6.Bölüm (Devamı)

288 9 0
                                    

 Koşaraktan eve gittim çok az zamanım kalmıştı bu süre içerisinde hem giyinip hemde annemlerden nasıl izin alcağımı düşünmem lazım.Hemen üzerime şık ve güzel birşeyler giyinip makyajımı yaptım üzerime beyaz bir tişort giyip altına eteğimi giymiştim sonra botlar makyajımıda çok sade yapmaya özen göstermiştim  tam o sırada telefonum çaldı bu oydu hemen açıp''Tamam hazırım gelme sen ben hemen geliyorum hiç gerek yok gelmene gerçekten hadi öptüm bayy''dedim heyecanla oda ''bende öptüm baay''dedi gülerek ve telefon kapadı ben dahademin ona öptümmü dedim daha doğrusu oda bana öptümmü dedi. Dünyanın sonu gelmiş olmalı dedim ve dans etmeye başladım sonra bir an bulunduğum durumu hatırlayıp merdivenlerden hızlı hızlı indim mutfaktaydılar şimdi sadece annem ve babamdan izin koparmak kalmıştı üzerime paltomu giydim ve konuşmaya gittim.Anneme  ve babama...

''Anneee babaaaa selam gençlik pardon yanlış cümle'' deyip manyak manyak sırıtmaya başladım annemin ve babamın o anlamsız bakışlarından sonra düzelip ''dershanede büssürü kız arkadaş edindim ve pijama partisi yapılacak '' dedim annem babam ilkten karşı çıktı ama ''lütfeeeeeeeennn '' diye bağırmaya başladıktan sonra karşı çıkamadılar. Annem ve babama doğruyu söyleyemezdim hayatta izin vermezlerdi çünkü. Üstümde palto vardı anlamadılar bu kadar klasik bir numarayı nasıl anlamadılar anlamış değilim.Hızla dışarı çıktım birazcık yürüdükten sonra onu gördüm arabanın önünde beni bekliyordu.''Aman tanrım çok tatlıydıı,ama buda çok fazla biraz çirkin olsan'' yanına gittim..

''Selam tatlı jojuk'' dedim. Gülmeye başlayınca suratımı hemen çevirdim ve arabaya bindim.Arabada ''biliyorum'' dedi ben ''ne ?''diye sorunca ''Tatlı olduğumu biliyorum'' dedi. Ya anlamıyorum bir insana kendini beğenmişlik bu kadarmı yakışır hayır bu egoda neydi böyle birden sürmeye başladı.

''Nereye gidicez ?''dedim ona bakarak.

''Nereye olabilir bara arkadaşlarla kaç kere sölemem gerekli '' dedi dalga geçer gibi.Bende...

''Bara gitceğimizi söylememiştin canım '' diye karşılık verdim.

''Tamam canım ''dedi yine dalga geçermiş gibi.

Anladım ne yaparsam yapayım olmayacak bende susmayı seçtim çok fazla hızlı sürüyordu korkmuştum ama ona belli etmemeye çalışıyodum daha fazla rezil olmamak için ama sanırım pek becerememiştim. Bana bakıp o aptal der gibi bir sırıtışlarından daha attı.Bara gelmiştik arabadan indi ve bana kapıyı açtı böle bir odundan bunu beklemezdim açıkcası bide onu buna böyle söyleyebilsem rahatlicamda.İçeri girdik büyük ve kalabalık bir grubun yanına gittik o kızda gelmişti ama bana pek iyi bakmıyordu sanki hiç kimse olmadan bana dalacakmış gibi bende sorun çıkmasını istemediğimden sırıtıyordum ama bu gecenin galip geçeceğini anlamıştım.Sadece bunca sorunum varken üstüne bugün sorun olmasını istemiyordum... 

UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin