Medyadaki Şarkıyı Açın Sonra Okuyun :) Bu Arada Medyada ki Resim Merve'nin Okula Gidiş Hali :D
~~~~~~Bozkurt~~~~~~
Evet kabul etti. Ya şuanda benden daha mutlu tek kişi Merve olabilir. Hala inanamıyorum. Aldım Merve'yi kucağıma döndürdüm. Nihayet benim hikayemde gerçek olmuştu. Artık kimse bizi ayıramaz.Olurum dedi lan demek ki seviyor beni çok mutluyum be.
~~~~~~Merve~~~~~~
Evet kabul ettim. Seviyorum ya gerçekten seviyorum Bozkurt'u, hemde çok seviyorum. Arabaya doğru yöneldik tabii araba bozuk olduğu için ben arabada oturdum Bozkurt yardım istedi neyse ki birisi yardım etti arabayı tamir ettik sonra eve doğru yol aldık. Nihayet eve vardık, koşarak Dilara'yı buldum ve karşıma aldım. Olan biten her şeyi anlattım ''yani kısacası abinin sevgilisiyim'' Dilara gözlerini faltaşı gibi açarak bana baktı inanamamıştı ağzında çıkan tek kelime ''ciddi misin?'' oldu. Odama çıktım, şu anda hiç ailemi düşünmek istemiyordum ne der, ne yapar, kızar mı? Umurumda değil kimse, hiçbir şey. Bembeyaz tavanda olanları gözümün önüne getiriyordum evet bugün mükemmeldi, beni öpmesi, teklifi, sanırım aşk dedikleri bu olsa gerek, tabii ki çocukluk aşkımı saymazsak, evet geç olmuştu saat, 3 olmuştu uyumam lazım yarın okulun ilk günü neyse gözlerimi kapattım ve uykuya dalmışım uyandığımda saat 5.30'tu kalktım üstüme kırmızı sade tişörtümü giydim, altıma kot eteğimi giydim ve siyah babetlerimi giydim evet artık bilekliğimi takmıyordum çünkü ailem nedenini bilmiyorum ama kızıyordu. Bu yüzden hep çantamda taşıyorum, ayrıldıktan yani taşındıktan sonra ailem çıkarmamı istedi bende bu yüzden çıkardım her ne kadar istemesem de mecburdum ama çantamdan hiç çıkarmıyorum. Neyse zıplayarak aşağı indim Bozkurt üstüne 'BOM' yazan bir tişört giymişti, altına kot pantolonunu, siyah şapka, siyah gözlük ve siyah konverslerini giymişti. Karizma aşkım benim. ''Selaaaamm'' diyerek kahvaltıya oturdum. Dilara çok özenli giyinmişti. Üstüne mor straplez sade bir tişört, altına kot şort ve dolgu topuk mor ayakkabı giymişti. Bozkurt sürekli eteğime bakıyordu rahatsız oldu herhalde, hiç bakma Bozkurt istediğim gibi giyinirim buna sen karar veremezsin.
~~~~~~Bozkurt~~~~~~
Hayırdır? Niye kısa giydi bu şimdi neyse okulun ilk günü diye herhalde ama sadece bir günlük. Kahvaltımı bitirip yukarı çıktım siyah iskeletli çantamı aldım, alırken bilekliği fark ettim Gizem'i unutmadım ama artık onu düşünmemem gerekiyor çünkü o gitti artık yok, olmasa bile bu bilekliği asla çıkarmam, kimse fark etmesin diye hep uzun kollu giyiyorum sonra Merve görürse kıskanır falan uğraşamam. Aşağı indim kızlar çantalarını almış beni bekliyorlardı arabayı açtım ve bindik, ilk önce Dilara'yı lisesine bıraktım sonra Merve'yle bizde üniversiteye gittik. Merve'yi sınıfına bıraktım ve bende kendi sınıfıma gittim. Tabii ki sınıfa girer girmez Sinem konuşmaya başladı ''Ayy canım hoşgeldin nasılsın bebeğim'' hemen cevapladım ''Hoşbulduk ve iyiyim Sinem'' yerime geçtim Sinem de hemen yanıma geldi evet ben rahatsız değilim sonuçta arkadaşız, benim aklım Merve'deydi acaba ne yapıyordu? Hoca geldi ve bir şeyler anlattı ama ben dinlemedim, nihayet teneffüs zili çalmıştı Merve bizim sınıfa gelmiş ama ben hiç farketmedim tabii o çığlıktan sonra farkettim ''Bu kız kim?'' tedirginlikle ''Iıı sınıf arkadaşım'' Merve şunu söyleyerek gitti ''Demek sınıf arkadaşınla bu kadar yakın oluyorsun'' Hemen peşinden koştum Sinem ''Bu kim?'' sinirle ''Sevgilim'' diyerek uzaklaştım Sinem oradan bağırıyordu ''Ne?! Sevgilin mi?!'' Merve dışarı çıkmıştı, ben peşinden koştukça o daha da hızlanıyordu birden caddeye fırladı araba tam çarpacakken kolundan çektim, çok hızlı nefes alıyordu ''İyimisin?'' dedim, kafasını evet anlamında salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Gülümse
Teen FictionBir çift düşünün. Çocukken birbirlerini seven bir çift. Engeller yüzünden ayrılırlar. Peki ya yıllar sonra karşılaşıp birbirlerine tekrar aşık olurlarsa? Birbirlerinin o küçük çocuk olduklarını bilmeden sevgili olurlarsa? Öğrendiklerinde ne tepki ve...