Merhaba^^
Ya ben şimdi başka bir bölüm yazıyordum sonra Dispatch'e bir baktım Kai ve Jennie. Allkpop'a baktım yine Kai ve Jennie. Naver'a baktım, Twitter dünya gündemine baktım sonra Korezin'e baktım ve dedim ki...
EYVAH!
Kai ve Jennie. Sevgililer. Gerçekten. Hakikaten. Vallaha.
İlk başta sevgili arkadaşım Bahar deyince dedim olamaz. Ama sonra baktım gerçekten öyle. Hakikaten öyleymiş. Sevgililermiş. 2019 baya hızlı girdi.
( Bu arada yılbaşı ve kış temalı yeni kapağımıza bir göz atın çünkü çok seveceksiniz. baekrystaljung❤ )
@Crecenthigh'a kapak için çok teşekkürler❤
Kai ve Jennie'yi yan yana koyup bir düşünün. Aklımın ucundan geçmezdi bu. Hayır yani Exo'dan bir sevgili haberi beklesem Kai'dan beklemezdim. Bp'den beklesem Jennie'den beklerdim ama yani:D
Bir de Sm onayladı, Yg haberlerinin olmadığını söyledi. Yang Hyun Suk bir kere hiçbir grubunun sevgili için izni olmadığını söylemişti ki her şirket gibi Yg de bu haberler söz konusu olunca çok sıkıdır. ( (G)I-dle 'daki Miyeon eskiden Yg'de stajyerdi ve denilene göre sırf bu haberlerden dolayı atıldı. )
(Sevgili olmaması kuralından bahsederken Big Bang'den bahsetmediğini düşünüyorum Yg'nin çünkü Seungri'nin sevgilisi var ve Taeyang evli yani:D)
Yang Hyun Suk'un tansiyonun yükseldiğini ta burdan hissedebiliyorum. Jennie an itibariyle 3 yıllık bir idol ve Sm'in haberi vardı ama Yg'nin haberi yoktu. Bu Yg için bir kriz, harbi büyük bir kriz. Jennie kaçsın gitsin, gözükmesin Yg'ye.
Sm'in haberi varsa Exo üyeleri biliyordur ama Yg'nin haberi yoktu ve Bp üyeleri biliyorlar mıydı acaba? Sanırım ilişki bölümünde yazacağım Baekhyun-Taeyeon çiftini bir sonraki sefere ertlemem lazım:((
( Bu arada Jennie'nin şu çok konuşulan Lazy Jennie olayı bununla bir şekilde bağlantılı olabilir mi? )
Jennie'nin kariyeri için çok... kötü oldu yani. Sen 3 yıllık idolsun. Jennie Yg'nin diğer şirketlere nazaran biraz daha az sıkı olmasından mı faydalandı ve güç aldı bilmiyorum ama neye sırtını yasladıysa yanlış şeye yaslamış. Yg Jennie'nin kalan promosyonlarını da iptal eder ve Bp'nin geri dönüşü için beklememiz gereken süreyi uzatır. ( NİYE SEVGİLİLER diye kızmayacağım tabii ve bize de sadece desteklemek düşer ama bu kariyerlerini kötü etkiyecek. Tecrübeyle sabit. )
Birkaç aya, " Programlarının yoğunluğu nedeniyle görüşemediler ve ayrılma kararı aldılar. " diye bir haber duyarsanız şaşırmayın. ( Yine tecrübeyle sabit. )
En son bu kadar hızlı E'dawn-Hyuna bölümünü yazmıştım sanırım ama onu bekliyordum yani!
Neyse en geç haftasonu gelecek Mama, MMA ve Sbs Gayo ile ilgili yorumlarımdan bahsettiğim bölümü beklemeyi unutmayın zira o bölümde Hwasa'dan Yg'nin boykotuna kadar her şeyden bahsediyor olacağım❤
Gelişmeler için takipte kalın^^
Kitabıma oy vermeyi, yorum yapmayı ve arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın.
Görüşmek üzere^^
Umarım herkes için yeni yıl güzel geçer^^
01.01.2019
Edit: Bir de kasım ayından beri sevgililermiş. Bu Tempo ve Solo'nun olduğu zamana denk geliyor. Baya uyuyor. Dispatch onları 2019 yılının çifti olarak açıkladı. (bunu neredeyse her zaman yaparlar, her yılbaşı bir çift yayınlamayı yani) Bazı Koreliler So Ji Sub, Kim Yuna ya da Gong Yoo'yu bekliyorlardı ve biraz hayal kırıklığına uğramış gibiler ama bence Jennie ve Kai, bomba gibi bir haber.
Bu da insanlara şeyi göstersin: Siz bilmeseniz de sektörde onca olay dönüyor onca sevgili var ve bu, sadece duyabilecek kadar şanslı olduklarınızdan birisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop Hakkında 159 Şey
Aléatoire-Grup tanıtımları -Bazı fanların anlamadığı sorunlar -Gündemdeki olaylar -Comeback'ler -Debut'lar -Dizi-film önerileri -İlişkiler -Şirketler -Daha çok skandallar -K-Pop'la alakalı en eski mevzular Yazardan not: Cringe krizi geçirmemek için ilk 55 bö...