"Perrie Edwards ile 'Ship That!' sezon finali bölümü için özel konuğumuz, birazdan!"
Perrie, Jade'e sarıldı ve heyecanla konuğu beklemeye başladı. Jimin ile Tae son konuğu özel çağıracaklarını söyleyip Perrie'yi beklemede bırakmışlardı.
@perrieedwards
'Ship That!' ile geçen son 3 ayım, beni çok mutlu eden ve umarım konuklarımın da mutlu olduğu 3 aydır. Hepinize teşekkür ediyorum! Şu an benim bile bilmediğim gizli konuğu bekliyoruz, 10 dakika sonra yayındayız!♡♡12M Like
@İdol
O ve ben çok mutluyuz, teşekkürler Pez! <3@İdol
Seni seviyoruz Perrie!@JadeThirlwall
Favori programım ühühü :(@BTSofficial
Maknae Line, özel konuğunuzu sunar...@LeighAnnePinnock
2. sezonda ben konuk olmalıyım >:(@JesyNelson
Kaosu severim niahahPerrie yayına girdiklerini programın afişini gördüğünde anladı. Saçını son kez düzeltti ve dizleri heyecandan titreyerek ortaya çıktı.
"Selamlar, tüm 'Ship That!' fanları! Hepinizi çok özledim ve diğer sezona kadar daha da çok özleyeceğim ancak şu an sırada olan idolümüz..." -Perrie
"Jeon Jungkook!" -Perrie
Bazen, olduğunuz yere oturup kalmak istersiniz... Dünyanın size küçük şakalar yapmış olması sizi üzer çünkü, işte Perrie şu an tam bunu yapmak istiyordu. Fakat, olmazdı. Yüzüne gülümseme takındı ve Jungkook'un karşısındaki koltuğa doğru yürüyordu. İkisi de karşılıklı bir şekilde oturunca Perrie elinde olmadan kameraya poz verdi.
O sırada Jungkook'un aklında beraber eğlendikleri birkaç an geçti, Perrie'nin kameraya poz verme alışkanlığı. Gözleri buluştu ve gülümsediler.
Jimin ve Tae ise, hala olacak olayların farkında değildi. Perrie de Jungkook'un sevdiği idolün kim olduğunu düşünmekten başka bir şey yapamıyordu.
"Evet Gguk, sevdiğin idol nasıl biri? Çamaşırları dökme sırası sana gelmiş!" -Pez
"Sevdiğim idol... İçimde kelebeklerin uçuşmasını sağlıyor, şarkıları söylerken duygularını yaşamamın tek sebebi ama bunu ona asla açamıyorum." -JK
Perrie, karşısındaki çocuğun söylediği şeyleri aklında tarttı. Jungkook'un kendisine hissettirdiği duyguları Jungkook başkasına karşı hissediyordu. Gülümsemenin bu kadar zor olduğunu ilk dakikalardı ve Perrie gözlerinin dolmasına engel olamıyordu artık.
O sırada ise Namjoon'la beraber televizyondan programı izleyen Jade, arkadaşının acısını anlamıştı. Sessiz gözyaşları Jade'in gözünde birikmeye başlarken aciz gözükmemek için Namjoon'un göğsüne sığınmaktan başka çare bulamadı. Sanırım özel dönemindeydi, duyguları onu boğuyordu.
Jin ve Leigh video çekimlerini bitirmiş, arkadaşlarının programını izliyorlardı. Jin, daha Jungkook'un oraya çıktığı ilk andan beri Maknae Line'ın bir şeyler karıştırdığını anlamıştı fakat Perrie'nin böylesine yıkılacağını düşünmemişti. "Demek ki maknaeler birbirini seviyor ama açılamıyor. " diye düşünmekten de kendini alıkoyamıyordu.
Yoongi ve Jesy ise... Sadece birkaç dakika önce Jimin ve Tae'ye yakalanmışlardı, Jesy hafif de olsa utanırken Yoongi homurdanıyordu. Ancak dördünün de duydukları isimle televizyona dönmeleri çok komikti. Jesy, Pez'in Jungkook tabii ki de farkındaydı. Tam şu anlarda ise sevimli arkadaşlarının sıcak bir sarılmaya ihtiyacı olduğunun farkında olduğu kadar hem de...
"Maknaelerimiz, ne olduğunu açıklamak ister misiniz? Çünkü Perrie'yi tanıyan herkes mutlu olmadığının farkında?" -YG
Maknaeler, bir araya Türkiye Havalimanı'nda duydukları 'Allah yardımcınız olsun!' laflarını hatırladı ve ellerini yukarı kaldırarak Tanrı'm yardım istediler.
"Yoongi hyung, şimdi olay şöyle ki... AslındaJungkookdaPerrie'yiseviyoramaaçılamıyordiyeyapalımdedimamayanlışanlaşılmalarolacaksanırımşimdidenözürdiliyoruz!" -Jimin
"Jimim, omzunu öyle bir kıracağım ki eşitlenecekler canım kardeşim!" -YG
Jesy, üçlünün boğuşmalarına gülse de Perrie'ye acilen ulaşmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşbirliği -BTS×LM- ☑
FanficPop'un yıldızlarından Little Mix, BigHit şirketinin bünyesine katılırsa ve herkesin beklediği BangtanMix işbirliği gelirse neler olabilir ki? Kitap, her şeyle uyumlu değildir ve hayal gücünün ürünüdür. İyi okumalar!