112. RV Wendy'ye Ne Oldu?

970 41 132
                                    

Merhaba^^

Red Velvet Psycho şarkılarıyla muhteşem bir geri dönüş yaptı, bir sürü ödül kazandılar ama sadece 4 üyeyle promosyon yapıyorlardı. Bunun sebebi Wendy'nin SBS Gayo Daejun programı için provalarda düşmesiydi.

Aladdin'in OST'si Speechless'ı seslendirecekti programda, Wendy. Provalarda planlandığı gibi bir merdivenden ikinci kata çıkması ve aşağı inmesi söylendi.

 Provalarda planlandığı gibi bir merdivenden ikinci kata çıkması ve aşağı inmesi söylendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu başka bir idolün bahsi geçen  merdivendeki görüntüsü. Bir görevlinin dediğine göre merdiven 2.5-3 metre uzunluğundaydı. İkinci kat boşluğu karanlıktı. Wendy'ye oraya çıkması söylendiğinde merdiven daha tam kurulmamıştı. Floresan ışıklar açıldığında bile görüş alanları çok dardı. Bunun bir sonucu olarak, uzun bir yükseklikten düştü. 

Wendy ilk hastaneye kaldırıldığında Dispatch şu anda vücudunun her tarafı şiştiği için tanı bile konulamadığını; bildiklerinin sağ pelvis kemiği ve bileğinin kırıldığı, vücudunun her tarafında da morarmalar bulunduğunu bildirdi. İlk izlenime göre iyileşmesi en az 6 hafta sürecekti.

Daha sonra SM Ent. resmi bir açıklama yayınlayarak Wendy'nin yüzünde kırıklar, (yanak kemiği çatlaması) bulunduğunu, ayrıca sağ pelvis kemiğinin(kalça) ve bileğinin kırıldığını açıkladı.

Wendy şu an bu kazanın ardından bir aydan fazla geçmesine rağmen hala tedavi görüyor. Ne zaman sahneye dönebileceği ya da bu kazanın onun kariyerini etkileyip etkileyemeyeceği belli değil.

(Idollerin geçirdikleri kazalardan dolayı etkilendiklerinin örnekleri var. Super Junior'ın büyük çaplı araba kazalarının birinde ciddi bir biçimde yaralanan Heechul hala şarkılarda uzun süre sahnede duramayacağı için fazla kısımlar alamıyor ve dansa genelde şarkının üçüncü kısmında katılıyor.)

Red Velvet üyeleri Wendy'nin düştüğünde bile elindeki mikrofonu bırakmadığını, ve mikrofonu ambulansla hastaneye götürülürken bile en son ana kadar elinden düşürmediğini söylüyorlar. 

SM ise SBS için iç soruşturma başlatacaklarını duyurdu.

SBS de bu durum hakkında, kaza gerçekleştikten bir gün sonra özür dilemişti. (Ne kadar özür denebilirse tabii ona.)

Ve bu olaydan sonra Red Velvet SBS Gayo Daejun'da performans sergileyemeyeceği için Reveluv'ları alandan çıkartma kararı aldılar. Böylece 400 Red Velvet fanı çıkartıldı ve şovu izlemelerine izin verilmedi. Programı izlemek için çok uzun yol kat ederek gelmiş olanlar vardı.

Red Velvet'in yeni şarkısı Psycho'ya, özellikle de Wendy ve üyelere bu zor zamanlarında desteklerinizi esirgemeyin lütfen:/

...

Kaynaklar: Korezin, allkpop

10.02.2020'den edit: Şimdi şöyle bir şey yapalım istiyorum: Bence bir hafta boyunca her gün (ki bu hafta büyük ihtimalle Nisan'daki ara tatil olacak) grup tanıtımı bölümleri yayınlayabilirim. Ama hangi grupların olmasına siz karar verin. Daha önceden tanıtımını yazdığım gruplar şunlardı: Red Velvet (7. bölüm), Vixx (23. bölüm), Triple H (41. bölüm),  Big Bang (58. bölüm), Super Junior (62. bölüm), Wanna One (66. bölüm), İKON (67. bölüm), Nct 127&U&Dream&WayV (87, 88, 89 ve 90. bölümler), EXID (109. bölüm). Bu gruplar+Winner ve BTS(çünkü bu grupların tanıtımını daha sonraya saklıyorum) haricinde istediğiniz her grubu yorum olarak bırakın. İsterseniz 15 isterseniz 5 tane grup yazın. Yazanların çok fazla olacağını düşünmüyorum ama yine de 7 grubu geçerse aralarından kura çekerek yazacağım^^ Lütfen fikirlerinizi belirtmekten çekinmeyin<3

Oy vermeyi, yorum yapmayı ve kitabı arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere^^

01.02.2020

21.51

<3

K-Pop Hakkında 159 ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin