Jesy'nin aralarındaki en büyük olmasına rağmen, diğer kızların da Jess kadar hızlı bir şekilde ciddi-iş-modlarına dönmeleri BTS'i etkilemişti. İşin aslına bakacak olursak Little Mix'in maknaesi bile neredeyse BTS hyunglarıyla yaşıttı, bu da kızları aşırı olgun yapıyor olabilirdi. Ayrıca bu kızların K-Pop idollerinden bile beter hatta acılı hayatları olmuştu, tartışılmayacak gerçek 1.
"Jade ve Lee, son birkaç haftadır akıllarında olan bir dize(kaç gibi düşünün ama kelime tekrarı olmasın) söz yazdı. Aslında, 3 şarkıya yetecek kadar ancak biz konsept seçemiyoruz. Grubumuzun asıl konsepti kadınların hayattaki güçlü duruşu fakat sözleri birleştiremiyoruz sanki. Bunun için sizden yardım isteyebiliriz BTS, bazı sözleriniz cidden çok etkileyici ve sıradışı bu yüzden sizin fikirleriniz de bizim için önemli."
"Rap Line sözler konusunda cidden çok iyi ama konsept konusunu hep beraber tartışabiliriz." -Jin
"Asıl konseptiniz kadın gücü, kadınlar bir sürü konuda güçlüdür." -JM
"Kadınların kurtarılmaya ihtiyaç duyduğu tek yer, Disney filmleridir." -HS
"Gerçek dünyada asıl kadınlar, bizi ve kendilerini kurtarır." -YG
"Annelerimiz, ablalarımız, sizler bizim kahramanımız olursunuz." -RM
Jade, heyecanla oturduğu sandalyeden ayağa atıldı. "Sevgili aşığım, kalbini bu sefer kurtaramayacağım ama eğer istersen bu gecelik kahramanınmış gibi yapabilirim!"
Lee hemen arkasında elini masaya vurup ayaklandı. "Tek ihtiyacım olan şey dokunuşun ve bebeğim bu senden istediğim tek şey!"
Pez de ayıp olmasın diye kalkmış olmalı diye düşünürken ısınmadan da olsa güçlü bir diyafram yüksek notası yaptı. Arkasından da o notayı Jess güçlendiriyordu.
BTS ve Bang PD cidden etkilenmişti, etkilenmemek ne mümkündü zaten. Kızlar beklenmeyecek bir hızla resmen şarkı yazmışlardı, üstüne harmoni yapmış, kendi ritimlerini kaçırmadan hepsi söylemişti.
Pez, giydiği kot ceketin cebindeki küçük not defteri ve kalemi Jess'e doğru fırlattığında Jess eşyaları yakaladı.
-Kadın Kahraman(Heroine)
~Sevgili aşığım, kalbini bu sefer kurtaramayacağım ama eğer istersen bu gecelik kahramanınmış gibi yapabilirim
~Tek ihtiyacım olan şey dokunuşun ve bebeğim bu senden istediğim tek şey
~Yüksek notalar sağlam olacak
~Melodi patlamalı olabilir çünkü şarkı kederli değil, aksine kadının sevgisinin bile kahraman olabileceğini gösteriyorBu 4 kadın cidden oldukları yeri fazlasıyla hak ediyordu, tartışılamayacak gerçek 2.
"Bu, beklemediğimiz derecede iyiydi." -JK
"O nota cidden iyiydi, hem de ısınmadan." -V
"Teşekkürler ama Jess desteklemese zorlanırdım, Little Mix dördümüz oldukça Little Mix'tir." -Pez
"Madem artık K-Pop grubusunuz, bünyemizdeki ilk geri dönüşünüze hazır mısınız Little Mix? Bence bu Heroine şarkısı çok güzel ancak ismi şey olsa daha güzel olmaz mı?" -Bang PD
"Sevgili Aşığım mesela, söylediğiniz ilk kısım Pre-Chorus gibi bir part olabilir bence." -YG
"Hatta bence direkt Chorus yapabiliriz kızlar, sonrasına ise slow-mo tarzı koreografi ile uyuşacak ritim bulabiliriz." -Jess
"O zaman bünyemizdeki en yetenekli ve olgun grubun ilk geri dönüşüne..." -RM
RM, elini ileri doğru uzattığında ilk olarak Jade heyecanla üstüne koydu elini. Somrasında ise 2 grubun da üyeleri heyecanla ellerini üst üste koydu.
"BANGTANMİX!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşbirliği -BTS×LM- ☑
Fiksi PenggemarPop'un yıldızlarından Little Mix, BigHit şirketinin bünyesine katılırsa ve herkesin beklediği BangtanMix işbirliği gelirse neler olabilir ki? Kitap, her şeyle uyumlu değildir ve hayal gücünün ürünüdür. İyi okumalar!