Pov Jungkook
*meanwhile*Kun Taehyung lähti töihin niin itse päätin mennä kauppaan hakemaan jotain syötävää.
Puin paremmat vaatteet ylleni ja menin eteiseen pukemaan kengät.Lähdin sitten ripeästi kauppaan.
..
.
Tutkin hyllyjä kaikessa rauhassa kunnes viereeni käveli joku. En olisi kiinnittänyt häneen huomiota mutta tuo tuli niin lähelle että oli pakko väistää.
"Tunnenko sut?" Kysyin ärsyyntyneesti. "Luulen" Poika vastasi.
Ei helvetti..".....Jiro" Huokaisin ja katsoin tuota murhaavasti. "Kiva nähdä" Tuo hymähti.
.........
"Mitä teet Koreas? Sähän lähit" Tuo kysyi.
"Työ juttuja" Vastasin.
"Ahaa. Niitä rikos juttuja. Missä Kim? Vai ootteko eronnu" Tuo kysyi hymyillen.
"Ei. Ei olla erottu. Se on töissä joten oon yksin koko illan" Sanoin huokaisten perään.
"Hyvä tietää""Pitää mennä" Sanoin kunnes toinen otti ranteestani kiinni. "Haluisin vaihtaa kuulumisia. Siit on kuitenki vuosia ku läh-"
"Luuletko et haluun jutella raiskaajankaa?" Kysyin nostaen kulmaani.
"Et oo siis unohtanu"
"En tietenkää" Naurahdin ja repäisin käteni irti tuon otteesta. "Hyvästi" Sanoin ja lähdin kassalle kun sain otettua haluamani jutun.Poistuin kaupasta ja huokaisin ärsyyntyneesti. Lähdin sitten kävelemään takaisin hotellille, kuitenkin eräs seurasi minua.
..
.
"Aattelit seurata mua koko matkan vai" Kysyin.
"Siihen asti et suostut juttelee" Tuo sanoi.
"Mistä? Kuitenki käyt käsiks" Sanoin. "Kävelet liian nopee Kook. Pysähy hetkeks" Toinen sanoi takanani yli dramaattisesti. Pysähdyin ja laitoin käteni ristiin. "Puhu nyt ku sul on aikaa" Sanoin.
"Oot muuttunu kahes vuodes ihan sikana. Mäki oon, voitko siis antaa tilaisuuden" Tuo kysyi.
"Tilaisuuden mille? Me ei olla ikin oltu frendei eikä tulla ikin olee" Sanoin.
"Kilttiiiii Jungkook"
"Ugh...no voit tulla hetkeks hotellille ja sanoo haluamas jutun mut vaan hetkeks" Sanoin. Tuo hymähti ja lähdimme hotellille.꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂
Astuimme sisään ja riisuimme kengät.
Jiro meni istumaan sohvalle ja itse istuin nojatuolille sohvan eteen.
"Puhu, Tae ei saa tietää et oot tääl" Sanoin.
"Oon pahoillani siitä mitä tein. Ja opin sen jo sillonku Kim ja sen kumppanit hakkas mut" Tuo sanoi.
"Se hakkaaminen oli aika lame jos ajattelee et yritit seksuaalisesti hyväkskäyttää mua" Sanoin nostaen kulmaani.
"Jos yhtään piristää nii mun kylkiluu murtu sillon" Tuo sanoi. "Tsk" Naurahdin.
"Joten..voiks antaa tilaisuuden?" Tuo kysyi katsoen minua silmiin.Mietin hetken "..Mist tiiän ettet haluu mun luottamusta ja myöhemmin aijot yrittää jotain" Kysyin.
"En ajatellu ahdistella sua ku tiiän mitä Kim tekis"
"Ahaa" Sanoin ja nousin ylös tuolilta.
"No mietin sitä. Oot tähän asti ainaki pitäny kätes omalla puolellas joten" Sanoin riisuen takkini.
Käännyin ja vein takkini naulakkoon. Jiro tuijotti minua päästä varpaisiin ja sanoi "Miks Kim on nii myöhään töissä" Tuo kysyi.
"Keikat kestää kauan" Vastasin. Tuo piti katsettaan reisissäni joten istuin alas. "Kuunteletko vai jatkatko mun vartalon tuijottamista" Kysyin."Oh..sori. Mut eiks se oo yksinäist olla joka ilta yksin" Tuo kysyi. Hämmästyin tuon kysymyksistä. "No ei jos siihen tottuu" Sanoin.
"Entä onks Kimil ikin aikaa sulle"
"Tarkotat?" Kysyin.
"Tarkotan et jos se ei oo antanu sulle vähään aikaan nii m-"
"Arvasin et sun mieles on vaa seksi" Naurahdin."Voisit lähtee nyt" Sanoin kädet puuskassa ja nousin ylös tuolilta.
Tuo nousi sohvalta ja lipoi huuliaan. "Huomaan et sä et oo saanu vähään aikaan ku noin paljon tekis mieli saada mut huh?" Kysyin.
"Millon ite" Tuo kysyi. "Hetki sit" Sanoin.
"Just just" Tuo sanoi ja käveli eteeni. Peruutin mutta kaaduin nojatuolille jolloin Jiro laittoi polvensa jalkojeni väliin etten saisi niitä kiinni.
"Mä ku oikeesti luulin et olisit muuttunu" Sanoin.
"Sä sen sijaan et oo. Tai no oot vaa seksikkäämpi koko ajan" Jiro virnisti. Työnsin tuon edestäni mutta tuo otti ranteistani kiinni kaataen minut lattialle matolle. Tuo laittoi molemmat käteni pääni yläpuolelle ja tuli jalkojeni väliin.
"Vitun oksettava" Tuhahdin ja yritin jaloillani saada tuota pois päältäni.
"Turhaa yrität" Jiro virnisti. Tuo laittoi kätensä haaraväliini farkkujeni päälle ja yritin riuhtoa tuota irti.
"Et vittu koske muhun!" Tuhahdin. "Koskin jo" Tuo virnisti ja laittoi kätensä valkoisen t-paitani alle.
"Ngh-" Painoin pääni lattiaan kun tuon polvi oli haaravälissäni. "Oot puutteessa"
"Minä?! Sä oot ollu puutteessa ainaki yli kaks vuotta" Sanahdin ja pian Taehyung saapui paikalle.
"Jungkook ootko kotona?"
"Olohuoneessa lattialla" Sanoin huokaisten ja Taehyung käveli olohuoneeseen. Tuo tuli heti repimään Jiron päältäni ja paiskoi hänet kovalle lattialle.
"Sä taas. On ollu ikävä" Taehyung hymähti ja löi Jiroa poskeen.
Nousin ylös matolta ja Taehyung otti Jiron hiuksista kiinni vieden hänet ulos asunnosta.Sen hetken huokaisin syvään kun huomasin housujeni olevan kireät. Puutteessa. Tsk en voi olla.
Taehyung palasi ja kysyi vointiani. "Oon iha kunnossa. Ei se ehtiny tehä mitään" Sanoin.
"Hyvä. Miks se oli tääl?" Tuo kysyi kädet puuskassa. "Se vakuutti mulle et se olis muuttunu. Ei sit ollukkaa" Sanoin. Vedin valkoisen t-paitani helmaa alemmas ettei Taehyung huomaa alhaalla olevaa tilannettani.
"Jutellaa koht lisää. Mun on pakko päästä suihkuun" Vanhempi sanoi ja lähti sitten kylpyhuoneeseen. Huokaisin ja kipitin makuuhuoneeseen laittaen oven kiinni.
"Vittu" Tuhahdin ja yritin rauhoittua mutta en pystynyt. Miksi nyt? Kohouma ei johdu Jirosta sen tiedän...mutta en voi olla puutteessakaan.Kävin makuulleni sängylle ja avasin farkkujeni vetoketjun koska farkut alkoivat puristaa sen verran että se oli jo kivuliasta.
Laitoin pääni tyynyille ja sujautin käteni alushousujeni sisään.____________
🌸✨Needy Jungkook is my favourite ✨🌸
Pitäskö kirjottaa smuttii ens lukuun?👀