bed. Hij slaat zijn arm om me heen en al snel val ik samen met Louis in slaap.
JE LEEST
"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)
FanficLouis en Zayn zijn beste vrienden. Louis is er sinds kort achter dat hij op jongens valt. Hij heeft het nog niet tegen Zayn verteld, omdat hij dat eng vindt. Als Zayn en Louis op een avond samen uitgaan, ontmoet Louis Harry. Wat nu? -One Direction b...