sekavaa tekstiä ~
Korkein kerros oli täynnä vartijoita. He vain seisoivat siellä aseet esillä.
Sehun ja minä olimme nurkan takana piilossa kunnes sain idean.
"Mitä aijot" Sehun kuiskasi. "Kato ja opi" Virnistin.
Liu'utin veitseni vartijoiden keskelle ja ammuin veitsen terään jolloin luoti kimposi yhden vartijan otsaan. Hän kaatui lattialle ja vartijat näyttivät menevän paniikkiin. "Oot uskomaton" Sehun sanoi. Naurahdin ja nousin ylös juosten vartijoiden keskelle potkaisten kolmen vartijan aseet lattialle Sehun hoiteli loput jotta he eivät käy kimppuuni.
Otin veitseni lattialta ja potkaisin vartijaa vatsaan tönäisten hänet toista vartijaa päin.
Lävistin yhden vatsan pari kertaa ja sitten toisen kaulan.
Otin aseeni ja ammuin yhtä päähän. Vilkaisin Sehuniin ja vartija oli ampumassa häntä mutta ammuin suoraan vartijan aseeseen jolloin ase lensi maahan.
Potkaisin häntä ja puukotin selkään. Sehun hakkasi vielä paria vartijaa ampuen molempia päähän.
"Ootko valmis?" Kysyin. Sehun nyökkäsi "Jungkook millon opit kaiken ton".
"Oon uskomaton huh" Virnistin kävellen tuon ohi.Koputin oveen joka oli kyseisen pankkiryöstäjän toimisto.
'Sisään' Astuimme Sehunin kanssa sisään ja suljin oven takanani.
"Miten pääsitte vartijoiden ohi" Mies kysyi.
"Taidolla?" Sanoin hymyillen. Mies nielaisi ja katsoi meitä hämmästyneenä. "Ootte Byunin porukassa hm?" Hän kysyi.
"Jep, ja tultii hakee jotain mikä ei kuulu sulle" Sehun sanoi.Mies naurahti ja painoi nappia tuon pöydällä. Kova hälytysääni alkoi soida ja peitin korvani nopeasti.
Pian vartijoita alkoi tulla huoneeseen ja ne ottivat minusta kiinni mutta potkaisin yhtä jalkaan ja kyynärpäällä kylkeen jolloin pääsin vapaaksi. Tönäisin yhden vartijan ikkunaa päin ja ikkunan rikkoutuessa mies putosi rakennuksesta alas.Ammuin yhtä vartijaa päähän joka piti Sehunista kiinni. Sitten toista joka yritti lyödä minua.
Pankkiryöstäjä pakeni varmaan rahat mukanaan.
Sehun tönäisi toisen vartijan ikkunasta ulos ja ampui kaksi muuta. Viilsin yhden kaulan ja puukotin pari kertaa.
"Mee sen miehen perään pärjään tääl" Sehun sanoi. Nyökkäsin juosten ulos huoneesta.......
Mies pakeni hissiin mutta ehdin liukumaan hissiin sisään. Painoin stop nappia eikä hissin ovet ehtineet mennä vielä kiinni.
Mies löi minua kasvoihin nyrkillä ja otti hiuksistani kiinni paiskaten pääni hissin kaidetta vasten.
Otin tuon ranteesta ja kyynärpäällä löin tuota kasvoille pari kertaa. Hän veti minut ulos hissistä heittäen ikkunaa päin. Uuvuin nopeasti mutta onnistuin väistämään tuon iskuja joten kuten.
Hän potkaisi minua vatsaan ja rikkoi ikkunan yrittäen heittää minua sieltä alas.
"Ngh Sehun!" Huudahdin. Yht'äkkiä luoti lävisti miehen pään sekä vatsan.
Miehen ote irtosi minusta jolloin uskoin tippuvani alas ikkunasta, mutta joku tarttui kädestäni jolloin roikuin ikkunan ulkopuolella. Uskoin sen olevan Sehun mutta ei.Hän veti minut ylös ja vei syrjäiseen paikkaan turvaan. "Pysy täs" Hän sanoi. Taehyung..?
Hän juoksi Sehunin luokse potkaisten yhtä vartijaa selkään ja ampui päähän. Heitti vartalon toista vartijaa päin jolloin molemmat heistä lensivät ikkunasta ulos.
Wow..
Kolme vartijaa jäljellä ja Sehun juoksi luokseni.
"Ootko ok??" Tuo kysyi. Nyökkäsin katsellen Taehyungia.
Tuo otti pistoolin liukuen vartijan alitse hänen taakse ampuen häntä selkään ja väisti toisen vartijan iskut. Löi vartijaa aseella päähän kampaten hänet toisen vartijan päälle. Kolmas vartija sai Taehyungin kuristus otteeseen, mutta Taehyung ampui aseellaan metallista taulua jolloin luoti kimposi täydellisessä kulmassa vartijaa päähän.
Tuo vielä ampui kamppaamaansa vartijaa rintakehään jotta hän ei varmasti ollut elossa.Sitten tuo käveli luoksemme tehden hymyn. "Kaikki hyvin" Tuo kysyi. Punastuin ja nyökkäsin nopeasti.
"Mitä sä teet tääl?!" Sehun kysyi. "Samaa mitä te. Pakko sanoo et ku näin Jungkookin tappelu taidot nii vaikutuin" Vanhempi virnisti.
Hymähdin "Kiitti".
"Missä rahat?" Sehun kysyi. "Hississä" Vastasin yrittäen nousta ylös mutta horjahdin Taehyungia päin. Tuo piti minusta kiinni ja tuntui että olisimme olleet erossa kauemmin kuin pari kuukautta. Tuo ei käyttäytynyt niinkuin ennen.____________
Menimme autolle ja laitoimme rahasäkin takakonttiin. "Oli kiva nähä, mut mun pitää varmaan mennä" Taehyung hymähti. "Minne?" Sehun kysyi.
"Jatkaa töitä" Taehyung vastasi. Huokaisin ja katsoin toista silmiin. Sehun meni autoon ja kävelin Taehyungin eteen. "Voisit tulla meijänkaa" Sanoin.
"Haluutko mut mukaan"
"No ettet vaa olis yksin. Ja pitäs puhuu" Sanoin. Taehyung hymähti "Minne ootte menos?".
"Baekhyunin uudelle asunnolle. Me tehään muuten yhteistyötä poliisienkaa ja rahat pitäs viedä niille" Sanoin.
"Poliisien? Muhun ne ei luottais joten en usko et mun on viisasta tulla" Hän sanoi.
"No mut ei Baekhyunin asunnolla oo poliiseja tyhmä. Tulisit ees sinne" Sanoin. Taehyung hymähti lempeästi "Sun takia".Hymähdin ja menin sitten Sehunin autoon.