"Reklam arasına girelim biraz, önemli bir telefon geldi bana!" -Perrie
Perrie Edwards, telefonu çalmamasına rağmen üstündeki elbiseyi takmadan arka sahneye koşmaya başladı. Jeon Jungkook da arkasından tabii ki!
Önüne bakmayan Perrie, birden kendini Jade'in kucağında bulduğunda iki kız da yüzlerini omuzlarına gömdü. Jesy ve Leigh-Anne birkaç dakikalık aralarla mekana ulaşmış ve şu an arkadaşlarının saçlarını okşuyorlardı. BTS üyelerini de biraz köşede gören Perrie, kendini tutamayarak onlara da sarıldı.
"Perrie! Ben özür dilerim, çok özür dilerim." -JK
Perrie, Tae'nin kollarından çıkmadan Jungkook ile gözlerini birleştirdi. İkisinin de gözleri yaşlar ile doluydu, ikisinin de bu halde olmasının sebebi diğeriydi ama buna gerek yoktu.
Pez, Tae'nin kollarından sıyrılıp Kookie'ye doğru adımlarken Kookie de ona doğru adımlıyordu. Ortada buluştuklarında ikisi de birbirini sarmıştı, alınları birbirine değiyordu, sıcak nefesleri dans ediyor gibiydi. Jungkook ilk adımı atıp dudaklarını birleştirdiğinde Perrie yavaşça gözlerini kapattı.
Maknae Line tebrik ederken Namjoon ve Jade gurur duyarak arkadaşlarına baktılar. Hoseok ıslık öttürüyorken Jinlee çifti el ele tutuştular, heyecanla bağırdılar.
"Bizim de ilişkimiz var!"
Programın geri canlı yayına geçeceğini haber veren alarm sesi duyulduğunda Perrie, Jungkook'un elini tuttu ve ikisi beraber sahneye yürüdüler.
"Selam... Sanırım, biraz önce konuştuğumuz idol benmişim. Çok tuhaf oldu ama, tüm Pezkook shipperlar istediğine ulaştı!" -Perrie
"Hizmette sınır tanımıyoruz!" -JK
BTS ve LM üyeleri de sahneye gelince Perrie, 'Maknae Line'a güven olmaz' diye düşünerek hazırlattığı eğlenceli editi açarak tüm üyeleri arka sahneye doğru aldı.
(Monster - Seulgi&Irene dinleyerek hayal edebilirsiniz, istediğiniz şiplerin Perrie tarafından gerçekleştirildiğini.)
"Bir sürü idolü konuk edip hayatlarının aşkını kendilerine itiraf ettirmeye çalışmamdan sonra, bu programda kendi ruh eşimi bulmama da tanık olduğunuz için teşekkür ediyorum. 2. sezonda hepinizi tekrardan yayının başında görmeyi iple çekiyorum.
'Ship That!' programının çıkışı aslında yanımdaki beyefendiye de bağlıydı ve bu fikri ,haberin olmasa da, bana verdiğin için teşekkürler!" -Perrie
BTS ve LM üyeleri 11 kişi olarak sarıldıklarında hayatlarında cidden mutlu oldukları kısma ulaştıklarını sanmışlardı ancak yanılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşbirliği -BTS×LM- ☑
FanficPop'un yıldızlarından Little Mix, BigHit şirketinin bünyesine katılırsa ve herkesin beklediği BangtanMix işbirliği gelirse neler olabilir ki? Kitap, her şeyle uyumlu değildir ve hayal gücünün ürünüdür. İyi okumalar!