Kitabı biraz okuduktan sonra ablam geldi yanıma ve hemen ne olup bittiğini anlatmamı istedi bende ''ablacm bişeyim yok bak düzeldim bile '' diyip sırıtmaya başladım ablam bana bakarak ''üniversiteye geçişinde oyunculuğu da bi düşünsene '' dedii bende mecburen herşeyi başından anlatmaya başladım neler yaşadığımı, aşkımı, sevgimi herşeyi ablam son olrak bana ''bak sana bişey sölicem ve sonra gidicem sende oyu hayatta herşey dışardan gördüğümüz gibi olmaz mesela sen dademin bana gülümsedin mutluymuş gibi ama içinde hala üzüntüler düşünceler vardı belki o çocukta böle bişeylen karşılaş '' ben ablamın sözünü keserek '' ablaaa kısakess yha '' dedim oda ''peki yani o çocuğu dinlemelisin '' dedi ben başımı önüme eyip düşünmeye başladım tekrar ablam bunu farketmiştesine '' seen dademin ablana kısa kess mi dedin ? '' dedi ve gıdıklamaya başladı '' abla tamam yapma abla '' dedim oda bıraktı'' hadi şimdi yat ve dinlenmene bak bu arada tamam belki anlaşamıyoruz ama unutma biz bi kardeşiz abla kardeş herzaman gelip bana anlata bilirsin ben senin arkadaşın deil ablanım '' dedi ben o güveni hissetmiştim bu sözcüklere de sanki ihtiyacım vardı suratımda istemsizce bi gülümseme yerleşti sonra uyudum sabahleyin kalktım bu sefer kendime fazla özen göstermeliydim sonuçta o kız ardayı elimden almak için uğraşıcaktı ablamı çağırdım ve bana yardım etmesini söyledim başladık ilk önce kıyafet seçimlerimizi yaptık sonra bi kilo makyaj boşaltı ablam yüzüme ama işin iyi yanı güzel olmuştm kahvaltımı yapıp evden çıktım taksiye binip dershaneye gittim taksiden iner inmez bütün herkez bana baktı nedenini çok iyi biliyorum ilk defa kendime özen veripte gelmiş görüyolardı beni ayy en güzel yanı flimlerdeki gibiydi bütün herkez bana bakarken ordan bi ses yükseldi en sevdiğim ses arda '' neye bakıyosunuz bee dönün önünüze '' dedi ve benim yanıma geldi '' konuşabilirmiyiz ?'' diye sordu bende kafa salladım kantine gidip konuşmaya başladık herşeyi anlattı istanbuldan sevgilisi olduğunu hala ayrılamadığını falan filan ama onların içinde en sevdiğim cümleyi söyledi '' ben sana aşığım cemree '' dedi ayy bana aşıktı ayy ne behh iyice kendimi kaybettim ama hep böle olsun yinede kaybedim ordan o kız geldi ardaya bakarak '' sevgilim '' dedi arda benim suratımın düştüğünü farkedince '' ne sevgilimi be s*ktir git şurdan '' dedi benim ağzım açık kalmıştı '' bizi rahat bırak '' dedikten sonra arda kolumdan tuttu ve gittik bu kadar kabalcağını hiç düşünmemiştim ama seviyodum bu adamı yha hemde çok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK
Любовные романыHayatta bence ilk kez aşık olursun bazı kişiler şanslıdır bazıları şanssız aşk hem iyi hemde kötüdür anca bunu yaşayanlar bilir çünkü AŞK anlatılmaz sadece yaşayan bilir ve onda kalır...