Part 8.

173 23 3
                                    

[laiskasti kirjotettu!]

Taehyung pov

Heräsin aamulla nuoremman vierestä. Hymähdin ja kiedoin käteni toisen ympärille.
Jungkookin hiukset oli pörröiset ja pehmeät.
Asetin hentoja suudelmia tuon niskaan kunnes nuorempi liikahti.
"Huomenta" Hymähdin. "Mm..mitä kello on" Tuo kysyi.
"En tiiä eikä sil oo välii. Mul ei oo töitä joten voitas tehä jotai yhes tänää" Hymähdin leikkien nuoremman korvakorulla.
"Sopii..meen kyl suihkuun iha ekana" Tuo naurahti nousten istumaan sängylle. Jungkookilla ei ollut paitaa päällä joten nappasin tuon paljaasta vyötäröstä vetäen hänet syliini.
"Mitä nyt?" Tuo kysyi.
"Enkö sais ottaa mun poikaystävää syliin?" Virnistin. Nuorempi pyöräytti silmiään ja teki hymyn.
"Haluun suihkuun tyhmä" Tuo sanoi.
"Voisin tulla mukaan-"
"Korjaan, haluun suihkuun yksin kaikessa rauhassa" Nuorempi keskeytti. "No kyl voit olla rauhassa. Voisin vaik vaa...istuu hiljaa ja tuijottaa sua?" Virnistin.
"Kim Taehyung oikeesti" Tuo naurahti. Kohautin olkapäitäni ja virnistin "Eikö? Etkö muka haluu mun seuraa hm?"
"Hh no haluun mut en suihkussa, tiiät kyl miks" Nuorempi vastasi. Pyöräytin silmiäni ja painoin huuleni pienemmän omille. Vedin tuon vartaloa lähemmäs omaani mutta toinen kuitenkin irtautui liian pian.
"Meen nyt. Koita pärjää..pervo" Tuo naurahti nousten sylistäni.
"Miks sä just kutsuit mua?" Kysyin jolloin Jungkook vain lähti virnistäen pois. Ai että kuinka paljon rakastan tota. Naurahdin itsekseni ja nousin sängystä.
Otin puhelimeni pöydältä ja vilkaisin kelloa, 14.23. Nukuimme kauan.

Minulla oli paljon viestejä Baekhyunilta joten vilkaisin ne ennenkun menin keittämään kahvia.

11.33
Baekhyun Hyung
Oot tulos töihin eikö?

11.41
Baekhyun Hyung
Taehyung oot myöhäs? Jos nukut helvetti tähän aikaan nii teet ylitöitä

11.43
Baekhyun Hyung
Laitan sut tekee töitä Jimininkaa jos et vastaa kahteentoista mennessä.

12.05
Baekhyun Hyung
Tosissas? Äpärä mist lähtien oot ollu myöhäs töistä

14.28
Taehyung
Jos et satu muistaan nii eilen tapahtu se juttu nii en tuu tänää töihin.

Baekhyun Hyung
Olisit ilmottanu aikasemmin?! Kenet saan sun
tilalle??

Taehyung
Se ei oo mun ongelma

Baekhyun Hyung
Tapan sut huomen. Teet töitä huomen Jimininkaa tykkäsit tai et.

Taehyung
Etkö nähny sitä ku Jungkook hakkas Jiminin? EN TODELLAKAAN VOI TEHÄ TÖITÄ JIMININKAA.
Jungkook itki eilen kosk se pelkää et ottaisin Jiminin sen sijaan. Ootko vitun luuseri etkä osaa löytää uusii työntekijöitä, tai tehä uusii työsuunnitelmii. Pärjäisin suaki paremmin tos yritykses johtjana.

Baekhyun Hyung
Aha? No otatko sit johtajan paikan hm??

Taehyung
Tosissas?

Baekhyun Hyung
Halusin muutenki mennä "eläkkeelle".
Ihmisten kiristäminen käy tylsäks. Saat paikan jos oot kerta siin niin hyvä.

Taehyung
Minä johtajana paikassa missä tapetaan, kiristetään, ja mustamaalataan ihmisiä? Ei sovi mulle.

Baekhyun Hyung
Sähän teit joukkomurhan? Ja muutenki nautit siitä turha väittää vastaan. Jos et ota tota yritystä vastaan sen takii et haluut suojella Jungkookia nii kannattais pysähtyy miettii hetkeks. 1. Jungkook on melkee täysikänen, sitä ei tarvii suojella. 2. Jos Jungkook rajottaa sun elämää noin paljon nii en tiiä onkse hyvä sulle.

Taehyung
Väitäks et se on Jungkookin vika jos en haluu johtaa tollast yritystä. En ees tiiä miks oon siel töissä ku mul on enemmän rahaa ku sul, Sehunil, ja Jonginil yhteensä:)

Taehyung
Mun RAKAS poikaystävä on suihkussa ja kaipaa mun seuraa, joten turhaa yrittää laittaa viestii tai soittaa. Mul on tärkeempääki tekemistä.

Heitin puhelimeni sängylle ja lähdin ulos huoneesta. Kävelin vessan oven eteen koputtaen siihen sillä se oli lukossa.
"Etkö Tae kuullu ku sanoin et haluun peseytyy rauhassa?" Jungkookin ääni kuului vessanoven toiselta puolen.
"Kuulinhan mä. Mut en usko et se pitää paikkaansa" Vastasin. Lukko aukesi joten väänsin ovenkahvaa astuen sisään vessaan. Jungkookilla oli kylpytakki päällä ja tuo seisoi kädet ristissä edessäni. Suljin oven takanani laittaen sen lukkoon.
"Tosissaan? Mä oikeesti haluun vaan peseytyy" Jungkook sanoi. "Hm..varmasti?" Kysyin astuen lähemmäs nuorempaa. Tuo peruutti seinää päin joten laitoin käteni tuon molemmille puolille jotta hän ei pääsisi liikkumaan.
Katsoin nuorempaa päästä varpaisiin ja tein hymyn. Vedin tuon kylpytakin narut auki ja laitoin molemmat käteni tuon lämpimälle vyötärölle. Suutelin tuon kaulaa ja rintakehää jolloin Jungkook pian laittoi kätensä hiuksiini. "Jos haluut peseytyy nii miks et estä mua..?" Virnistin.
"Turpakii" Jungkook vastasi riisuen kylpytakin päältään jolloin se putosi jalkoihimme. Virnistin ja nostin toisen syliini kantaen suihkun alle.

꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂

~ CEO of slow updates -
😗✌🏼

Love makes Toxicity 2| vkookWhere stories live. Discover now