Sınavı olduktan sonra dershane hocası evimize dağılabileceğimizi söylemişti bende hiç oyalanmadan yola koyulmuştum bütün bir yol o çocuğu düşünürken eve geldiğimde o ufaklık diyen çocuk hala aklımdaydı... Neden bu kadar çok abarttığımı bilmiyorum galiba hoşlanmaya başlamıştım öyle bir çocuk bana barkarmıydı orasıda kocaman bir soru işaretiydi ...Bana ufaklık dedi ya ufaklık süpermiş(hayır deil)Bugünü onu düşünerek geçirdim her an... ve annemin bağırışıylan son buldu...
''kızım yemeğini yemeği düşünmüyormusun ! ''
''Anne belki bişey düşünüyorum olmazmı olmazmı yani çokmu saçma hayır deil tamam sus delirmiş gibi konuşuyosun! ''
Odama geldiğimde anneme neden o kadar saçma şeyler söylediğimi hala anlamış değilim yine saçmalamalarım...Yatağıma kendimi atıktan sonra uyumaya çalıştım...
Uyumam saatin şu lanet olası sesiyle son buldu kalktım hemen yüzümü yıkayıp üstümü giyinmeye başladım okul kıyafetlerimi giydikten sonra okula gittim...Sınıfa girdim ve yeni arkadaşlarımlan tanışmaya başladım yanıma çok şeker bir kız geçti.
''Selam''
''Selam''
''Ben ece sen''
''Bende cemre tanıştığıma sevindim'' diyerek sırıtmaya başladım
''Bende'' diyerek karşılık verdi
konuşmaya başladık çok sıcak kanlı ve sevimli bir kızdı beraber takılmaya başladık kafalar uyuşunca tabi...
''çıkışta birşeyler yapalım mı? ''
''olur farketmezde benim dershaneye gitmem lazım''
''tamam o zaman dershane çıkışı ''
''KABUL!''
Okuldan sonra direk dershaneye geçtik ve ayrıldık...
''İşte o çocuk '' neden bu kadr heyecanlandığımı bilmiorum kalbim sanki dışarı çıkacakmış gibiydi...
''heey sen bana baksana! sen bana dün ufaklık dedin dimi ufaklığa benzer bi yanımmı var benim !''
Bana o sert bakışlarıyla baktı biran bütün söylediklerime pişman oldum neden böyle bişey söylemiştim konuşmaya çalışmıştım sadece ama abartmıştım sanki hayır cemre sen tam bir aptalsın. Korkuyodum ama bunu göstermiyodum bende ona sert bakışlarımla bakmaya başladım sonra sırıtmaya başladı birden deli galiba diye düşünmeye başlamadım değil.
''Ufaklıksın tabi hadi uğraştırma beni! ''dedi ve yürümeye başladı ya bu cool olma çabası nerden geliyordu böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK
RomanceHayatta bence ilk kez aşık olursun bazı kişiler şanslıdır bazıları şanssız aşk hem iyi hemde kötüdür anca bunu yaşayanlar bilir çünkü AŞK anlatılmaz sadece yaşayan bilir ve onda kalır...