Pov.Ewron
Obudziłem się pierwszy, Krystian jest we mnie wtulony więc starałem się nie ruszać aby go nie obudzić. Myślałem nad tym jak to teraz będzie, nadal mieszkam u niego. Może wreszcie odważę się powiedzieć mu co czuje skoro raczej mnie nie odżuci, powiem mu jak wrócimy na pewno nie w szpitalu.
| nexe się budzi |
E- Jak się spało ko... Krystian?
N- Bardzo dobrze słodziaku- ( powiedział zaspanym głosikiem)
E- Czy ty...?
N- Co, nie, przepraszam, nie chciałem, gniewasz się?
E- Nie, mi pasuje takie określenie, później pogadamy. Teraz wypiszmy mnie z szpitala bo mi się tu nie podoba.
N- Jasne ogarnij się ja pójdę po papierki.
E- Jasne
Krystian poszedł po formularze do wypełnienia, a ja się zacząłem szykować do wyjścia. Nazwał mnie słodziakiem może mu się przyśniłem i nie ogarnął gdzie jest, nieważne teraz muszę pomysleć jak mu to powiedzieć.
Pov.Nexe
Śniło mi się że robiłem śniadanie i Kamil przyszedł do kuchni i spytał się jak się spało, więc odpowiedziałem dobrze słodziaku. Niestety powiedziałem to w tym samym momencie w prawdziwym życiu jak się obudziłem, ale Ewron chyba się tym zbytnio nie przejął.
Poszliśmy wypisać Kamilka ze szpitala i pojechaliśmy do mieszkania.
Pov.Ewron
E-Skoro jestem już w domku to może jakaś wycieczka zanim zaczniemy streamować?
N- Świetny pomysł Kamilku, napiszę do ludzi z km i zorganizujemy coś.
Chciałem jeszcze odpocząć od streamowania i powiedzieć Krystianowi co do niego czuje, a wyjazd to idealna okazja
~-~discord km~-~
Nexe- Hejka chcielibyśmy z Ewronem zrobić wyjazd z km ktoś chętny?
Mandzio- Ja
Zaha- Ja z chęcią
Magister- Ja też
+12 osób- ja
Nexe- A macie jakieś propozycje gdzie?
Jawor- Może do Stanów.
Blaszka- Amsterdam?
Diables- Ćpuna już ciągnie do Amsterdamu.
Mandzio- xd
Wpatka- A może Maledivy?
Nexe- O to jest super pomysł
Thorek- Mi też się podoba
Nexe- To jedziemy za tydzień na miesiąc zbiórka o 12:30 na lotnisku. Wszystkim pasuje?
W- Tak
~-~
N- Kamil mamy wyjazd za tydzień
E- O super, a gdzie?
N- Niespodzianka, tylko nie patrz na dc.
E- Dobrze, ale muszę się spakować
N- Spakuj się na plażę, to jedyna informacja dla ciebie.
E-Ok
/////////////////////////////////////////////////////////////////
CZYTASZ
Jak naprawdę to się zaczeło |Nexe x Ewron|
FanfictionNexe i Ewron są stramerami i pomyśleli że po tylu godzinach gadania wypadało by się spotkać, lecz kiedy się już spotkali okazało się że....