2.Bölüm

375 28 5
                                    

MEDYADAKİ YİĞİT

~~~~~~Bozkurt~~~~~~

Ne yapayım bu kızı diye düşünüyordum ki Dilara ile çok iyi anlaştığını gördüm eve gönderdim evet Dilara ile arkadaş olmuşlardı ve kızı rahat bıraktım Dilara o kızla tanıştığından beri ne mini etek ne de başka bir şey istemedi o kızla iyi anlaşıyordu ben işlerime döndüm ama kız birine bir şey anlatırsa yanardım neyse kızın gözünü korkuttum kimseye bir şey söylemezdi.

~~~~~~Dilara~~~~~~

Ya Yiğit onu çok seviyorum ve abimden korkuyorum ya bana kızıp ona bir şey yaparsa ne olur sonra? Ama konuşacaktım, abimin karşısına çıkıp 'ben Yiğit'i seviyorum' diyecektim. Ama yemez işte, diyemem, o kadar cesaretli değilim. Ama ya Yiğit başkasına aşık olursa, olmaz!!!!  Asla, ben onu kaybedemem. Tamam abime söylemeyeyim ama Yiğit'e söyleyeceğim. Cesaretini topla ve git Dilara, evet Merve sana yardım eder, ama ya bana seni sevmiyorum derse? Off korkuyorum, ama demez oda beni seviyordur, bakışlarından belli. Evet ya kesin, neyse hadi gidiyorummm. Evet gitmiştim yanına. Ne diyeceğimi bekliyordu, birden çıktı o kelime ağzımdan, fırladı ''seni seviyorum'' dedim oda ''abin?'' dedi. Ya azıcık romantik ol be ''gizleriz" dedim, "kaçarız" dedim. Yiğit bana 'hee kaçarsın' der gibi baktı gözlerimi hafif doldurdum "sen beni seviyor musun?" dedim. "Evet" dedi hafif bir gülümsemeyle. Beni seviyordu, yanağına öpücük kondurdum ve hızlıca oradan uzaklaştım Merve'ye olayı anlattım Merve "aşka bak bee" dedi. Ve gözleri doldu ne olduğunu sordum ama söylemedi "geçmişte olan bir şey boşver" dedi. Sonra televizyonun başına geçtik.

~~~~~~Yiğit~~~~~~

Evet oda seviyor beni, ama nasıl olacak? Bozkurt, o bizi rahat bırakır mı ki? Asla, tek varlığı kardeşi zaten onuda bana vermez. Bence biz bu sevdadan vazgeçelim en iyisi ama Dilara üzülecek, ben ona kıyamam o beni hayatımın anlamı, onu üzemem ki. Off ne yapacağım ben ya, bir tarafta kardeşim dediğim adam bir tarafta sevdiğim kadın off zalim hayat off.

~~~~~~Merve~~~~~~

Ne güzel Dilara sevdiği çocuğun peşinde. Çocukluk aşkımı özledim bitanem ya çocukluktu ama aşktı, ama ben bu adamın ismini hâlâ bilmiyorum, beni burada tutsak eden adam kimdi neyin nesiydi katildi, ama katil sayılmazdı, ailesi için öldürdü o adamı ama adalete teslim etseydi gereği yapılırdı. Of benim sorunum değil, beni öldürmesinde. Bana bir şey yapmaz umarım. Yok ya ben kızım, hem Dilara ile arkadaşım Dilara'yı üzmez, yani hem kardeşi yerine koysun beni bir şey yapmaz bana, evet evet neyse of sakin ol Merve.

~~~~~~Dilara~~~~~~

Ayy inşaallah abim öğrenmez bizi ya. Birisi söylemese öğrenmez söyleyecek kimsede yok zaten evet tamam öğrenmez ama ya öğrenirse? Of bu aralar abim zaten sinirli ailemizin katilini arıyor bulmasını bende istiyorum, o pislikleri öldürmek istiyorum ama çok fazla yıpratıyor abim kendisini. Yiğit seviyormuş beni be, bende seviyorum seni ♥ herşeyim kavuşacağız evet kavuşacağız.

~~~~~~Bozkurt ~~~~~~

Ya bu Dilara'da bi haller var garip davranıyor. Yiğit'de aynı ne oldu gençler bu yaşlarda ancak aşık olurlarsa böyle davranırlar, ne!!! Yoksa bunlar birbirlerine aşıklar mı? Yok canım Dilara öyle biri değil, lan yok bunlar birbirini sevemez vallahi öldürürüm ama olmaz öyle bir şey olamaz yani, gidip soracağım kızmayacağım söyleyin diyeceğim. Gittim ve sordum Dilara sevinçle "evet" dedi anlamamıştı yalan attığımı, lan bunlar birbirlerini seviyorlar!!!!!!

Biraz GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin