Zły początek dnia|2|

395 23 4
                                    

2 tygodnie później

Pov. Ewron

| Wchodzi do mieszkania i kładzie się zmęczony na kanapie |

Ach nie mogę z tym tinderem te dziewczyny to jakieś sztywne i zdjęcia z fotoshopem wstawiają, to jak ja mam jakąś znaleźć? Wezmę tylko prysznic i idę spać.


< następny dzień godz. 10:13 >

Obudził mnie dźwięk dzwonka do drzwi założyłem jakąś bluzę i dresy po czym podszedłem do drzwi od mieszkania. W wejściu stał jakiś facet z białą kopertą (nic dobrego to nie wróży)

F-Dzień dobry, pan Kamil Lachowski- powiedział od razu jak uchyliłem drzwi

K-Tak. W czym mogę pomóc? -spytałem zdziwiony

F-Od kilku miesięcy sąsiedzi skarżą się na hałasy u pana i monotonnie spóźnia  się pan z płaceniem za wynajem mieszkania. - wręcza kopertę - Ma pan 48 godzin na opuszczenie mieszkania.

K- Dobrze rozumiem do widzenia.

F-Do widzenia  i powodzenia-zaśmiał się facet

Usiadłem do stołu w jadalni i się zacząłem się zastanawiać co tak właściwie się tu właśnie stało. Po jakiś 4 minutach zrozumiałem że muszę zacząć szukać nowego mieszkania i się spakować bo mam jakiś niedorozwiniętych sąsiadów, przecież ja się tak nie wydzieram...      Nieważne zaraz napiszę na grupę hopaki się spytać co mam zrobić w takim wypadku.

~-~Hopaki~-~

E-Hejka

T-Cześć

D-Siemka

B-O cześć Ewron dlaczego nie śpisz o tej godzinie?

D-No właśnie.

E-Jakiś gościu mnie obudził dzwonkiem do drzwi i powiedział mi że mam 48h na wyprowadzkę z mieszkania, więc teraz muszę coś na szybko znaleźć.

T-O nie biedny powiedziałbym żebyś zatrzymał się u mnie ale jak wiemy jestem w UK

D-Na mnie nie patrzcie mieszkam daleko, chyba że tobie Kamilku to nie przeszkadza.

T- A ty blacha przecież mieszkasz w stolicy.

B-Tak ale myślę że nie zmieścimy się we 3 w moim małym mieszkaniu.

D-Jak we 3?

B-A bo wy jeszcze nie wiecie, moja dziewczyna się do mnie wprowadziła.

T,D-oooo

E-Nie martwcie się mną chłopaki dam sobie radę tylko nwm jak się z tym wszystkim zabrać.

B- W tym akurat możemy ci pomóc. Powiedz o której a pomogę ci z przewozem rzeczy.

E- Dzięki chłopaki jesteście najlepsi :) to ja lecę się pakować.

D.T.B- Powodzonka


Nie wiem od czego zacząć może najpierw ubrania inne rzeczy a komputer na koniec, dobrze to plan jest a teraz gdzie ja mam zamieszkać | zaczyna przeglądać telefon w poszukiwaniu mieszkania, lecz nagle przychodzi wiadomość|

~-~Nexiak~-~

N- Hejka chcesz może się spotkać wieczorem i pójść do klubu?

E- Niestety nie mam jak...

N- Coś się stało?

E- Nic takiego tylko wyrzucili mnie z mieszkania i mam 48h na wyprowadzkę :(

N- To nie dobrze, masz gdzie mieszkać?

E- Już zalazłem kilka hoteli blisko na jakiś czas a później poszukam mieszkania.

N- Nie przesadzaj gdzie do hotelu będziesz jeździć, u mnie możesz się zatrzymać mam duże mieszkanie.

E- Nie spoko nie będę się narzucać ty i tak mieszkasz z dziewczyną.

N- Nooo.....

E- Nie mam racji?

N- My niedawno zerwaliśmy...

E- Współczuje.To dlatego nie było strumyka wczoraj, ale myślę że trochę pomogłem( serio zerwali mam może jakieś szanse z Krystianem ale nie on przecież woli dziewczyny a pewnie niedawno zerwali skoro o niczym jeszcze nie wiem) 

N-Jest okej nawet nie wiesz jak bardzo mi wczoraj pomogłeś, no i widzisz w takim razie znajdzie się miejsce dla ciebie.

E- W takim razie mogę się zgodzić, obiecuje że jak najszybciej coś znajdę.

N- Nie musisz się śpieszyć, samemu gorzej się  mieszka.

E- To jak się spakuje to przyjadę.

N- O której przyjechać?

E- O 11, przed streamkiem?

N- Dobrze będę czekać.

E-To papa

N- Hej

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Discord:

Czat przez najbliższe 2 dni nie będzie streama, przepraszam ale muszę załatwić coś ważnego jak się odpalę to wam wszystko opowiem miłego dnia czacik :)

-powodzonka

-kolejna wymówka

-czekamy na wyjaśnienia

- a to leń jeb**y [użytkownik zbanowany]

.....

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Jak naprawdę to się zaczeło |Nexe x Ewron|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz