YN: Bölümün editlerini yapmaya çabalarken editlerin birinde Lee'ye mavi saç vermiştim, kızlarımın biraz önce attıkları Tiktok'ta Lee gerçekten mavi saçlı :(
Leigh-Anne ve Kim Seokjin - KimJin Dergi Çekimleri
Bugün hepinizin bildiği gibi BTS üyesinin Kim Seokjin ile dergisinin birkaç çekimini gerçekleştirdik ancak bunu yaparken vlog çekmeyi de unutmadım! İyi seyirler :*
2 saat önce atıldı.
Trend Videolarda #1
3M Görüntülenme
1M Beğeni
1,8M Yorum@fan
Seoklee shiplemek için geç kalmadık!@fan
Lee bizi bu aralar BigHit'ten çok besliyor@fan
JinLeeHit
Üretici tarafından kalp bırakıldı."Lee, başlayalım mı?" -Jin
Leigh-Anne yavaşça geçici boyayı kaba döktü ve karışımını hazırlamaya başladı. Jin ise o sırada üstüne önlük geçirirken kameraya dönüp göz kırptı. Leigh bu hareketi görüp tatlı bulmuş olmasına rağmen önündeki boyayı hazırlayana kadar ses çıkarmadı.
Mavi ve mor karışımı canlı bir renk kapta oluşunca da eldivenli eliyle beraber boyayı alıp sakince ovalayan hareketlerle Jin'in saçına yedirmeye başladı.
Araya bir geçiş girdi ancak sonrasında, ikilinin saçlarındaki boyanın oturmasını beklerkenki tipleri ve gülüşmeleri vardı. Kameraya dönüp elleriyle fanlara kalp yaptıklarında her fanın kalbi çıkacak gibi olmuştu.
Sonrasında ise fotoğrafların çekilmesini gösteren birkaç slow-mo dakika, ardından da sonuçlar gözler önündeydi.
Diğer çekimlerde ise ikilinin saçlarını kahverengi olarak gören fanlar çıldırmıştı.
Sonrasında ise Jin'in fotoğrafları editlerken Lee ile gülüştüğü birkaç dakika vardı. Leigh-Anne kameraya göz kırparken Jin'in saçları ile oynuyor, en iyi hayatını yaşıyordu.
LM × BTS : Fanları ve diğer insanlar için birçok adım atmış iki grup, yakın arkadaşlar. BTS herkesin kendini sevmesini desteklerken, LM kadınların dünyadaki gücünden bahsediyor.
Lee, Jin'in yazdığı yazıyı okuduğunda attıkları adımlar ile gurur duyuyordu ancak farkındaydı. Jesy'nin arada kendi köşesine çekildiğinin, Jade'in gülücükleri altında artık gözyaşlarının yattığının, Perrie'nin eskisi kadar heyecanlı olmadığının...
Unnie olmanın en kötü yanı da buydu sanırım, her şeyin farkında olmak. Fakat Leigh arkadaşlarının üzülmesini izleyemecek kadar seviyordu onları, bu yüzden şirketle konuşma kararı almıştı. LM'in mini bir albüm sonrasında isterse dağılması isterse 2 mini albüm sürecinde daha devam etmeleri.
Bu sırada da kızlar, biraz daha meslek açısından yeni limanlara yelken açmışlardı. Leigh, YouTube ile ilgileniyordu. Jesy, lideri olduğu bir dans grubu kurmuştu. Jade, resmi bir söz yazarı olup BlackPink hatta Itzy gibi bir sürü yeni nesil gruba söz yazarlığı yapmıştı.
Küçük Pez ise, aşık olmuştu. Golden Maknae Jungkook'un hareketlerine ve sevimliliğine düşmüştü ama bir türlü açılamıyordu. Tabi kimsenin aklına Pez'in bunu kullanacağını düşünmemişti. Perrie Edwards, çöpçatanlıkla ilgili bir programa başlatmıştı. İdolleri çağırıp kirli çamaşırları döküyordu ancak yine de kimse ona kızamıyordu.
Jin'in yanağına bir öpücük kondurmasıyla ona doğru dönen Lee, ayağa kalkıp elini tuttu.
"Artık bence... Gruplarımıza ilişkimizi açıklama vakti geldi Jin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşbirliği -BTS×LM- ☑
FanfictionPop'un yıldızlarından Little Mix, BigHit şirketinin bünyesine katılırsa ve herkesin beklediği BangtanMix işbirliği gelirse neler olabilir ki? Kitap, her şeyle uyumlu değildir ve hayal gücünün ürünüdür. İyi okumalar!