5.Bölüm(Şaşırtıcı teklif)

300 10 0
                                    

''Selam bugün birşeyler yapalım mı? ''dedi.

O kadar çok şaşırdımki sadece bakakalmıştım ve tam olarak ne istediğini anlamamıştım yada anlama gibi bir yeteneğimi kaybetmiştim ağzım aralanmıştı düşünme yeteneğimi kaybetmiştim sanki kalbim çok hızlı çarpıyodu.

''Birşey demicekmisin ee hadi cevap ''dedi ısrarcı bir şekilde.

Büyük bir özgüvenle ''ne diyosun be sen benimle kaç kere konuştun benle bu neyin özgüveni ne ,ne ,ne yani bu ''dedikten sonra. ''Sakinleş ufaklık bugün arkadaşlarlan toplanıcaz bir kız var şurda oturan oda gelicek erkeklerin yanında canı sıkılmasın diye sende gel istedim senin için fesat! '' dedi ciddi bi ifadeyle.''Tamam bir anlık saçmalık bakarız '' dedim heyecanla.''Telefon numaranı verde arayayım sorayım dimi '' dedi dalga geçer gibi.''Aaa evet doğru pardon'' telefon numaramı verdikten sonra gülerek yerine geçti ama bu gülüş çok saçmaydı dalga geçer gibi. Sonra onun arkasından hemen kalktık hala şu son birkaç saati düşünüyorum tabi o arada ece beni ikna çabalarına girdi.

''Kızım git işte belkide hayalindeki çocuğa bugün kovuşacaksın''dedi heyecanlı bir şekilde.

''Senin dediğin gibi hayal ben hayallerimi hiç gerçekleştiremedim şimdi böle düşünmek istemiyorum neyse ben eve gidiyorum baybay'' dedim düşünceli ve üzgün bir şekilde. Hayır buna gitmek istesem annemlerden nasıl izin koparıcaktım. 

''Tamam tatlım ama sen düşün yinede ''dedi sakin ve masum bir şekilde.

''Tamam güzelim ''dedikten sonra ayrıldık yalan söylemek zorunda kaldım iş bakmam lazımdı bunu ona söyleyemezdim.Bugün birkaç iş buldum ama hepsi çok kötüydü iş bulmaya çalışırken saatin nasıl geçtiğinin farkına varmamışım geç oldu. Bu seferde ardayı düşünmeye başladım ve o anda telefonum çaldı .Açtım bu ardaydı ''telefon numaramı nerden biliyosun derken  aa tabi ben vermiştim '' deyip gülmeye başladım bana saat 9'da hazır olmamı gelmezsem evimin önünde rezillik çıkartacağını söyledi.İnanamıyorum ya ne demek rezillik yani alt tarafı birşey bu çocuk her istediğini yapmakmı zorundaydı...

UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin