Part 7.

170 23 5
                                    

Kello oli paljon joten päätin lähteä kotiin. Olin humalassa joten en ole varma miten ajattelin kotiin asti päästä.

"Meen kotiin" Sanoin Donghyunille.
"Nyt jo? No mitenvaa" Tuo vastasi. "Sori. Pakko selvittää asiat Taehyunginkaa" Sanoin. Tuo nyökkäsi joten lähdin baarista.
Oli pimeää ja ulkona oli alkanut sataa. Huokaisin ja lähdin kävelemään katua pitkin aamuyön tyhjyydessä.
.
.
.

Kävelin mustan auton ohitse jossa oli valot päällä. En itse autoon kiinnittänyt paljoa huomiota kunnes reaktiosta vilkaisin auton sisään.
"Namjoon?" Koputin auton ikkunaan ja se laskeutui nopeasti.
"Jungkook? Mitä teet koreas??" Tuo kysyi.
"Tultii Taehyunginkaa takas ku tapahtu yks juttu" Sanoin. "Siit on aikaa. Tuutko kyytiin?" Tuo kysyi.
"Jos sul ei oo kiire" Vastasin ja menin autoon istumaan.

"Miks oot tähän aikaan ulkona? Kello on koht kolme yöl" Vanhempi kysyi lähtien ajamaan.
"Pitkä juttu. Mut no mul ja Tael on riita jälleen" Huokaisin.
"Mistäs täl kertaa?" Tämä kysyi.
"No must tuntuu et Taehyung ei ikin pääse yli Jiministä ja se suuttu mulle ku hakkasin Jiminin. En tajuu miks se pitää sen puolia?! Se petti mua senkaa ja viilsin oman ranteen melkee irti. Ugh" Tuhahdin.
"En usko et Taehyung välittää kenestäkää muusta ku susta. Taehyung ei oo ikin ollu hyvä ihmissuhteis mut sust se välittää tiiät sen itekki" Namjoon vastasi.
"Ehkä. Mut löin sitä nii en usko et se tykkää must enää" Sanoin kädet puuskassa. "Löit Taehyungia? No Taehyung osaa olla kusipää mut ei se sitä tarkota. Luulen et se lyönti oli tarpeen sille et se tajuu milt sust tuntuu" Tuo naurahti.

Huokaisin ja katsoin ikkunasta ulos. Sadepisarat valuivat ikkunalla ja oli todella hiljaista. Pelkkää sateen ropinaa.

"Taehyung ei vai oo sust huolissaan" Namjoon kysyi nostaen kulmaansa. "Varmaan. Meijän piti jutellakki mut en voi mennä sinne täs kunnos" Tuhahdin.
"Olit baarissa huh. No Taehyungil ei oo varaa arvostella jos joit kerran"
"Totta" Sanoin.
Namjoon ajoi hotellin eteen ja kiitin tuota kyydistä. "Nähään" Tuo hymähti. Nyökkäsin ja astuin ulos autosta.

...........

Astuin eteiseen ja riisuin ulkovaatteeni. Laitoin valot päälle ja oletin Taehyungin olevan nukkumassa.
Olohuoneessa tai keittiössä ei ollut mitään eikä ketään. Kävelin makuuhuoneelle ja raotin ovea.
"Tae?" Kysyin. Vanhempi makasi sängyllä selkä minuun päin mutta en uskonut tuon nukkuvan sillä yölamppu oli päällä.
"Taehyung? Nukutko" Kysyin sulkien oven takanani. Istuin sängylle ja huokaisin. "En tiiä nukutko mut meijän piti jutella eikö? Oon pahoillani et löin sua..en olis saanu tehä sillee mut toivon et tiiät et miks tein niin" Sanoin.
"Ku kyse on Jiministä nii suutun ja tuun kateelliseks tosi helposti. Tiiät miks. En haluu et oot senkaa tekemisis koska Jimin on aiheuttanu meille liikaa harmii. Tae pelkään et valitset Jiminin mun sijaan..sitä oon ain pelänny et jätät mut. Must tuntuu et Jimin aina onnistuu siinä mitä se yrittää, ja se nytki sai meijät riitoihin. Jos oot vihanen nii ymmärrän mut...haluisin et oot rehellinen ja kertoisit et....o-onks Jimin sun silmissä ennen mua"
Silmiini muodostui kyyneleet mutta pyyhkäisin ne nopeasti pois. Taehyung vastannut ja tiesin tuon nukkuvan. Turhaa toivoin että tuo olisi kuullut mitä sanoin..

Nousin sängystä kunnes tunsin otteen ranteessani. "Oota" Vanhempi sanoi.
Istuin alas ja tuo kääntyi katsomaan minuun. Tuon poskelta valui kyynel josta huolestuin.
"Kuulitko kaiken.." Kysyin.
"Kuulin. Jungkook en ikin valitsis Jiminii sun sijaan. Rakastan sua ja vaan sua. Oon niin pahoillani et olit niin vihanen et löit mua. Ansaitsin sen..Kookie oot ainoo jota rakastan enkä haluu et joudut pelkää et jättäisin sut. En ikin jättäis sua" Vanhempi sanoi.
Nyyhkäisin "A-anteeks"
"Älä pyydä anteeks. Mä pyydän" Tuo sanoi silittäen poskeani. "Älä itke. Se särkee mut sisältä. Jungkook älä ikin unohda et rakastan sua enemmän ku ketään okei?" Vanhempi sanoi.
Nyökkäsin.
"Etkö..oo vihanen et tulin vast nyt kotiin..tai et olin baarissa" Kysyin varovasti. "Sähän sen sanoit. En oo sun huoltaja joten en valvo sun kotiin tuloaikoja mut sun pitää kertoo mulle et minne meet kosk huolestun muuten. Baariin et mee enää okei?" Tuo kysyi.
"Joo" Vastasin. Taehyung hymähti pienesti ja painoi huulensa varovasti omilleni. Istuin tuon syliin ja vanhempi laittoi kätensä vyötärölleni.
Suutelin tuota syvemmin enkä halunnut sen loppuvan ikinä.

꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂

ompa tylsä

they're so pretty gosh TT

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

they're so pretty gosh TT

Love makes Toxicity 2| vkookWhere stories live. Discover now