uzijte si kapitolu :P𖣘
,,Lou, už musíme jít, pokud chceme stihnout další zastávku," protáhl se Harry, když už dvacet minut stáli u žraloků a Louis nechtěl odejít.
,,A kam půjdeme?" zeptal se s úsměvem a dvakrát si poskočil na místě.
Harry se zasmál a za ruku jej vytáhl z akvárium, než řekl: ,,To je tajemství, ale bude se ti tam stoprocentně líbit." odpověděl s úsměvem a věnoval nižšímu polibek na rty.
Jenže to mladšímu nestačilo, takže si jej přitáhl za zátylek k sobě až skoro přepadli. Harry se do polibku zasmál a začal jimi pohybovat proti Louisovým.
Stáli uprostřed chodníku, smím li podotknout. Kde chodili lidi. Dívali se na ně s láskou v očích, a jedna holčina si je dokonce natočila a dala na internet s popiskem Tohle je pravá láska. Pokud se na mě někdy nebude někdo dívat, jako tihle dva na sebe, tak to nechci. Video se stalo nejvíc řešitelným videem v polovině světa.
Lidé na ulicích je začali poznávat a oni se tak stali nechtěně slavnými.
Jejich výročí pokracovalo a Harry si vymyslel, že malého Louise vezme na pouť, které přímo zbožňoval. Když tam přišli, vypískl tak nahlas, až se na něj lidé nechápavě otáčeli. Ovšem, že se sem tam našel člověk, který to odsuzoval, ale kudrnatý nemohl být víc šťastný, když viděl jak si modroočko nevšímá těch vražedných pohledů, když se drží za ruce nebo se políbí.
Kudrnatý byl nejšťastnější člověk na světě, když viděl, že ho brunet miluje, dívá se na něj s láskou v očích a nedává pozornost nikomu jinému. Harry věděl, že kdyby toho malého bruneta nepotkal, jeho život by byl pořád stejný stereotyp, jako před lety nebo by byl ve vztahu, ve kterém by nebyl tak šťastný. Nepřipadal by si nejšťastnější chlap na světě, nevěnoval by své polovičce tolik lásky, jako svému Louisovi.
Ovšem někdy měli hádky, kdo je nemá? Ale vždy se jeden z nich uráčil a přišel za tím druhým s omluvou, a navíc Louis to moc dlouho sám nevydržel. Chtěl pozornost od svého kudrnatého, chtěl vidět tu lásku, co pro něj má. Nechtěl jím být ignorován, když byli pohádaní.
Jejich výročí kudrnatý zakončil na lodi, na které plánoval udělat tu věc.
Louis se vyděšeně díval na obrovskou loď a na Harryho jak mu podává ruku, aby mu pomohl vylézt. Začal vyděšeně kroutit hlavou a od lodi ustoupil.
Harry jen smutně vydechl a promluvil: ,,Lou, prosím." řekl naléhavě, už měli dávno vyjet nebo s takovou nestihnou ohňostroj a celé se to zkazí, tím pádem by mohl prstýnek vyhodit.
,,Já se bojím," kuňkl a nervózně si hrál s prsty na rukou.
,,Já jsem tady, nemáš se čeho bát. Prosím pojď, nebo nestihneme to hlavní. Už tak máme spoždění," zaprosil kudrnatý naléhavě a odpočítával minuty.
Louis jen zakňučel a přistoupil k lodi. Se strachem se chytnul Harryho ruky a nastoupil na loď. Kudrnatý si jej zabalil do objetí a loď se rychle rozjela, protože i kapitán lodi, což byl jeho kamarád, věděl, že už nemají moc času.
Louis se vyděšeně přitiskl na Harryho hruď a ten ho začal hladit po zádech, aby se uklidnil. V tu chvíli si uvědomil, co se chystá udělat a přišli na něj nervový poslíčci. Jednou rukou, kterou neobjímal Louise, si sáhl do zadní kapsy u kalhot, aby nahmatal prstýnek. Věděl, že přesně tohle je správná věc, ačkoliv nevěděl, jak na to Louis bude reagovat.
Naštěstí mu nemá kam utéct, pokud tedy nechce plavat až ke břehu, což není moc blízko.
Na loď přizval i své kamarády, aby to po té mohli hned oslavit, ovšem pokud jeho odpověď bude pozitivní.Harry se snažil uklidnit kreslením různých tvarů na brunetova záda a koukal na oblohu, kde za chvíli vypukne ohňostroj.
Harry se vzhluboka nadechl a vydechl, jeho srdce začalo bít o sto procent rychleji, jako by chtělo vyskočit z hrudi. Začal být nejistý, jestli je tohle správně. Ne, on věděl, že je tohle správně, ale bál se odpovědi.Jeho, teď už i Louise, kamarádi seděli v kabině a bavili se spolu. Byli sami nervózní za Harryho, i když věděli, že malý Louis určitě řekne ano.
Když přijeli na místo, Harry s Louisem přešli do prostřed lodi a Harry si jej postavil před sebe, ačkoliv se modrooký od něj nechtěl odlepit. Chtěl být v jeho objetí!
,,Lou," začal nervózně Harry a vzal jej za ruce, ,,víš, já když jsem tě poprvé spatřil, věděl jsem, že chci, abys byl můj napořád. Proto tady teď stojím a plácám tyhle věci, který jsem si několik dní zkoušel odříkávat a teď jsem je stejně všechny zapomněl, takže improvizace." zasmál se a uslyšel i smích jeho kamarádů, kteří je sledovali, ale Harry se právě soustředil jen na Louiho úsměv.
,,Víš, nikdy jsem nevěřil na lásku na první pohled, ale jak jsem uviděl tebe, tak- se něco zlomilo a dnes už vím, že tohle byla láska na první pohled a napořád. Ani si neumíš představit, jak moc jsem se do tebe zamiloval, a jak moc se teď bojím, že mi řekneš ne a já už nebudu mít to štěstí držet tě každý den, každou noc v objetí," jedna slza mu přetekla přes líci, a Louis ji hned se slzami v očích setřel.
,,Já-nevěřil jsem, že někdy potkám někoho, jako jsi ty a zamiluju se. Netušil jsem, že si jednou budu připadat jako zamilovaná puberťačka, která má neustále potřebu líbat tvé rty, věnovat ti lásku, ukazovat co k tobě cítím, rozmazlovat si tě, kupovat ti dárky. Ale ono se to stalo. A já bych to za nic neměnil. Můžu s hrdostí na srdci říct, že jsem ten nejšťastnější muž na světě, protože mám tebe. A když mám tebe, tak nic jinýho v životě nepotřebuji," podíval se na nebe, kde právě vybuchl ohňostroj. Stihl to na sekundy přesně.
Louis se vyděšeně otočil a to byla Harryho šance. Podíval se na své kamarády, kteří mu ukazovali hodně štěstí a poklekl na jedno koleno. Z kapsy vytáhl prstýnek a přesně v tu chvíli se Louis překvapeně otočil zpátky na Harryho, když se odtrhl od červeně svítícího nápisu marry me?
Louis se se slzami na tvářích podíval na Harryho, který měl slzy v očích a nataženou ruku s prstýnkem. Neměl slov.
,,Vezmeš si mě, princezno?" vyslovil kudrnatý tu větu na kterou všichni čekali a nervózně hleděl na Louise, který si obličej přikryl rukou a začal okamžitě přikyvovat.
,,Ano, ano Hazzy!" vykřikl a sesunul se na kolena k Harrymu.
Ten vydechl všechen zadržovaný vzduch z plic a třepající rukou nasadil malému Louisovi prstýnek na prst. Hned po té si ho přitáhl do objetí, které mile rád přijal a nechal slzy smáčet jeho líce. Zaposlouchali se do výkřiků a potlesku svých kamarádů a nemohli být šťastnější.
V tom se rozezněl další ohňostroj a Louis se opět vyděšeně otočil. Harry ho vytáhl do stoje a otočil ho směrem k ohňostroji, aby si ho mohl užít. Objal jej zezadu kolem pasu a obličej si zabořil do jeho vlasů, odkud se nadechl jeho vůně.
,,Miluju tě, lásko," zašeptal mu do vlasů, kde věnoval motýlí polibek.
,,Miluju tě, Hazzie," otočil se na něj a se šťastným úsměvem mu věnoval polibek na rty, po té se otočil zpátky, aby si užil ohňostroj.
Harry se podíval na své kamarády, kteří stále tleskali a usmívali se na něj. Harry se šťastně usmál a objal svého Louise pevněji. Momentálně ho nějaký ohňostroj nezajímal, ale užíval si jen přítomnosti modrookého bruneta.
Jeho snoubence a brzy i manžela.
ČTEŠ
ᴡᴇ ᴍᴇᴛ ɪɴ ᴀ ᴄʟᴜʙ ˡˢ ✓
Fanfiction,,U-Už tam nebudu m-muset?" vzlykl a obmotal své ručky okolo Harryho krku. ,,Ne, odteď budeš u mě, ano?" řekl tichým hlasem a hladil jej ve vlasech. Louis jenom přikývl a víc se k němu natiskl. ,,Slibuješ?" vystrčil mu před obličej svůj malíček n...