22.Bölüm (Ardanın ağzından) Cemre'yi kaçırışım

134 5 1
                                    

Bir kafaye oturduk sinirlenmiştim hemde çok en büyük korkularımı yaşıyodum cemreyi kaybedemezdim en sonunda cafeye gidip oturduk eline kafasını yaslamış bana bakıyodu bnde ona bakıyodum gölzerini bile kıpırdatmıyodu ben hala ne olduğunu anlamaya çalışıyodum en sonunda meraktan ''noldu ne var suratımda neye bakıyosun sen '' dedim biraz kabamı olmuştu boşver sanki ben çok naziğim yha biraz daha baktı sinirlendiğimi anlayınca düzeldi ve '' seviyorum seni be '' dedi ben '' affaettinmi beni affettin dimi dimi '' yapıyodum oda sırıtmaya başladı '' evet aşkım ben sensiz yaşayamamki ama sorunlar üst üste geldikçe sinirlerim bozuluyo hep iyi birşeyler yaşıyoruz sonra buum bir sorun daha çıkyo '' bunu söledikten sonra benim aklıma bir fikir gelmişti tabi benimde çok istediğim bişeydi '' o zaman bir süreliğine buralardan gidelim '' dedim bana baktı ve gülmeye başladı '' o nasıl olucakmış annemle babamla sen konuşursan olur tabi neden olmasın '' dedi ben kafamı önüme eydim ve '' mesaj alınmıştır ''dedim hemen bir telefon zili çaldı cemrenin telefonuydu ece arıyodu cemre onlan konuşmaya dışarıya çıktı bende beklemeye başladım...

15 DK SONRA...

Dışarıya çıktım cemreyi aramaya bulmuştum '' hadi cemre '' dedim cemre bana kafa salladı ve içeri masamıza geri döndüm tekrardan beklemeye başlamıştım...

10 DK SONRA...

Bu neydi yha birazdan ikisininde beyni yanacak nerden buluyolar bu kadar  konuyu ama yeter ben gereğinden fazla anlayışlı ve sakin bir sevgili oldum sanırım işte bunun yüzünden kabayım hemen dışarıya çıktım cereye koştum telefonu elinden aldım cemre '' nabıyosun '' diye tekrarlamaya başladı ve telefonu almaya çalıştı ben eceye '' ece biz birz buralardan kaçıcz cemre sende kalcak birkaç gün tamammı ? '' dedim ece '' anladım '' diyerek telefonu kapattık cemre hala o sorularını soruyodu '' nabıyosun ,off arda, neden  böle bişey yaptım,o nasıl olucak,benim eve gitmem lazım...gibi gibi gibi en sonunda onu susturmak için dudaklarına yapıştım öptüktn sonra ayrıldım ve ona baktığımda susmuştu güldüm yeniden konuşmaya başlayınca sırtıma aldım ve arabaya koydum hala o sorularına devam ediyodu ama o kadar çok alışmıştımki takmıyodum en sonunda son ses müzik açtım bu sefer sen neden böle yapıyosun diye konuşmaya başladı ben bu kızı nasıl seviyodu yha en sonunda istediğim yere ulaştı cemreye kapıyı açtım bana ''inmicem'' diye inatlaşmaya başlayınca kolundan sıkıca tutupçektim ve dışarıya çıkarmayı başardım dışarıya çıkardığımda şaşkınlık içerisinde olduğu çok belliydi ağzı 3 metre açılmış gözleride 3 metre büyümüştü '' beğendiğine sevindim'' diyerek gülmeye başladık biliyorum abi ben bu işleri yha... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin