Uitslag + hoofdstuk 1

1.4K 69 6
                                    

Hee, @JanneBaerts jij wordt de vriendin van Zayn in mijn boek. Ik hoop dat je dat leuk vindt. Bedankt voor de andere 'audities' maar sorry, ik hoop dat jullie nog wel blijven lezen en als ik nog iemand nodig heb, pak ik iemand van jullie.--------------------------------------------

Louis pov.

Ik zit op de bank in Zayn's huis. Zayn is in de keuken drinken voor ons halen. 'Zayn wanneer zullen we weer een keer uitgaan?' Vraag ik. 'Zaterdag?' 'Ja is goed.' Zeg ik enthousiast terug. Het is alweer een tijdje geleden en ik kan wel weer eens een avond uit gebruiken.

'Ik ga weer naar huis eh Zayn. We praten straks wel op whatsapp oké?' 'Ja. Doei.' En dan loop ik Zayn's huis uit. Ik stap op mijn fiets en ga weer richting mijn eigen huis. Opeens hoor ik mensen praten, ik vraag me af wie het zijn dus ik kijk naar de andere kant van de weg. Ik zie een jongen en een meisje, hand in hand. Ze lachen en praten. Ik bekijk het meisje... Het is een mooi meisje. Ik kijk naar haar waarschijnlijke vriendje. Hij is knap, lang, heeft bruin haar en dan krijg ik een raar gevoel in mijn maag. Huh?? Wat is dit nou weer? Ik fiets snel door, terwijl ik helemaal in de war ben. Ik fiets mee met de bocht naar rechts en rijd dan een stukje verder de straat in en stop bij mijn eigen huis. Ik stap van mijn fiets af, zet hem op slot en pak de sleutel van mijn huis. Ik open de deur en loop naar binnen. Ik hang mijn jas weg en bekijk mezelf in de spiegel die in de gang hangt. Ik zie er verward uit, wat natuurlijk niet gek is na wat ik vandaag voelde. Ik loop naar de woonkamer en plof op de bank neer. Ik pak mijn mobiel uit m'n broekzak en zie dat Zayn iets heeft gestuurd. Hij vraagt waar we zaterdag heen zullen gaan. Ik antwoord met een goede club niet ver hier vandaan. Dan praten we nog wat over allerlei dingen, maar het is niet heel interessant.

~'s avonds~

Nadat ik alles heb gedaan, ga ik in bed liggen. Ik zit nog steeds te denken aan wat ik vandaag meegemaakt heb. Is dit wel normaal? Ik zie een meisje en denk oké, ze is wel mooi. En dan zie ik die jongen en ik denk meteen hij is knap en lang en wauw en ik krijg kriebels in mijn buik. Na nog lang piekeren val ik eindelijk in slaap.

--------------------------------------------

En... Hoe vonden jullie het eerste hoofdstuk? Ik ga snel weer updaten!! x

"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu