''Ufaklıkmı yeter ama ben ufaklık deilim!''diye bağırdıktan sonra geri dönüp...
''Görücez bakalım'' deyip kolumdan tutup dışarı çıkardı Duvara sıkıştırıp...
''Bak kızım bana bulaşma beni tanımıyosun diye birşey demiyorum ama bidaha olmasın ! ''
Sadece bakakalmıştım öylece bakıyordum sonra gitti.Böyle bir tepki beklemiyordum şaşkınlıkla yere oturup düşündüm son birkaç dakikada neler yaptığımı daha sonra kaktım ve sınıfıma gittim.Ders matematikti benim aklım hala o çocuktaydı birden kapı açıldı ve o girdi içeri.Sınıfta bir tek benim yanım boştu''şansa bak'' yanıma oturdu kalbim çıkacakmışcasına atıyordu cemre sakin ol! Hocalar bizi sınavdan geçirip ayrı sınıflara dağıtacağını söyledi ve sınav başladı.Ben mecburen ondan kopya çekmeye başladım çünkü hiçbir bilgim yoktu çalışmadım nedenini bilmiorum.Farketti bana dönüp baktı ve sınava devam etti.Sınav bittiğinde hemen çıkmak istedim ama heyecandan sakarlığım tuttu ve kitaplarımı yere düşürdüm oda bunu farketti ama değişik birşey yapıp eşyalarımı toplamama yardım etti.''Teşekkürler'' deyip koşmaya başladım buda neydi dengesizdi galiba bu çocuk yada deli belki psikopat peki o yaşadığım heyecan neydi bugün gerçekten çok galipti.
CUMARTESİ
Bugün cumartesi yine dershane var,ve sonuçlar açıklanıcak.Hemen üstüme birşeyler giyip yola çıktım dershaneye vardığımda hemen sonuçları görmeye gittim ve şansıma tekrardan lanet okudum.Onlan aynı sınıftaydık ve yeni sınıfıma girdiğimde direk gözüm ona takıldı kafasını kaldırıp bana baktığında hemen gözlerimi çevirdim.Yanıma geldi ve...
''Sen artık bu sınıftamısın ?''
''Evet '' diye saçma bir karşılık verdim gerçi ne diyebilirdimki başka.
''Tamam o zaman madem artık burdasın aramızdaki gerginliğe bir son verelim daha fazla sinirler gerilmesin (Ufaklık) !''
''Hıhı tamam ''
Sırıtarak yanımdan gitti artık ona bulaşmak istemiyodum çünkü gerçekten psikopat olduğuna karar vermiştim haftanın hergünü yanındayım nasıl yapıcam gerçi onuda bilmiyorum ya daha sonra yanıma birisi oturdu.
''Selam yanın boşmu''
''Evet tabiki''
''Teşekkürler ben umut''
''Bende cemre tanıştığıma sevindim''
''Bende eee şey seni o çocuklan konuşurken gördüm bir sorunmu var '' dedi meraklı bir şekilde.
''Aaa evet vardı ama artık yok herşey normal '' diyerek karşılık verdim herşey normal evet ne demezsin.
''Tamam peki ee tanıt kendini''
Hem umutlan konuşurken ona bakıyordum gözlerimi ondan ayıramıyordum ve bu istemsiz bir şekilde oluyordu. ''Şey acaba o yanıma gelen çocuğun yani senin bana sorduğun çocuğun adı neydi? '' diye sordum.
''Bilmiyormusun?''
''Hayır tabikide biliyorum sadece-
''Tamam anladım adı Arda çok sert bir çocuktur eskiden benim en yakın arkadaşımdı sonra değişmeye başladı. ''dedi.Değişmeye başladı derken ne demek istemişti.
''En yakın arkadaşınmı tesadüfe bak '' diye şaşkınlıkla tepki verdim çünkü böyle nazik bu çocuklan böle bir arkadaş galip değilmi bence galip.
''Tesadüflere inanırmısın?''dedi.
Gülerek '' Bu aralar evet...''dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK
RomanceHayatta bence ilk kez aşık olursun bazı kişiler şanslıdır bazıları şanssız aşk hem iyi hemde kötüdür anca bunu yaşayanlar bilir çünkü AŞK anlatılmaz sadece yaşayan bilir ve onda kalır...