15 - Final P1.

19 2 0
                                    

Aslında 30 bölüme kadar uzatırım diye düşünüyordum ama ne idollerin hayatının tamamını anlatmaya gücüm de hayal dünyam da yetmeyebilir. Ben sadece "eğer collab olsaydı neler olabilirdi" diye düşünerek karakterlerimi shipledim.
Jesy ayrıldığından beridir toparlanamadım zaten :(
İyi okumalar <3

1 yıl sonra (2022 başları - virüs yok)

"Little Mix, bugün tekrar bu sahneyi yıkmak için geliyor. SBS Gayodaejun sahnesindeki en son anıları Jesy Nelson'un gruptan ayrılmasıydı ve söylentilere göre Little Mix, son sahnelerini alıp müzik kariyerlerine veda edecek."

"Little Mix K-Pop'a katıldığından beridir, her şey çok değişti. Artık eskisi kadar dışlanmıyoruz ya da antilerimiz bize nefret beslemiyor. Bu 4 kıza çok şey borçluyuz...

Bu kadar konuşma yeter, şimdi sahnede Little Mix!"

Sahnenin ışıkları normal haline döndüğünde sadece 4 idolün değil, tüm fanların da gözlerinin dolu olduğu belli oluyordu.

Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock, Jade Thirlwall ve Perrie Edwards... yaklaşık 11 sene önce başlayan bu efsane, son kez herkesin gözü önünde parıldamıştı. 4 genç kadın, hepsi de kendinden emin gözüküyordu. İşlerini severek yapmışlardı ancak kendi mutlulukları da önemliydi.

Sahneye 4 BTS üyesi önden diğerleri de arkadan çıkınca tüm Gayodaejun sahnesi çığlıklara boğulmuştu.

BTS lideri, Jade'in elindeki mikrofonu kaptığında herkes hayretler içerisinde olanları izliyordu.

"Bugün bu 4 kızın aramızdan ayrılacağını izliyoruz belki de ancak Mixerlar emin olabilirsiniz ki onlara her şeyin sonunda çok iyi bakacağız.

Hatta bunu kanıtlamak istiyorum." -RM

RM, yavaşça dizlerinin üstüne çöktüğünde Jade şaşkınlıkla yüzüne bakıyordu.

"Benimle evlenir misin Jade Thirlwall?" -RM

Mixerlardan kesin bir "Evet!" sesi yükselirken Jade, gözlerinden yaşlar gelirken Namjoon'un kollarının arasındaki güvenli yerine girdi.

Perrie, Jungkook'un ve Jimin'in yanına ilerledi. Leigh, Hoseok ile duran Jin'in yanına gidip göğsünde bağladı ellerini. Jesy, Suga'nın yanına gidip Tae'nin saçlarını karıştırdı.

Kızlar, son kez veda konuşması yaptı ve 2 yıl içerisinde haya edemeyecekleri kadar değer verdikleri 7 adamla beraber sahneden indiler. Bang PD'yi gördüler, iki taraf da birbirinin önünde eğilse de ilk olarak sarılmadan da duramadılar.

Bu kızlar, kariyerlerini zirvede bırakmış olan Little Mix'ti.
Onlar artık birer efsaneydi.

İşbirliği -BTS×LM- ☑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin