Pov Jungkook
Sehun on ollut sairaalassa nyt pari päivää eikä ole vielä herännyt.
Kun muistelen mitä kaikkea minä ja Sehun koimme niin en tietenkään halua menettää häntä.
Sehun oli aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan minua. Ainiin ja se "suudelma" silloin pari vuotta sitten. Huokaisin."Mitä huokailet" Taehyung kysyi kävellen sängylle viereeni.
"Mietin Sehunia" Huokaisin. "Niin..uskon et sua stressaa. Te olitte niin läheisii sillon joskus et must tuli kateellinen" Taehyung naurahti.
"Jep.."
"Se selvii kyl" Taehyung sanoi. Laskin pääni tyynyille ja pian Taehyungin kännykkä soi.
"Hetki" Tuo sanoi nousten sängystä ja laittoi puhelimen korvalleen."Huono hetki soittaa"
"Mitä?"
"Miks helvetissä palkkasit sen?!"
"Tapan sut tänään"Taehyung lopetti puhelun ja oli hiljaa. "Mikä on?" Kysyin.
"Ei mitään..työ juttuja vaan" Tuo vastasi hermostuneesti. "Taehyung?" Kysyin huolissani.
"Älä huoli ei täs mitään. Mun pitää mennä Baekhyunin luo" Tuo sanoi poistuen makuuhuoneesta. Nostin kulmaani ja nousin ylös sängystä. Kävelin toisen perään ja tuo puki takkiaan ylleen.
"Miks? Kerro mitä on tapahtunu" Sanoin.
"Ei mitään luota muhun. Hoidan yhen väärinkäsityksen nopeesti" Tuo sanoi."Ja tappaminen liittyy väärinkäsityksen korjaamiseen?" Kysyin kädet puuskassa.
"No hei en ollu tosissani siinä. Pitää mennä" Tuo sanoi ja poistui asunnosta. Epäilyttävää kyllä.Pov Taehyung
Ajoin autolla Baekhyunin työpaikan parkkipaikalle ja astuin ulos autosta. Työpaikka oli korkea rakennus ja Baekhyun asui siellä kattohuoneistossa.
Astuin lasiovista sisään kunnes vartija tuli kysymään kuka olen. Huokaisin ja otin taskustani työkorttini. "Kim Taehyung vai?" Vartija kysyi.
"Kyllä, tapaaminen Byunin kanssa" Sanoin.
"Tätä tietä" Tuo vastasi ja kävelin tuon perässä hetken matkaa.
Nurkan takana oli hissi ja astuin sinne. "Kolmastoista kerros" Vartija sanoi. Nyökkäsin ja tuo lähti sitten.
..
.
"Hyvä ku tulit" Baekhyun sanoi päästäen minut sisään. "No totta helvetissä tulin ku sanoit et palkkasit Jiminin!" Huudahdin. "Mikä siinä on ongelmana?" Tuo kysyi.
"Kuuntele. Jiminist on ollu ongelmia niin paljon enkä mä aijo tehä senkaa töitä. Jungkook ei tykkäis siitä" Sanoin.
"Aijot siis mennä Jungkookin pillin mukaan huh?" Vanhempi kysyi. "Turpakii. Et voi ottaa Jiminii tänne""Ikäväkyllä Baekhyun otti jo" Jimin sanoi kävellen Baekhyunin viereen.
"Baekhyun voitko poistuu, haluun jutella Taehyunginkaa rauhassa" Jimin sanoi. Baekhyun lähti ja katsoin Jiminiä murhaavasti.
"Siit on aikaa"
"Turhaa yrität. Tiiän miks oot tääl" Sanoin.
"Aattelin et olisit kasvanu ku lähit Koreasta" Jimin hymähti. "Aattelin et olisit päässy must yli ku lähin pois Koreasta" Sanoin takaisin.
Toinen vain virnisti "En pääse sust yli noin vaan Tae""Turpakiinni. Jos jäät tänne tekee töitä nii mä lähen" Sanoin ja kun olin menossa Baekhyunin luokse niin Jimin otti ranteestani kiinni. "Älä mee"
"Ja miks en? Sust on vaa harmii. Tiiän mitä yrität. Tulit tänne vaan et voisit yrittää saada mut harrastaa seksii sunkaa. Niin ei tapahdu uudestaan" Sanoin.
"Mitenvaa haluut muru" Jimin virnisti ja päästi ranteestani irti. Kävelin sitten Baekhyunin luokse."Et ota sitä töihin. Se just myöns et se haluu vaa seksiä munkaa" Sanoin.
"Taehyung mitä jos unohtaisit sen mitä sun ja Jiminin välil tapahtu ja keskittyisit töihin" Baekhyun sanoi.
"Et voi olla tosissas. Kuuntele, Jiminin takii yritin viimeks itsemurhaa, ja haluut sen tänne töihin?!" Tuhahdin.
"Siit on yli kaksvuotta Taehyung. En usko et aijot pettää Jungkookia uudestaan senkaa vai?"
"No en tietenkää!? Mut tiiän et Jiminil on suunnitelmii" Pyöräytin silmiäni. "No onnee sulle. Jiminil on eka keikka tänään ja se tarvii jonkun avuks. Jongin on sairaalalla Sehunin luona, ja mul on liikaa paperitöitä. Sä voit varmaan mennä" Baekhyun hymähti.
"Sori en pääse" Sanoin kädet puuskassa.
"Taehyung et jaksais olla lapsellinen" Tuo huokaisi. "Minä? Vittu sä palkkasit sen jonka takii mä ja Jungkook melkee erottiin!" Huudahdin."Hei voin mennä yksin jos Taehyung ei haluu tulla" Jimin sanoi kävellen taaksemme.
"Niimpä" Sanahdin. Baekhyun pyöräytti silmiään "Kivempi tehä eka keikka jonkun ammattilaisen kanssa eikö?" Baekhyun sanoi.
"Voin tulla jos Jimin osaa pitää työn ja tunteet erillään" Sanoin kädet puuskassa. "Voin yrittää" Jimin hymähti.
Katsoin tuota nostaen kulmaani ja kävelin blondin ohitse. "Mennää sit" Sanoin.꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂
"Eli mikä tän työn pointti on?" Jimin kysyi. Pidin katseeni tiessä kun blondi tuijotti minua koko ajan.
"Vaihtelee. Tänään me myydään vaan aseita" Sanoin. "Hm tylsää" Toinen vastasi. Pyöräytin silmiäni ja kun pääsimme perille niin Jimin astui ulos autosta.
"Toi rakennus on se minne sun pitää mennä. Eli myyt niille aseita mahdollisimman korkeeseen hintaan ymmärretty?" Kysyin.
"Ahaa. Mitä jos ne ei suostu maksaa?" Tuo kysyi. "No sit kutsut mut sinne" Sanoin ottaen aseet syliini takakontista. "Et siis tuu munkaa sinne?" Tuo kysyi.
"Pysyn ulkopuolella. Sun keikka sä hoidat" Sanoin ojentaen aseet tuolle. Otin itselleni pistoolin varmuudenvuoksi ja lähdimme rakennukseen sisään. Rakennus oli syrjäisellä alueella eikä täällä ikinä ole ihmisiä.Menimme käytävää pitkin portaita ylös ja kun saavuimme huoneelle Jimin katsoi minua hieman peloissaan.
"Oon ulkopuolel koko ajan turhaa jännität" Sanoin. "Mut eiks nää oo just niitä tyyppejä jotka halus Jungkookin prostituutiks??" Jimin kysyi. "Nää on eri asiakkaita. Mee nyt sisään, pomo ei tykkää et on myöhässä" Sanoin. Jimin huokaisi ja meni sisään huoneeseen.Odotin ulkopuolella koko ajan ja latasin aseeni valmiiksi.
Pov Jimin
Huoneessa oli vain yksi henkilö...
"Uusi työntekijä huh?" Mies pöydän ääressä hymähti kävellen eteeni. "Nimesi?" Tuo kysyi.
"Jimin, Park Jimin" Sanoin.
Tuo katsoi minua päästä varpaisiin ja pyysi seuraamaan. Seurasin tuota huoneeseen missä oli paljon erilaisia aseita.
"Paljonko haluat?" Mies kysyi. "No paljonko oot valmis maksamaan?" Kysyin laskien aseet pöydälle ja järjestelin ne riviin.
"Kymmenen asetta..miten ois kymppi tonni?" Mies kysyi.
"Myyt niille aseita mahdollisimman korkeeseen hintaan"
"Enemmän" Sanoin. Mies katsoi minuun nostaen kulmaansa. "Luulet saavasi enemmän rahaa koska käsket niin vai?" Mies naurahti.
"Kyllä. Mä nää aseet myyn ja saan päättää siitä hinnan. Jos et oo valmis maksaa tarpeeks nii voin samantien viedä aseet pois" Sanoin."Sussa on asennetta. Tulitko yksin?" Mies kysyi.
Pudistin päätäni. "Niin arvelinkin. Onko Byun mukana?"
"Ei. Vaan Taehyung" Sanoin jolloin mies hymähti. "Kim on palannut vai...täydellistä. Maksan aseista 20 000 käykö?" Tuo kysyi. Nyökkäsin.
Mies antoi rahat minulle kirjekuoressa ja virnistin itsekseni. Mies kokeili yhtä asetta ladaten sen. "Miksi aseessa ei ole luoteja?" Mies kysyi. "Uh...en oo varma" Sanoin nopeasti ja yritin avata oven mutta mies otti hiuksistani kiinni.
"Tällästä peliä huh? Myyt aseita ilman luoteja" Mies sanoi ja painoi pääni seinää vasten.
Ovi aukesi ja Taehyung käveli sisään huoneeseen. "Hm..päästä Jiminist irti" Taehyung sanoi osoittaen miestä aseella.
"Niinpä tietysti. Suunnittelit tämän eikö Kim?" Mies kysyi. "En vastaa sulle, sanoin et päästä irti" Taehyung naurahti ja ampui miestä rintaan.
Hän kaatui maahan ja Taehyung ampui häntä vielä toisen kerran.😃🔫 Sori näkökulman vaihtelu