Louis pov.
'Ga maar even op de bank zitten, ik kom zo.' Zayn knikt, gaat zitten en hij zet de tv aan. Ik loop snel terug naar boven. Ik klop op de badkamerdeur. 'Harry.' Fluister ik. Hij opent de deur voorzichtig. 'Harry kom mee, dan kun je snel door de voordeur weg.' Hij knikt en we lopen zachtjes de trap af. Ik open heel zachtjes de deur en Harry en ik geven elkaar snel een kusje en spreken af dat we straks wel even appen. Dan sluit ik de deur en loop naar de woonkamer. Zayn heeft blijkbaar niks in de gaten gehad, want hij zit aandachtig naar een auto programma te kijken. 'Louis zie die auto.' Zegt hij en hij wijst naar de tv. 'Ja mooi, maar zullen we dan gaan, anders kunnen we de zaal dadelijk niet meer in.' Zayn knikt en zet de tv af. Hij staat op en loopt met me mee naar de voordeur. Ik doe open en ga naar buiten, Zayn komt achter me aangelopen. Ik sluit de deur achter hem en doe hem op slot. Dan gaan we naar Zayn's auto. We stappen in en rijden aan naar de bios.
'Zullen we hier gaan zitten?' Vraagt Zayn aan mij. Ik knik en dan gaan we zitten met onze handen vol zakken snoep, twee bakken popcorn en twee flesjes cola. De reclame begint en Zayn en ik beginnen wat te kletsen, omdat die reclame toch altijd zo lang duurt. 'Hoe gaat het met Janne?' Vraag ik dan. 'Ja goed, misschien kunnen we een keer wat met z'n allen afspreken ofzo.' 'Ja lijkt me leuk.' 'Maar je pakt haar niet van me af eh.' Zegt Zayn met een knipoog. 'Nee wees maar niet bang.' Zeg ik lachend en dan begint de film. Ik probeer me op te film te concentreren, maar het lukt me gewoon niet. Ik moet de hele tijd aan Harry denken. Ik wil zijn armen om me heen voelen en zijn zachte lippen voelen. Hij is gewoon zo geweldig en ik ben het liefst de hele dag bij hem.
Harry pov.
Ik zit maar te denken aan Louis. Ik wil bij hem zijn, maar dat kan niet, want hij is met Zayn weg. Elke keer als Louis door mijn gedachten schiet, krijg ik kriebels in mijn buik. Het is al lang geleden dat ik zo verliefd ben geweest. Dan gaat mijn mobiel. 'Met Harry.' 'Hee, met Louis.' Ik krijg meteen een lach op mijn gezicht. 'Wil je vanavond bij mij komen slapen?' 'Jaa tuurlijk.' 'Oké, ik stuur je een appje als Zayn weg is, want de film is net afgelopen en nu is hij nog even bij mij.' 'Is goed.' 'Oké doei.' 'Doei.' Zeg ik terug en dan hang ik op. Ik ga meteen al mijn spullen pakken die ik nodig heb om bij Louis te blijven slapen.
~even later~
Mijn mobiel gaat af. Ik open het whatsapp bericht. Het is van Louis. Zayn is weg en ik kan komen. Ik pak mijn spullen uit de gang en ga dan richting Louis.
--------------------------------------
Hey, even een snelle update. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xx
JE LEEST
"Oops" "Hi" (Larry Stylinson)
FanfictionLouis en Zayn zijn beste vrienden. Louis is er sinds kort achter dat hij op jongens valt. Hij heeft het nog niet tegen Zayn verteld, omdat hij dat eng vindt. Als Zayn en Louis op een avond samen uitgaan, ontmoet Louis Harry. Wat nu? -One Direction b...