Kitabın içerisinde bahsedilmemiş ancak yaşanmış olaylar ve tamamlanmış projeler.
Jade'in, konunun sürekli BTS'e döndüğü zamanlarda aklına gelen fikir ile yapılmış olan işbirliği.
Çiftlerin beraber söylediği ve kızların ilk zamanlarında coverladıkları Dark Horse'u hep beraber coverladıkları performans.
Yoongi ve Jesy kavga ettiklerinde birbirlerinden habersiz bir şekilde söz yazıyor ancak barıştıklarında sözlerin uyuştuğunu düşünüp ritim üzerinde birleştiriyorlar, böylece Jesy grubundan sonraki ilk solo çıkışını yapıyor.
Jesy ayrılmadan önce yaptıkları son cover, çok eğlenmişlerdi.
Beraber yaptıkları çekimler ve reklamlar.
Soğuk ve kalın giyim.
Müzik Cafe'ler için yapılmış Global Kız ve Erkek Grubu Liderleri.
Otel reklamı.
Fransız parfüm şirketlerinden biri için.
Son çekimleri.
Confetti (Mini Albüm) Şarkıları
1. Confetti
2. Sweet Melody
3. Not A Pop Song
4. A Mess (Happy 4 U)
5. Rendezvous
6. Happiness
7. If You Want My LoveConfetti: Jesy'nin LM için yazdığı son şarkı.
Sweet Melody: İhanet ve ihaneti atlatma süreci
Not A Pop Song: Jade'in eski şirketlerini düşünerek yazdığı şarkı. (11 ya da 12. bölüm.)
A Mess: Perrie'nin, Jungkook ile yaşadığı 'Ship That!'deki andan kalan birkaç söz ve gözyaşı.
Rendezvous: Jade tarafından Namjoon'a yazılmış bir şarkı, gruplar arasında ilişkilerini en son doğruluyorlar.
Happiness: Artık üzülmeyeceklerini ve önlerini bakacaklarını düşünürken kızların aklına gelen bir konsept.
If You Want My Love: Jade ve Perrie, Leigh ve Jin'in ilişkilerini incelerken böyle bir fikre sahip oluyorlar.
BTS: Film Out
BTS'in 2023 yılında kızlarla beraber yavaşça sektörden çekilmesine yakın zamanlarda yazdıkları şarkı ve mv.
Agust D ve Jess N'den bir işbirliği daha.
Jade ve RM'in işbirliğiymiş gibi düşünün. Jade'in LM'den sonra yaptığı ilk ve son solo çıkışı.
Perrie ve Leigh solo çıkış yapmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşbirliği -BTS×LM- ☑
FanficPop'un yıldızlarından Little Mix, BigHit şirketinin bünyesine katılırsa ve herkesin beklediği BangtanMix işbirliği gelirse neler olabilir ki? Kitap, her şeyle uyumlu değildir ve hayal gücünün ürünüdür. İyi okumalar!