Hoofdstuk 2

1.1K 68 12
                                    

Louis pov.

Midden in de nacht wordt ik zwetend wakker. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer om wat water te pakken. Tijdens het vullen van mijn glas bekijk ik mezelf in de spiegel. Wat is er toch met me? Als mijn glas vol is, ga ik weer naar bed. Val ik echt op jongens? Na een tijdje denken, val ik toch weer in slaap.

~volgend ochtend~

Ik word wakker van het licht dat door mijn raam schijnt. Ik ga uit bed en rek me uit. Ik loop naar de badkamer om te gaan douchen. Na het douchen wil ik gaan eten, maar ik krijg heen hap door mijn keel. Ik zucht en ga weer naar boven om de rest te doen.

Ik ben net klaar met alles, als ik mijn mobiel af hoor gaan. Ik kijk en het is een bericht van Zayn of hij vanmiddag langs kan komen. Ik zeg dat dat kan en leg dan mijn telefoon weer weg. En nu? Wat moet ik doen als Zayn komt? Ik wil nog niks tegen hem zeggen...

~'s middags~

De bel gaat. Ik open de deur en daar staat Zayn. 'Hee.' Zeg ik. 'Heeee.' Zegt Zayn vrolijk terug. Ik laat hem binnen en we gaan op de bank zitten. 'Waarom ben je zo blij?' 'Ik heb een vriendin, ze heet Janne en ze is zo lief en mooi. Ze heeft bruin haar en bruine ogen.' Dan laat hij een foto zien. Ik weet niet goed hoe ik moet reageren, ik bedoel meiden doen niks met me... 'Ik ben blij voor je maat, ze ziet er goed uit.' Zeg ik dan maar. Zijn lach wordt nog breder. 'Ik heb zin in zaterdag.' Zeg ik om van onderwerp te veranderen. 'Ja ik ook, Janne komt daar ook heen als je het niet erg vindt.' 'Nee is niet erg.' Antwoord ik en ik meen het, dan kan ik misschien wel op zoek naar een leuke jongen en kijken of ik jongens echt leuk vind.

--------------------------------------------

Laat me weten wat je er van vond! :) en tijdens het schrijven van dit heb ik geluisterd naar 'Night Changes' van One Direction voor de mensen die dat willen weten. xx

"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu