5/ ,,it hurts,"

3.7K 173 41
                                    

užijte si kapitolu :D

𖣘

Po tmavém pokoji se rozlehl smích, když se Louis s kudrnatým dívali na animovanou pohádku. Louis naprosto miloval animované pohádky. Jenže vždy, když se na to u jeho Pána díval, tak mu to vypl s větou "tyhle pohádky jsou pro malé děti". Malý modroočko byl vždy smutný, protože nevěděl jak pohádka dopadne. Jenže vždy když začal popotahovat, dostal bití, protože velcí kluci přece nepláčou, že?

,,Mám žízeň," ozval se nejistě Louis a opatrně se podíval na kudrnatého, který sledoval to modrooké kotě. Když si Louis uvědomil, že ho starší sledoval, nechal své tváře zčervenat s otázkou v hlavě. Proč malého Louise pozoroval? Myšlenka, že by se mu líbil ani nepřišla v úvahu, protože je přeci jen malý, ošklivý tvor, který byl ztvořen jen pro potěšení druhých, že?

Ovšem, že to nebyla pravda, ale do Louisové hlavy to bylo natloukáno tak často, že tomu sám začal věřit, proto si nedokázal vysvětlit, proč ho tak zelenooký pozoroval. Asi přemýšlel, jakým způsobem si ho vezme, přeci je hodně způsobů a že to nevinný Louis zažil na hodně způsobů.

,,Zajdu ti pro pití," vyrušil ho Harry z myšlenek a už se zvedal.

Louis si neodpustil pohled na Harryho kulaťoučký zadeček a v jeho rozkroku se začala tvořit boulička. Louis se nechápavě podíval dolů a snažil se bouličku zamáčknout. To se mu ještě nikdy nestalo, a komu by taky jo, kdyby ho nechávali denně ojíždět od nechutných dědků?

Ovšem už tak nějak věděl o co se jedná, přece to u těch dědků viděl vždy, když si s ním přišli hrát. Někdy i víc než jeden najednou..

Když se Harry vrátil i se sklenkou pomerančového - Louiho nejoblíbenějšího - džusu v ruce, měl co dělat, aby mu sklenka nevypadla z ruky, když uviděl jak se Louis rukou otírá o svou bouličku a kňučí.

Nahlas polkl nad tím pohledem a když ho Louis zpozoroval, jeho tváře zčervenaly a on bolestně zakňučel.

,,Bolí," řekl utrápeným hlasem a se slzami v očích se díval na Harryho, stále stojícího ve dveřích, v šoku.

,,Erm-" odkašlal si Harry a třepající rukou položil sklenku na noční stolek.

Hned po té si sedl k Louisovi a soustředěně se díval, jak se sám o sebe tře.

Jeho ruku oddělal, načež se mu dostalo hlasitého zaknučení, čemuž se usmál. Položil Louise na záda, on hned při první zvedl boky, aby se mu dostalo nějakému tření, ovšem to mu Harry hned zarazil.

Rozhodl se ho ještě trochu potrápit a naklonil se nad jeho krk, kde ho začal líbat. Louis ve vteřině naklonil hlavu, aby měl kudrnatý lepší přístup, jeho tep se zvyšoval. Jeho srdce začalo bít na plné obrátky, najednou bylo v pokoji příliš horko.

Vytvořil mu na krku malou modřinku, aby všichni věděli, že je jen jeho a svými vlhkými rty se posouval na jeho hruď, kde zanechával mokré polibky. Louisova hruď se zvedala v rychlém tempu, jeho dech byl nepravidelný, jeho erekce bolela.

,,Hazzie," zakňučel modrooký a zavrtěl se, aby už něco konečně dělal, když se zastavil na jeho bradavkách, které okusoval a dráždil už moc dlouho.

,,Nezlob kotě," zavrňel kudrnatý a polibky se posunul až na jeho bříško.

,,Tak netrap," odvětil přiškrceným hlasem a vzdychl, když mu kudrnatý vjel jazykem do pupíku.

Kudrnatý se rozhodl konečně pohnout a pomalým tempem mu sundával kalhoty. Každou novou odhalenou kůži jemně políbil a Louise to dohánělo k šílenství.

Kalhoty mu přesunul až přes kotníky a odhodil je někam do prostoru jejich ložnice. Rukama jel od jeho kotníků až po jeho stehna, užíval si ten pocit cítit jeho nahou, jemnou, oholenou kůži.

Jeho krajkové, černé kalhotky, z jemného sametu, které byli nedávno nakupovat, při čemž se Louis červenal snad jako ještě nikdy, když na ně všichni házeli divné pohledy, vzal kudrnatý do zubů a s nepřerušovaným očním kontaktem je stáhl dolů až ke kotníkům, kde je odhodil hned za kalhotami.

Teď už byl před kudrnatým celý nahý a kudrnatý si nemohl vůbec stěžovat. Právě se chystal uspokojit svého miláčka a snažil se mu dopřát tu nejlepší péči, kterou mohl zažít.

Postupně jej pusinkoval na spodních stehnech a neustále se vyhýbal tomu citlivému místečku.

,,Hazz," špitl modrooký na pokraji slz a kudrnatý se rozhodl ho přestat trápit.

Své rty pomalu přesunul na jeho špičku, kterou nejprve olízl jazykem, za což se mu dostalo hlasité zavzdychání, díky kterému mu samu zacukalo v kalhotech. Pojal ho celého do úst, až se dotkl špičkou nosu jeho podbříšku.

V jeho vlasech ucítil malé ručky, jak ho zatahaly za vlasy, aby se konečně pohnul a už to tak neprotahoval. Kdyby mohl, tak by se zasmál, ale v tomhle případě jen začal hýbat hlavou nahoru a dolů, aby svému nejsladčímu stvoření dopřál toho vytouženého uvolnění.

,,Hazzy!" vykřikl, když jeho - podle slov Louise - krásný přítel použil i zoubky a jeho stehna se začala třepat.

Tím dal Harrymu najevo, že za chvíli dosáhne svého orgasmu, proto zvedl svůj pohled a když se setkal s modrýma očima, to byla pro maličkého poslední kapka a udělal se svému příteli do úst. Ten to hned spokojeně spolykal a s úsměvem se podíval na Louise.

Rozčepířené vlasy, červené tváře, skleněné oceánově modré oči a pokousané rty - to byl pohled pro bohy.

𖣘

budu upřímná - tahle kapitola mi trvala ze všech nejdýl :D

!dnes nová jednodílovka na profilu, tak buďte v pozoru!

ᴡᴇ ᴍᴇᴛ ɪɴ ᴀ ᴄʟᴜʙ ˡˢ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat