Medyadaki Burak Biraz Taş Olabilir Ama Bozkurt Daha İyi Tabii ki de :D
Medyadaki Şarkıyla Dinlerseniz Daha İyi Olur Diye Düşündüm
Korkmuştum hemde çok. Ya ona bir şey olsaydı ne yapardım ben? Ani bir hareketle sarılıp ''Merak etme geçti.'' dedim. Bana korkulu gözlerle bakıyordu. Salak Sinem yüzünden sevdiğim kıza araba çarpıyordu! Sırf bir salak yüzünden düşünebiliyor musunuz? Elinden tuttum ve okula girdik herkes mal mal bize bakıyordu Merve'ye döndüğümde yanaklarının kızardığını farkettim ve ''Hayırdır? Neye Bakıyorsunuz? Hayatınızda hiç mi sevgili görmediniz? Dönün lan önünüze!!!'' dedim. Herkes önüne döndü zaten dönmeselerdi belalarını nasıl sikeceğimi biliyorlardı. Sınıfa girdik özürlü Sinem sıramda oturuyordu saçından tutarak diğer sıraya attım ve ''Buyur aşkım otur'' dedim. Biraz oturduktan sonra ders zili çalmıştı Merve derse girmek istemediğini söyleyince bende kalktım onu tek bırakamazdım bende girmemeliydim derse. Beraber kantine indik ve masalardan birine oturduk.
Çok geçmeden Merve bir çocuğu gördü ve konuşmaya başladı duyduğuma göre adı Burak'tı peki kimdi bu? Merve nereden tanıyordu bu çocuğu? Ben kendime bu soruları sorarken Merve'nin güldüğünü farkettim yanına usulca yaklaşıp ''Kim bu sevgilim?'' dedim. Biraz tedirginlik ve biraz telaşla Merve şu cevabı verdi ''Sev-gi-lim mi? Haha komiksin kanki ya'' ne diyorsun lan sen der gibi bir bakış attım Merve'ye ve ''Aşkım sen iyi misin?'' dedim. Merve bu bakışı almamış olmalı ki Burak'a dönerek ''Ya öyle Burak'cım biz kankimle aşkımlı konuşuruz'' ben şaşkınlıkla olayı anlamaya çalışırken Burak ''Bak bebeğim her arkadaşınla böyle konuşma kırılırım bak , bana diyeceksin sadece aşkımı tamam mı sevgilim?'' deyince şalterlerim attı ne bebeğimi , ne aşkımı , ne sevgilimi , ne diyor lan bu orospunun evladı?! Yumruğumu suratına yapıştırmak için kaldırdım ki Merve ''Tamam sevgilim görüşürüz.'' dedi. Ne sevgilimi lan sikicem sevgilinizi ne oluyor lan burada? Merve'yle biz hala çıkmıyor muyuz? Bir an ki sinirle okulun bahçesine çıktım , arkamdan koşarak geldi hanımefendi , uzaktan seslenerek ''Aşkım niye beklemiyorsun ya?'' dedi. Sinirli bir şekilde ''Aşkım he arkadaşlarınla aşkımlı bir şekilde konuşma şimdi sevgilinin yanına git!'' dedim ve koşarak uzaklaştım. Bana diyordu birde 'Sen sınıf arkadaşlarınla bu kadar yakın mı oluyorsun?' diye. Birde kendisi çocuğun birine 'sevgilim' diyordu vay anasını.
Sesleniyordu ama bu sinirle onu duyamıyordum. Birden çığlık attı , tabii ki Bozkurt yer mi? Yemez. Beni durdurmak için yapıyordu. Yürümeye devam ettim ama Merve'den ses yoktu yavaşladım yavaşladım ve durdum ani bir hızla arkamı döndüğümde Merve'nin yerde yattığını gördüm ona doğru koştum ve ''Merve ne oldu?'' dedim. Sesi titreyerek ''Arkamdan biri itti'' dedi. Ama etrafta kimse yoktu. Kolundan tuttum ve kaldırmaya çalıştım fakat kalkamıyordu ayağını kırmıştı. Kucakladım ve arabaya bindik yol boyunca ağzımızı bile açmadık eve vardık . Kapıyı açmadan ''Anlat dinliyorum'' dedim. Başladı anlatmaya ''O benim eski sevgilim biz es-'' dedi ve ''Ne? Eski sevgilim mi? Lan sen eski sevgilinle bebeğim , aşkım diye mi konuşuyorsun lan deli etme beni açtırma ağzımı Merve!'' dedim ve ağlamaklı bir ses tonuyla ''A-ailem-ailemden korkuyorum'' dedi ve kapıyı açmaya çalıştı hiçbir şey sormadan yardım ettim ve içeri girdik. Benden bir şeyler sakladığı çok barizdi. Ama anlatmıyordu.
Dilara çıktı karşımıza ve tabii ki başladı sorularına ''Merve , abi ne oldu size böyle? Merve ayağın neden kırık? Abi sen mi bir şey yaptın? Yoksa vurdun mu? Ne oldu anlatsanıza çatlatmayın insanı meraktan.'' Sinirli bir şekilde ''Bi sussan anlatacağız! Yeter bi sus azcık rahat bırak insanı düştü Merve bu kadar'' dedim. Sorgulu gözlerle bana bakarak ''Neden bu kadar sinirlisin'' dedi. ''Zıkkımın kökünden dolayı kardeşim , ulan bana niye soruyorsun sorsana arkadaşına!'' dedim. ''Arkadaşım mı? Benim arkadaşımsa seninde sevgilin'' diyerek Merve'nin yanına gitti.
2 Gün Sonra
2 gündür konuşmuyoruz. Dışarı çıkacaktı telefonda duyduğuma göre Legan Cafe'ye gidecekmiş. Ne işi var lan kız başına kafelerde? Merakıma yenik düşüp Merve'yi takip etmeye başladım. Bir masa bulup oturdu madem o oturuyor bende sigara almaya gidiyim sigaram bitti.
Sigara almaya gittim ve geri döndüm, merak ediyordum her şeyi , her şeyin nedenini kendime sorular sorarken kafeye gelmiştim. Gördüğüm manzara karşısında gözlerim dolmuştu. Burak iti sevgilimle öpüşüyordu. Çek elini sevgilimden piç o parmaklarını teker teker kerpetenle sökmezsem bende Bozkurt değilim.
Peki ya Merve? Neden itmiyordu onu? Neden tokadı yapıştırıp masadan kalkmıyordu? Ne yani Merve'de mi seviyordu Burak itini? Yoksa gizli aşk mı yaşıyorlardı? Beni aldatıyor muydu? Onu bu kadar çok severken o başkasını mı seviyordu?! Ne kadar safım öyle değil mi? Gizem'den sonra sevmemeliydim kimseyi , çıkmamalıydım kimseyle çocukluk bile olsa aşıktık biz birbirimize , seviyorduk birbirimizi. Gözlerimden yaşlar süzüldüğünü hissettim, ağlıyordum lan bir kız için ağlıyordum.
Normalde Merve onu itip kalksaydı o çocuğu öldürürdüm ama Merve. Kendimi onlara farkettirmeden koştum , kaçtım. Gözlerimden gözyaşı yerine kan akıyordu sanki o kadar acı veriyordu ki sevdiğini başka biriyle görmek. Karar vermiştim sevmemeliydim hiç kimseyi ne Merve'yi ne de başka birini. Keşke kaçmasaydım, gitseydim Merve'nin yanına ve beni görmesini sağlasaydım gözlerinin içine bakıp 'Bana çok değer veriyor muşsun' deseydim. Korkak gibi kaçmamalıydım ama ne ayaklarıma ne de gözyaşlarıma hakim olamıyordum. Çok sevmişim be farketmedim bunu , Merve'de farketmemiş sevgimi o da görmemiş sevdiğimi. Geri dönmeliydim ne olursa olsun Merve'nin gözünün içine bakmalıydım belki mantıklı bir açıklaması vardır belki belki belki. Ben kendimi umutlandırırken kafeye varmıştım. Kalkıyorlardı hemde beraber! Takip etmeliydim belki bulurdum bir açıklama , belki Merve hala beni seviyordur , belki Burak iti zorlamıştır. Sorularıma ara verip takibe koyuldum. Ne olursa olsun mantıklı bir açıklaması olmayacağı kesin idi. Beni sevmediği kesin idi. Bir dakika Merve bana son zamanlarda soğuk davranıyordu yoksa bu yüzden miydi? Soğuduğu için miydi benden? Evet soğumuştu benden ve sevmiyordu artık beni , teselliyi de Burak'ta bulmuştu öyle değil mi? Evet öyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Gülümse
Teen FictionBir çift düşünün. Çocukken birbirlerini seven bir çift. Engeller yüzünden ayrılırlar. Peki ya yıllar sonra karşılaşıp birbirlerine tekrar aşık olurlarsa? Birbirlerinin o küçük çocuk olduklarını bilmeden sevgili olurlarsa? Öğrendiklerinde ne tepki ve...