Louis pov.
Harry trekt zich voorzichtig terug van de zoen. Hij glimlacht lief naar me. Ik bloos. 'Louis ik denk dat ik je leuk vind.' Zegt Harry tegen me. Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Ik vind jou denk ik ook leuk.' Zeg ik verlegen terug. Harry trekt me opnieuw in een kus. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Dan voel ik zijn tong zachtjes tegen mijn lippen aan, ik open mijn mond een klein stukje en laat onze tongen elkaar strelen. Het voelt echt geweldig. Ik heb zoveel kriebels in mijn buik. Ik trek langzaam terug. 'Louis wil je misschien mijn vriendje zijn?' Vraagt Harry dan. Ik wil wel, maar ik zit steeds te denken aan Zayn. Achja dat los ik wel op. 'Ja dat wil ik wel.' Antwoord ik en geef Harry een lange, liefdevolle kus.
'Het is al laat. Ik ga maar eens naar huis.' Zegt Harry. Ik knik en loop met hem mee naar de voordeur. Terwijl Harry zijn jas van de kapstok haalt en hem aandoet, kijk ik hem aan en krijg weer kriebels in mijn buik. Hij doet zijn jas dicht en kijkt me dan aan. Hij geeft me een knuffel en dan zoenen we nog even. 'Doei tot snel.' 'Tot snel Louis!' Zegt Harry en gaat dan naar huis. Ik doe de voordeur dicht en ga naar boven. Ik doe mijn kleren uit tot ik alleen nog maar mijn boxer aanheb. Ik gooi m'n kleren op de grond en loop naar de badkamer. Ik gooi wat water in mijn gezicht en poets mijn tanden, daarna ga ik in bed liggen. Wat een geweldige dag was dit. Maar toch zit ik nog steeds een beetje met Zayn, ga ik hem dit vertellen of niet? Ik denk dat ik het hem nog niet ga vertellen. En dan val ik in een diepe, rustige slaap.
Harry pov.
Als ik thuis ben, ga ik meteen naar boven. Ik doe m'n kleren uit en gooi ze in de wasmand. Ik stap nog even heel snel onder de douche en daarna poets ik m'n tanden. Dan ga ik snel mijn bed in. Ik ben zo blij. Ik heb gewoon een vriendje, nu kan ik Louis voortaan MIJN Louis noemen. Ik pak mijn mobiel en oortjes en zet muziek op en dan val ik uiteindelijk met muziek op in slaap.
~volgende dag~
Louis pov.
Ik stap mijn bed uit, doe mijn boxer uit en stap onder de douche. Daarna pak ik schone kleren uit de kast en doe ze aan. Ik poets mijn tanden, breng mijn haar in model en doe een geurtje op. Dan pak ik mijn mobiel en ga naar beneden. Ik zit net op de bank als ik gebeld word door Zayn. 'Hee.' Zeg ik. 'Louis zullen we vanavond samen uitgaan? Dan gaan we een vriendin voor je zoeken.' Ik slik. Een vriendin?? Zayn moest eens weten. 'Uhm ik voel me niet helemaal lekker dus misschien kunnen we iets anders gaan doen?' Stel ik dan voor. 'Oh ook goed, zullen we naar die nieuwe film gaan?' 'Ja dat lijkt me wel wat.' 'Top dan kom ik je straks ophalen.' 'Is goed Zayn tot straks.' 'Tot straks.' En dan hang ik op.
De deurbel gaat, maar het kan Zayn nog niet zijn. Ik loop naar de gang en open de voordeur. 'Harry.' Zeg ik blij. 'Louis.' Zegt hij vrolijk en loopt naar binnen en sluit de deur achter zich. Hij geeft me een knuffel en dan zoenen we. Ik voel weer die kriebels. Dan trekken we terug en lachen naar elkaar. Harry doet zijn jas uit en hangt hem aan de kapstok. We gaan naar mijn kamer. We doen de hele middag niks anders dan kletsen, knuffelen en zoenen.
De deurbel gaat en ik loop naar beneden. Ik kijk voorzichtig wie het is en ik zie Zayn staan. Shit ik ben Zayn helemaal vergeten. Ik ren naar boven en zeg dat Harry zich moet verstoppen en dat ik het later wel uitleg. Hij knikt en verstopt zich in de badkamer. Ik ren weer naar beneden en open de deur. 'Hee Zayn.' 'Hee wat duurde dat lang.' Zegt hij lachend. 'Ja ik wilde opendoen maar toen kwam ik erachter dat ik nog geen broek aanhad.' Lieg ik. Zayn begint te lachen en loopt naar binnen.
----------------------------------
Hoe vonden jullie het? xx
JE LEEST
"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)
FanfictionLouis en Zayn zijn beste vrienden. Louis is er sinds kort achter dat hij op jongens valt. Hij heeft het nog niet tegen Zayn verteld, omdat hij dat eng vindt. Als Zayn en Louis op een avond samen uitgaan, ontmoet Louis Harry. Wat nu? -One Direction b...