Hoofdstuk 4

1K 62 1
                                    

Harry pov.

Ik word wakker rond 12.00 uur. Ik ben nog best moe van gisteren, maar het was wel fantastisch. Louis... Ik heb over hem gedroomd. Wat een leuke jongen. Ja, ik ben gay en mijn vrienden enzo weten dat ook. Ik heb alleen nog nooit echt een vaste relatie gehad, want ik kon nooit echt iemand vinden die ik echt leuk vond en die mij ook echt leuk vond. Maar met Louis heb ik het gevoel dat het nog best wat zou kunnen worden, als hij tenminste ook op jongens valt, maar dat denk ik wel.

Nadat ik m'n tanden heb gepoetst en mezelf heb aangekleed, pak ik mijn mobiel en stuur een appje naar Louis. Ik vraag of hij een keer wil afspreken. Nu is het wachten op een antwoord.

Louis pov.

Ik ben net wakker en besluit maar meteen om te gaan douchen, dat vind ik fijn nadat ik uit ben geweest. Daarna poets ik mijn tanden en trek ik wat kleren aan. Ik pak mijn mobiel en loop naar beneden. Ik laat mezelf op de bank vallen. Ik kijk op mijn mobiel of ik nog iets gemist heb en ja hoor een berichtje van Zayn. Hij vraagt of ik het gisteren leuk vond en dat we dit snel weer moeten doen. Ik stuur hem terug dat ik het super vond en dat ik al uitkijk naar een volgende keer. Dan zie ik dat ik ook een appje van Harry heb. Hij vraagt of ik een keer met hem wil afspreken. Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht, tuurlijk wil ik dat en dat stuur ik ook meteen naar hem. Hij reageert meteen om te vragen wanneer. En dan spreken we af dat hij vanavond naar mij komt.

----------------------------------------

Hee, sorry het is niet zo'n lang stukje, maar ik wilde toch even updaten. Er komt snel weer een hoofdstuk. Iedereen een fijne 1e kerstdag gehad? Wat hebben jullie gekregen? xx

"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu