~zaterdagochtend~
Louis pov.
Ik word wakker door mijn mobiel. Ik neem hem op en hoor dat het Zayn is. 'Louis, ik ben om 21.00 uur bij jou.' 'Ja is goed.' En dan hang ik op. Ik stap uit bed en ga eten en douchen en doe de rest. Ik doe een trainingspak aan en doe straks wel goede kleren aan voordat we uitgaan. Als ik overal mee klaar ben, ga ik beneden op de bank wat films kijken en voordat ik het weet is het alweer tijd om me om te gaan kleden.
Ik loop naar boven en doe mijn trainingspak uit. Ik sta voor mijn kast en pak een zwarte broek, een gestreept shirt en zwarte vans. Dan loop ik naar de badkamer, ik doe mijn haar even goed, poets mijn tanden een extra keer want ja je weet maar nooit. En dan doe ik nog wat parfum op, dan hoor ik de bel. Ik pak nog snel even mijn mobiel en sleutels en loop dan naar beneden om de deur open te doen. Daar staan Zayn en Janne. Ik stel me voor aan Janne en dan vertrekken we.
~in de club~
We zijn nu al een uurtje in deze club en het is super. Ik loop naar de bar om wat drinken voor mezelf te gaan halen. Ik bestel een biertje en dan ga ik een beetje dansen. Zayn en Janne zijn toch de hele tijd met elkaar bezig, dus dan ga ik maar eens voor mezelf op zoek.
Een paar drankjes later, ga ik maar eens naar de wc. Ik loop naar achteren en kom bij de wc's uit. Ik ga plassen en loop daarna naar de wasbakken. Ik bekijk mezelf in de spiegel. Dan zie ik vanuit de spiegel een jongen naar me kijken. Ik draai me om. 'Hee.' Zeg ik tegen de jongen. Hij is groter dan mij, heeft bruin krullend haar en hij is gewoon heel knap. 'Uhm... Sorry.' Zegt de jongen en rent dan weg. 'Wacht!' Roep ik en ik ren de jongen achterna. Uiteindelijk sta ik buiten en dan zie ik hem staan. Ik loop naar hem toe en steek mijn hand uit. 'Ik ben Louis.' Hij kijkt me aan en steekt vervolgens ook zijn hand uit. 'Ik ben Harry. Sorry dat ik je aanstaarde daarnet.' 'Maakt niet uit hoor. Je bent leuk dus dan is het niet zo erg.' Oh shit wat zeg ik nu?!?! Denk ik bij mezelf. Harry begint een beetje te blozen. 'Jij bent ook leuk, daarom staarde ik ook naar je.' Zegt hij dan. Nu is het mijn beurt om rood te worden. 'Mag ik misschien je nummer?' Vraag ik dan. 'Ja tuurlijk.'
Nadat we onze nummers hebben uitgewisseld gaan we de club weer in en gaan samen dansen.
~'s nachts~
'Doei Zaynie en Jannie.' Zeg te vrolijk door alle drankjes en omdat ik blij ben door Harry, waar Zayn en Janne overigens niks van weten.
Ik pak mijn huissleutel en open de deur. Ik loop rechtstreeks naar boven. Ik doe al mijn kleren uit, todat ik alleen nog mijn boxershort aanheb, dan ga ik mijn tanden poetsen en dan ga ik naar bed. Ik ga liggen en zit nog even wat te denken over Harry. Dan hoor ik mijn mobiel afgaan. Ik kijk naar het scherm, het is een appje van Harry. Hij vond het heel gezellig en hij wil afspreken. Ik stuur snel terug dat ik het ook super gezellig vond en dat we vrijdag wel kunnen afspreken. Hij vindt het goed stuurt hij terug en er staat zelfs een kusje achter. Ik leg mijn mobiel weg en val vrolijk in slaap.--------------------------------------
En hoe vonden jullie het? xx
JE LEEST
"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)
Fiksi PenggemarLouis en Zayn zijn beste vrienden. Louis is er sinds kort achter dat hij op jongens valt. Hij heeft het nog niet tegen Zayn verteld, omdat hij dat eng vindt. Als Zayn en Louis op een avond samen uitgaan, ontmoet Louis Harry. Wat nu? -One Direction b...