16 - Final P2.

24 3 0
                                    

(2024 yılı~)

Leigh, yavaşça şarap şişesini masaya koyduğunda masanın başında oturan 12 kişi Leigh'e bakıp kafalarıyla teşekkür ettiler. Jin, elinde yiyecek tabaklarıyla Leigh'in yanına gelip yanağına bir öpücük kondurunca tüm masa halkı sevimli sesler çıkarttı.

Yoongi masadaki yiyeceklerden çoğunu nişanlısının tabağına doldururken Jesy, onun bu kedi tavırlarına gülümsemeden duramıyordu. Jesy'nin karnı da aşermeleri gibi gittikçe büyüyordu, Jesy Nelson ve Min Yoongi çok tatlı bir aile olmuştu.

Perrie, küçük çocuğuymuş gibi sevgilisinden yemek bekleyen Jungkook'u besliyordu. Hatta resmen birbirlerini yediriyorlardı, Jade iğrençlerdi diye düşündü ancak yalandı. Aksine iki küçük bebek gibilerdi; açıkçası grupların liderleri, evet Namjoon ile Jade, bu ikilinin birkaç yıl sonraki hallerini merak ediyordu.

Jade ve Namjoon demişken, onlar iyice söz yazarlığına ilerlemişlerdi. Hayatlarını beraber, istedikleri gibi, bir sürü yer görerek yaşamak istiyorlardı. Bu yüzden de arkadaşları ile buluşmaları olmadığında çoğu zaman ülke ülke gezerlerdi. Diğer herkes de onların sakinleşip aile haline geldiklerinde olacak kaosu düşlüyordu.

(Cinsiyet belirtmiyorum çünkü bu onların hayatı)

Jimin, sevgilisi ile beraber dansa ve vokale önem veren bir solo sanatçısı olmuştu. Birbirlerini çok güzel tamamlıyorlardı. Hatta Jimin, evlilik teklif etmeyi düşünüyordu.

Hoseok, insanların umudu olmaktan bahsederken bir kişi gelip onun umudu olmuştu. Edebi bir kişiliği olan "Umut"u onun ruhuna hayatta bulunan küçük incelikleri işliyordu.

Taehyung bir fan ile ilk önce görüşmeye başlamış, sonra da aşık olmuştu. Her şey çok hızlı gelişmişti ancak Taehyung ilk defa bu kadar mutlu olduğunu hissediyordu.

Şimdi ise 14 kişi bir masanın etrafında oturuyordu, kadeh tokuşturuyor, eskiyi yaad ediyor, kimi zaman gülüyor kimi zaman da duygulanıyorlardı.

Onlar, mutlu sonlarına ulaşmışlardı...

~~~~~~~~~

Okuyan herkese çok teşekkür ederim, kısa ama benim hoşuma giden bir kurgu oldu. Son 2 yıldır Mixer olarak BangtanMix moment bekliyordum ve gelmeyince ben yarattım!

Sonu geldiği için mutluyum çünkü aklımda kısa kısa 7 kurgu daha var ve okumaları az olsa bile yazacağım sanırım :))

Hepinizi seviyorum, mor kalın ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İşbirliği -BTS×LM- ☑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin