'' Bir şey sormak istiyorum. Biz her zaman endişelerimizi dile getiriyoruz ama Irene asla bunu yapmıyor. 'Diyecek bir şeyin var mı?' diye soruyoruz, ama her zaman 'Hayır.' diyor. ''
'' Irene'in de birçok endişesi olduğuna eminim. Farklı fikirler için benden daha az kıdemli komedyenlerle buluştuğumda bana endişelerini açıyorlar. Ama eğer ben de endişelerimden bahsedersem, takım parçalanır. ''
-Joy ve bir sunucunun Irene hakkındaki konuşmaları.
'' Dürüst olmak gerekirse... insanlar... insanlardan korkuyordum. İnsanlardan korktuğum bir zaman dilimi vardı. Kameradan da korkuyordum. (...) Bir yayına çıksam ya da etrafımdaki insanlar da olsa, aydınlık tarafımı çok göstermemi istediklerini düşünüyordum. Bu yüzden... duygusuz yüzümden dolayı sinirli durduğumu söylediler. 'Neden böyle?', 'Sinirli olmalı.' 'Sürekli sinirli.' Bu hale geldi. Kameradan korkuyordum bu yüzden. Ve promosyonlarımız devam ederken etrafımda olan insanlardan da. Ama kişiliğim yüzünden, zor bir zaman geçirdiğimde bunu ifade edemediğim için, söyleyemedim kimseye. ''
-Yeri
'' Geri dönüş sahnemizde o kadar heyecanlandım ki bir nota sırasında sesim çatladı. Sesim çatladıktan sonra bir sürü nefret yorumu gördüm. 'O gerçekten bir şarkıcı mı?' Bir sonraki gün başka bir geri dönüş sahnemiz olsa da ağlamayı durduramadım. Düşünmeye başladım, 'Ben gerçekten bir şarkıcı mıyım?' (...) Bu yüzden kendimden şüphe duymaya başladım. Öncesinde şarkı söylemeyi severdim ama şimdilerde şarkı söylemek korkutucu bir hal aldı. ''
-Joy
'' Red Velvet'in çıkışından beri dört yıl geçti. Sanırım birçok şeyi bildiğimi hissediyorum ama henüz hala bilmediğim çok şey var. Sanırım şu an kafam çok karışık. İnsanlardan korkmaya başladım. İnsanlardan ve gözlerinden korkmaya başladım. Profesyonel bir şarkıcı olmamdan önce mahallemdeki en iyi şarkıcının ben olduğumu düşünüyordum. Gerçekten şarkı söylemeyi seviyordum. Ama bir gün kendimi banyoda şarkı söylemek için saklanırken buldum. Özgüvenimi kaybediyordum. ''
-Joy
'' Stajyerlik anılarım gözlerimin önünden geçti. Özellikle de daha yeni çıkış yaptığımda... Çok yorgunken gelecekte sahnede olacağımı düşünerek kendimi avutuyordum. Düşündüğüm şey buydu. (...) Bir bar bile söyleyemiyorum. Ses tellerim hasar almıştı bu yüzden bir bar bile söyleyemiyordum. Stajyerken saklanıyordum. Birçok insan zamanla iyileşeceğimi, bunu yapabileceğimi söyledi. Şarkı söylemeyi daha çok seveceğim ve bir şarkıcı olarak daha çok çalışacağım. Söz veriyorum. ''
-Seulgi
'' Boğazım... Ses tellerimi incittim. Stajyerken. Ameliyat olamadım, bu yüzden iğne vurundum. Sesimi kaybettiğim için birkaç gün şarkı söyleyemedim. Acı vericiydi. (...) Şarkı söyleyemediğim için... sesim çıkmıyordu... şarkı söylemek istedim ama yapamadım... dünya sona ermiş gibi hissettim. ''
-Wendy
Red Velvet çıkış yaptığında gelen gerçek nefret yorumları:
'' f(X)'i geri istiyoruz. ''
'' Herhangi bir SM grubundan daha 'flop'lar. ''
'' Başaramayacaklar. ''
'' Şarkı söyleyemiyorlar. ''
'' Onlar SM'in başarısızlığı. ''
Daha sonra bir umut ışığı göründü: Kim Yerim.
Ve Kim Yerim'in gelişiyle her şey değişti.
İlk önce, Ice Cream'le Red Velvet ilk birinciliklerini kazandı.
'' Kpop kız grubu Red Velvet performans sergilemek için Kuzey Kore'ye gidiyor. ''
'' Red Velvet Power Up'la en hızlı 'all kill' yapan grup oldu, bunu başaran ilk SM grubu. ''
'' Red Velvet 2018'de Billboard'un 'En İyi 50 Klip' listesine giren tek Koreli sanatçı. ''
'' 2012'den beri Billboard ilk defa Kpop şarkılarını listeye dahil etmeye başlamasının ardından, Red Velvet 'yılın en iyi şarkısı' unvanını kazanan ilk kadın sanatçı oldu. ''
'' Güney Kore Cumhurbaşkanı Moon Jae In öğle yemeği için Red Velvet'i Mavi Saray'a davet etti. ''
'' ITunes ABD listesinde bir numaraya çıkan ilk kadın Kpop grubu ve tarihteki dördüncü kadın grubu: Red Velvet. ''
'' Gaon Download listesine girebilen tek kız grubu Red Velvet. (2017) ''
...
Başarısızlıktan Ulusun Gururuna: Red Velvet.
...
Bu bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın^^
ayrıca in_krystalized hesabımda korku türünde bir jungkook kurgusu yazıyorum, ona da bakmayı unutmayın^^
ithaflar:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop Hakkında 159 Şey
De Todo-Grup tanıtımları -Bazı fanların anlamadığı sorunlar -Gündemdeki olaylar -Comeback'ler -Debut'lar -Dizi-film önerileri -İlişkiler -Şirketler -Daha çok skandallar -K-Pop'la alakalı en eski mevzular Yazardan not: Cringe krizi geçirmemek için ilk 55 bö...