Louis pov.
Net voordat ik wil gaan slapen, krijg ik een appje van Harry dat het hem spijt dat hij opeens zo snel wegging en dat we snel opnieuw moeten afspreken. Ik moet wel een beetje lachen om wat hij heeft gestuurd en stuur dan terug dat we misschien morgen kunnen afspreken. Dan ga ik slapen.
~volgende dag~
Ik word wakker van mijn mobiel. Ik kijk naar het berichtje en het is van Harry dat hij het goed vindt om vanavond weer af te spreken en dat hij wel naar mij komt. Ik krijg meteen grote glimlach op mijn gezicht bij de gedachte dat hij vandaag weer komt.
Ik stap uit bed, doe mijn boxer uit en stap onder de douche. Na het douchen, loop ik naar mijn kast. Ik doe een zwarte broek aan, daarop een wit t-shirt met tekst en ik doe mijn zwarte vans aan. Dan ga ik beneden eten en daarna poets ik mijn tanden. Als ik weer beneden ben, hoor ik mijn mobiel gaan. Ik neem hem op. 'Met Louis?' 'Hee, met Zayn.' 'Hee hoe gaat het?' 'Goed en met jou?' 'Mooi, met mij ook.' 'Zullen we vanavond samen wat gaan doen?' 'Uhm... Ik kan vanavond niet sorry.' 'Oh maakt niet uit dan spreken we wel een andere keer af.' 'Is goed doei.' 'Doei.' En dan hang ik op. Ik wil Zayn nog niks vertellen over Harry, hij weet niet eens dat ik hem ontmoet heb. En Zayn weet ook niet dat ik homo ben en dat wil ik ook graag even zo houden, want ik weet niet hoe hij zal reageren.~'s avonds~
De bel gaat. Ik loop naar de voordeur en doe open. Daar staat die leuke jongen weer. 'Hee.' Zeg ik dromerig. 'Hee.' Zegt hij terug en ik laat hem binnen. Harry hangt zijn jas aan de kapstok en dan gaan we naar de woonkamer. Ik pak wat drinken voor ons en ga dan naast Harry op de bank zitten. We beginnen te praten over vanalles en nog wat. We hebben de grootste lol om de raarste dingen. Daarna doen we een soort truth or dare. Als het Harry's beurt is, vraagt hij aan mij truth or dare. Ik antwoord truth. 'Heb je ooit iets speciaals voor een jongen gevoeld?' Vraagt Harry. Ik word rood en weet niet wat ik moet zeggen. 'Heb jij ooit iets voor een jongen gevoeld dan?' Vraag ik dan maar. Harry knikt voorzichtig. 'Echt waar?' Vraag ik verbaasd. En hij knikt weer. 'Uhm... Ik val op jongens Louis en op dit moment voel ik iets speciaals voor een jongen.' Ik word alleen maar roder en weet niet wat ik moet zeggen of doen. Harry ziet natuurlijk dat ik rood word en leunt wat naar voren. Hij komt steeds dichterbij en legt dan zijn hand op mijn wang. 'Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag.' Fluistert hij zachtjes. Ik knik ja en dan weet Harry genoeg hij drukt zijn lippen op de mijne. Het voelt geweldig, zijn lippen zijn zo zacht.
-----------------------------------
En wat vonden jullie er van? Tijdens het schrijven van dit heb ik naar het liedje 'wanted' van hunter hayes geluisterd voor degene die dat willen weten. x
JE LEEST
"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)
FanfictionLouis en Zayn zijn beste vrienden. Louis is er sinds kort achter dat hij op jongens valt. Hij heeft het nog niet tegen Zayn verteld, omdat hij dat eng vindt. Als Zayn en Louis op een avond samen uitgaan, ontmoet Louis Harry. Wat nu? -One Direction b...